trepek Opublikowano 5 Stycznia 2014 Opublikowano 5 Stycznia 2014 Ostatnimi dniami wziąłem się za przekladkę kierownicy przedliftowej na poliftową. Napotkałem kilka problemów z wiązkami od poduszki powietrznej jak i manetkami wycieraczek (które są z wersji poliftowej). Wiązka poduszki: w przedlifcie były dwie wtyczki, łącznie 3 kabelki. W polifcie są 4 kabelki. Brązowy to masa więc się pociągnie. Reszta kabelków się zgadza. Teraz pytanie dla bardziej kumatych ode mnie: dwa kabelki w każdej z wiązki mają takie same kolory, czy jest jakieś znaczenie w jakiej kolejności połącze ze sobą kabelki tych samych kolorów? Oraz mam jeszcze problem aby podpiąć nowy pająk w miejsce starego. Nowa manetka ma część przewodów innego koloru, wyposażona jest również w ... hmm... podejrzewam, że coś do ustawiania szybkości działania czasowych wycieraczek. Stara manetka tego nie posiadała. Jak mam ze sobą podpiąć kable ze starej wiązki: Kolory kabli: biało-zielony, żółto-zielony, szaro-czarny, fioletowo-czarny. Z kablami z nowego pająka: Kolory kabli: zielono-czarny, brązowy, dwa fioletowo-czarne i niebiesko-fioletowy.
zychu1992 Opublikowano 5 Stycznia 2014 Opublikowano 5 Stycznia 2014 Na manetkach masz opisane wejścia jak się przypatrzysz Wczoraj u użytkownika łukaja to robiliśmy I prawdopodobnie nie będziesz miał kierunków na początku :hi: jak coś priv
?ukaj Opublikowano 5 Stycznia 2014 Opublikowano 5 Stycznia 2014 na wejściach w manetkach masz opisane np: 53 , 53a , 53b, int, itp ucinaj sobie kabelki pojedynczo (lub przekładaj obojętnie jak chcesz ) np: 53a utnij ze starej kostki i wepnij do nowej pod ten sam numerek powinno o ile dobrze pamiętam zgadzać się 5 numerków , kolory kabli chyba tylko w 3 się zgodzą i powinno Ci zostać 4 kabelki 3 o takiej samej grubości i 1 grubszy (+) pozostałe 3 są to prawy kierunek lewy kierunek oraz masa bodajże . + czyli najgrubszy kabelek ja u siebie zaślepiłem natomiast pozostałe podłączyłem z moim człowiekiem zychem ,konektorkami do "miedzianych drucików " które wystają z lewej manetki. Prawy kierunek miałem opisany na starej manetce R , natomiast lewy to L : View image: DSC00050 Teraz tak , patrząc na zdjęcie 1 od góry jest to lewy kierunek 2 od góry = masa 3 ten pojedynczy na dole to prawy kierunek .
trepek Opublikowano 16 Stycznia 2014 Autor Opublikowano 16 Stycznia 2014 Praktycznie sobie z tym poradziłem jakiś czas temu :-) Ale... nie mam czasowych wycieraczek. Jest druga i trzecia prędkość oraz ruch, jak się pociągnie manetkę w dół (ale wycieraczki nie wracają do punktu początkowego po puszczeniu manetki, powrotu tez nie ma jak w trakcie ruchu na II/III biegu wyłaczy się manetki - zostają wtedy tak jak były). Zauważyłem, że w nowej manetce jest niepodpięty pin nazwany 53WH, w starej wolny kabelek z pinu 53E. Po podłączeniu ze sobą tych kabelków, po włączeniu na 1 bieg i uruchomieniu spryskiwaczy - przepala bezpiecznik. Na 1 biegu i tak nie ma czasówek. Ktoś mógłby poradzić, co mam zrobić? Może jakiegoś przekaźnika brakuje?
zychu1992 Opublikowano 17 Stycznia 2014 Opublikowano 17 Stycznia 2014 Wszystko działa prócz wycieraczki tylnej na spryskiwaczu działa lecz w trybie ciągłym nie. Oraz gdzie wpiąć z nowej manetki kostka 2 pin 1 oraz 2 ??? Może pomoże zrobiłem małą rozpiskę
trepek Opublikowano 17 Stycznia 2014 Autor Opublikowano 17 Stycznia 2014 Aaa... juz wszystko wiem! Juz wiem, czemu nie mam przerywacza! Bo dostalem kostke bez jednego kabelka i myslalem, ze tak ma byc... Przerywacz nie jest podlaczony A co z airbagiem? Niby wszystkie kolory kabelkow sie zgadzaja ale w przedlifcie byly 2 wtyczki a w polifcie jest jedna. Ilosc jak i kolory kabli sie zgadzaja, laczyc na pale?
zychu1992 Opublikowano 17 Stycznia 2014 Opublikowano 17 Stycznia 2014 Tam masz od klaksonu oraz poduszki W tym momencie nie pamiętam jak to było ale 2 są od poduszki mają isć tam gdzie jest blaszka wtyczka bodajże żółta
trepek Opublikowano 17 Stycznia 2014 Autor Opublikowano 17 Stycznia 2014 Super, dzięki za odpowiedzi :-)
zychu1992 Opublikowano 17 Stycznia 2014 Opublikowano 17 Stycznia 2014 Jak zadziała daj znać A podłączyłeś Ten wihajster od częstotliwości ???
trepek Opublikowano 18 Stycznia 2014 Autor Opublikowano 18 Stycznia 2014 Jutro z rana podłącze przerywacz w wycieraczkach :-) Przelożę pina i powinno wszystko działać. ---------- Post dopisany 18-01-2014 at 15:40 ---------- Poprzedni post napisany 17-01-2014 at 22:55 ---------- Przerywacza dziala, airbag nie wybuchl to chyba jest dobrze Ale ruszanie wichajstrem od częstotliwości na nic nie wpływa. Może jakiś przekaźnik potrzeba?
zychu1992 Opublikowano 18 Stycznia 2014 Opublikowano 18 Stycznia 2014 W nowej manetce Kostka 2 Piny 1,2 odpowiadają za to lecz nie wiem gdzie wpiąć a nikt z forum nie chce podpowiedzieć Jak nie wybuchło to raczej dobrze a klakson działa ??
fragless1 Opublikowano 20 Stycznia 2014 Opublikowano 20 Stycznia 2014 W nowej manetce Kostka 2 Piny 1,2 odpowiadają za to lecz nie wiem gdzie wpiąć a nikt z forum nie chce podpowiedziećJak nie wybuchło to raczej dobrze a klakson działa ?? Kolego, ja Ci podpowiem, gdzie je wpiąć. Jeden (chyba brązowy) do masy przy wiązce licznika. Drugi (czarno-brązowy albo czarno jakiś tam) do przekaźnika nr 377. W przedlifcie nie ma tego przekaźnika, bo był on montowany dopiero w liftowych wersjach. Ale ten przekaźnik jest dwa razy większy od standardowego przekaźnika i trzeba pozmieniać instalkę, żeby mieć regulację czasową. Jakbyś chciał schemat, to mogę Ci podesłać, a jak podłaczysz, to opisz, jak Ci poszło i jak to ogarnąć, przy jak najmniejszej ingerencji w instalację. Ja się zamierzam na to, ale nie mogę sie zebrać, bo obawiam się, że trzeba będzie mocno przerabiać instalkę i w pwenym momencie nie ogarnę tego.
zychu1992 Opublikowano 20 Stycznia 2014 Opublikowano 20 Stycznia 2014 Jeśli masz taki schemacik podeślij Jak coś to podziałam i opisze i dam na warsztat pewnie wielu ludziom się przyda A jeśli chodzi o przekaźnik to wielkość taki jak 370 do spalonych żarówek
fragless1 Opublikowano 20 Stycznia 2014 Opublikowano 20 Stycznia 2014 Od spalonych żarówek ma nr 387 i jest takiej samej wielkości co 377. Jakbyś potrzebował, to mam takie 2. Podeslij maila na priv, to Ci podesle schemat.
zychu1992 Opublikowano 20 Stycznia 2014 Opublikowano 20 Stycznia 2014 a no tak 387 pomyłka droba PRIV poszedł
trepek Opublikowano 21 Stycznia 2014 Autor Opublikowano 21 Stycznia 2014 Opublikujcie tutaj tez schemat, skoro temat jest temu poswiecony.
zychu1992 Opublikowano 21 Stycznia 2014 Opublikowano 21 Stycznia 2014 A proszę bardzo:hi: A tu proszę bardzo nóżki przekaźnika Jak na to patrze to raczej wielkich problemów nie będzie z podłączeniem
trepek Opublikowano 21 Stycznia 2014 Autor Opublikowano 21 Stycznia 2014 Hmm... chyba wieczorem zrobie skana jak dzialaja wycieraczki w przedlifcie.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się