Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Prosze o powazna rade obnizenia auta


Grzes A4

Rekomendowane odpowiedzi

Witam kolegow, temat ma sie tak ze coraz bardziej kole mnie w oczy widok mojej kozy posiadam prawdopodobnie a raczej napewno 1ba i auto wyglada koszmarnie. chcialbym zaaplikowac mu obnizenie min -30 i max chyba tez jakos tak bo to wedlug mnie optymalne z gory powiem ze mam drugie auto z 1be i nie interesuje mnie to. prosze doradzcie mi ktory z zestawów gwintu bedzie w miare optymalny bez hardkoru ale tez bez rezygnowania z jakosci srednia półka. Zastanawiam sie tez czy zalozenie samyvh sprezyn -30 na moje 1ba ma sens?? ja w dobrym stanie 70,80%

powiedzcie mi i podajci eprzyklady oraz opinie bo przejrzalem juz wiele aukcji oraz tematow ale nie chce kupic czegos czego bede zalowal, motor to 1.8T (150+) avant, dzieki za pomoc z gory

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ladnie to wyglada tylko czy 1ba beda dobrze tlumic?? nie wplynie to na jakosc pracy amortyzatorow?? ty masz seryjnie -20 tak jak ja w drugim.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1) zakładasz springi -30 na seryjne amory normalnie daja rade przy tylko -30 max -35 nie odczujesz ze amorki inaczej pracuja czy zaraz padna:wink: i nie słuchacz tych co tylko czytaja i ci zaraz napisza nie zakładaj na seryjne amory bo sie wy***ia albo cos bo to wielka bzzzzduraaaa:grin:

2)zestaw kit np. -30 -35 czyli utwardzony amorek i sportowa sprężyna amorek może być np ori 1BE a springi byle nie chinole szukaj np. Eibach. kw hr rh fk tez wchodza w gre omijaj mts jakies techniksy chy inny chłam

3) gwint:decayed: od siebie z własnych doswiadczeń nowy gwint za 1000pln to ŚMIETNIK!!! osobiście wole latać na wylanym kw niz na tym ale to zalezy od Ciebie ile masz na to kasy używane łądne gwinty idzie kupic za 500-700pln

tyle powiem od siebie a zrobisz jak zechcesz ja tez zaczynałem od samych springów po miesiącu kupiłem zestaw kit a teraz juz kolejny z gwintów i to coraz twardszy:grin: pewnie czeka Cie to samo ta droge każdy musi przejść po swojemu pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak jak mowisz i pewnie tak bedzie bo kucy przybywa a nie mam esp i pale kapcie nawet na 3 a przód mi startuje jak odrzutowiec nie dlugo deba stanie. nie nie max -30 zeby dalo rade jeszcze z kims pojechac:P aha no i czy bylby problem przy kicie ori amorek i niska sprezyna przy np kolach 17 ale najpredzej 18"?? musze jakos wywalczyc przyczepnosc bo bez esp to jest katorga jezdzic:(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Brat ma eibach -30 i seryjne amory w a3 i 17 i spokojnie jezdzi sie chodz zapakowac sie w 3 os z tylu i spory bagaz robi sie problem. Ja tez zaczynam dopiero przygode z obnizeniem i kupilem sobie hr -40 i mam amorki gazowe sascha i 17 mercedes monoblock. Mysle ze spokojnie da sie tym poruszac na codzien. Czas pokaze.

Wysłane z mojego LG-E610

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na początek ładuj springi (jakiejś markowe, listę już fafnasty Ci podał) a jak amory padną szukaj porządnych amorów do obniżonej zawiechy. Ja napalony byłem na gwint, jeżdżę od roku na MTSie i jedyne na co narzekam to miękkość przodu już przy ok -45mm. Jak mi padnie szukam Bilsteina B6 a moje sprężyny AP -35mm zostają :wink: dla mnie są idealne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mam okazje wyrwac zestawik amorki Bilsteina i sprezyny weitec -60 od ziomka z a4 mowi ze nie czuje sie w aucie zle.

rollek a powiedz mi ile za to chcesz i powiedz laikowi cos o tych talerzykach jak rozumiem to poprostu nakretki z siodelkami na gwincie??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie wierz w to, że jak ktoś ma -60 to nie czuje się zle, może on nie ale jesli masz 1ba i wlozysz -60 to zapewne poczujesz różnicę

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no tak jak mowisz moze zle napisalem nie tyle nie czuje sie zle co nie odczowa jakiegos dyskomfortu. raz z nim jechalem i bylo przyzwoicie. martwi mnie tylko aplikacja 18"

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a co w tym strasznego? ładuj oponkę 225/40 i nie ma tragedii, trochę profilu tam jest

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, mam podobny problem co kolega tylko w B6 avf. Mam zawieszenie ori 1be i powoli koncza amortyzatory. Myslalem nad tanim gwintem ale poczytalem troche i chyba odpuszcze. Chcialem zasiegnac opini kolegow ktorzy smigaja na np amorkach kayaby do 1be/1bv i springach np eibach pro badz ap i podobmych, jak to wyglada, prowadzi sie i jak komfort. Zapytalem tu zeby nie robic nowego tematu ale jesli wypowiedz tu nie pasuje to zaloze nowy:) pozdrawiam;)

Wysłane z mojego C1605 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...