snake160 Opublikowano 5 Stycznia 2014 Opublikowano 5 Stycznia 2014 witam, tak jak w temacie zamiast kilometrów dziennych wyświetlają mi się 04. Nie wiem o co chodzi stało się to dziś po kasowaniu inspekcji przez vaga zrobiłem jak w instrukcji zamieszczonej na forum przeszedłem kolejno wszystkie kanały tak jak jest tam opisane ustawiłem wszystko bez LL czyli na 15000km inspekcja się skasowała wszystko pięknie, później jeszcze zmieniłem język fis z niemieckiego na angielski i kraj bo był ustawiony na Niemcy a zmieniłem na Europe a i jeszcze uaktywniłem sobie kontrolkę i brzęczyk od pasów bo było wyłączone pewnie przez poprzedniego właściciela jak się później okazało tylko działa lampka na desce natomiast jak nie zapnę pasów nic się nie dzieje nic nie piszczy i nie wyświetla się lampka więc wyłączyłem ta opcję nie wiem czy po prostu nie ma tej opcji mój egzemplarz czy jest coś nie tak ale to nie ważne bo to w niczym nie przeszkadza. Nie wiem natomiast od czego na liczniku od kilometrów dziennych wziął się ten kod "04" nie mam bladego pojęcia co się stało kilometry na liczniku od przebiegu są naliczane normalnie ale nie mam tego od kasowania pomocy czy już ktoś tak miał >>???
pieciajek Opublikowano 5 Stycznia 2014 Opublikowano 5 Stycznia 2014 Jaki masz licznik full fis czy 1/2 i podaj firmę czy VDO czy jaeger. W tym drugim mogą się dziać dziwne rzeczy jak zaczyna padać procesor.
snake160 Opublikowano 6 Stycznia 2014 Autor Opublikowano 6 Stycznia 2014 full fis licznik VDO nie wiem dlaczego stało się to po dzisiejszych zabiegach dodam jeszcze ze wykonywałem test zegarów jeszcze i wszystko jest ok, jak wyjmę bezpiecznik od dziennego licznika kilometrów to wyświetla się zamiast 04 napis FAIL nie wiem o co kaman juz wogóle:kwasny: dodam jeszcze że po dzisiejszych zabiegach zanim pokazało sie 04 to skasowałem normalnie ilość kilometrów i tak jak by stanęło na 04 ale pomiędzy liczbami powinien być chyba przecinek a nie ma go... wygląda to tak jak by się zawiesił, może wyjęcie bezpiecznika albo odpięcie akumulatora na godzinę pomoże ??? na vagu zero blędów ---------- Post dopisany at 01:09 ---------- Poprzedni post napisany at 00:41 ---------- nie jestem tylko pewny jaki mam licznik jeager czy vdo może w rozpoznaniu pomoże to że nie mam analogowego zegarka tylko cyfrowy i pod godziną data a w liczniku kilometrów dzienny jest wyżej a faktyczny przebieg niżej
pieciajek Opublikowano 6 Stycznia 2014 Opublikowano 6 Stycznia 2014 No to masz pełnego lifta z białym podswitleniem. Zdejmij pokrywę z boku deski do bezpieczników i zaświeć latarką. Jak tył licznika bedzie w kolorze czarnym to jest VDO jak biały to JAEGER Na moje skromne oko to masz vdo i fail się wyświetla tylko wtedy jak dane w komurkach eepromu się nie zgadzają (czytaj. ktoś pewnie grzebał jakimś kablem z chin w pamięci licznika i coś pokopał) jak wchodzisz vag-em na licznik to jaki masz nr czesci licznika 8D0 900 9...... i literka pewnie jest na końcu.
s27 Opublikowano 6 Stycznia 2014 Opublikowano 6 Stycznia 2014 Sprawa bardzo prosta, dorwałeś się do fejsu i namieszałeś, wracaj do ustawień przed kasowaniem inspekcji i po temacie, dużo ustawień zmieniłeś za jednym podejściem i ciężko ustalić co i jak
pieciajek Opublikowano 6 Stycznia 2014 Opublikowano 6 Stycznia 2014 kablem do diagnozy jak VAG czy VCDS nie jest w stanie niczego spaprać może tylko skasować kluczyki w immo ale to musiałby mieć klucz immo. Chyba że bawiłeś się commanderem lub inną zabawką za małe pieniądze.
snake160 Opublikowano 6 Stycznia 2014 Autor Opublikowano 6 Stycznia 2014 Tak mam pełnego lifta z białym podświetleniem zapewne jak i ty Nie grzebałem w immo i mam program vag.com i kabel normalny obd II. z tym że nie pamiętam już teraz jak był dokładnie zakodowany licznik przed zmianą. Teraz mam takie ustawienie 00140. Czyli jak z instrukcji wynika pierwsze dwie liczby oznaczja bez ustawień dodatkowych, trzecia region europa, czwarta liczba cylindrów, piąta że to silnik TDI. i tylko tu zmieniałem ale nie pamiętam jak było wcześniej może ktoś z was odczyta jak ma i mi napisze?? no i zmieniłem język z niemieckiego na angielski i nic więcej nie grzebałem bawiłem się tylko w bloku 17 instruments, więc nie wiem co mogłem skopać wiem że coś tam jest źle tylko co? Peciajek możesz odczytać mi ze swojego ustawienia licznika jak masz bo masz ten sam samochód co ja, będę wdzięczny. Zmianą regionu, powiadomienia o pasach i języka bazowałem na tej instrukcji kodowania sterowników http://a4-klub.pl/diagnostyka-vag-32/kodowanie-sterownik-audi-a4-b5-1995-2001-a-3614/
s27 Opublikowano 6 Stycznia 2014 Opublikowano 6 Stycznia 2014 Stawiam że zamieszałeś /// Zmianą regionu, powiadomienia o pasach i języka bazowałem na tej instrukcji kodowania sterowników Kodowanie sterowników w Audi A4 (B5 - 1995-2001) /// Każdy licznik jest inny i bazowanie na jakiejś instrukcji wprowadza często w błąd, musisz zawsze wszystko patrzeć co masz w podpowiedziach lub po każdej zmianie obserwować co się dzieje z licznikiem - oczywiście skrupulatnie notując stare ustawienia, jest jeszcze opcja że żle skasowałeś inspekcję, w 2000r. kasowało się różnie - napisz w jakich kanałach zmieniałeś ???
snake160 Opublikowano 6 Stycznia 2014 Autor Opublikowano 6 Stycznia 2014 Naprawiłem już, ale tak na prawdę chyba przypadkiem to zrobiłem, wyciągnąłem bezpiecznik nr. 15 ale na wyjętym kluczyku z stacyjki, wcześniej robiłem to ale na zapłonie i zresetował się wszystko wróciło do normy. ale tak na prawdę co to był za błąd to nie wiem a inspekcję kasowałem też z opisu z tego forum http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=4640.0 czyli kolejno blok 45, 42, 43, 44, 02 i zadziałało bo wszystko przebiegło pomyślnie oczywiście wszystko ustawiłem bez LL i 365 dni na 15000 km. Ale nie przeszedłem wczoraj przez wszystkie etapy czyli zapomniałem o 40, 41, 46, 47, 48. Dziś zrobiłem po kolei wszystko oprócz 02 od kasowania przebiegu i też nie zgasło te 04 więc chyba instrukcja że trzeba przejść przez wszystkie etapy nie jest do końca prawdziwa i już nie wiedząc co zrobić pomyślałem że wyjmę na godzinę bezpiecznik 15 a nie miałem włączonego zapłonu świeciła się tylko data z godziną i przebieg i jak wyciągnąłem bezpiecznik to zamiast napisu FAIL wyświetliło się FUSE włożyłem bezpiecznik i wrócił przebieg dzienny nie wiem zmieniłem jeszcze region na anglie to zmieniło mi przebieg na mile i wróciłem z powrotem na europe ale nadal świeciło 04. Teraz po tym bezpieczniku jest ok język zostawiłem angielski bo był niemiecki i pasy są wyłączone tak jak były od początku bo nie ma sensu tego włączać bo u mnie to nie spełnia roli oprócz palącej się przez chwilę przed uruchomieniem silnika kontrolki. Więc moje ustawienie licznika to 00140 tak jak wczoraj i wszystko ok. A licznik mam VDO 8D0920931T nie pali mi się tylko palemka od automatycznej godziny i daty przy dacie po wyjęciu bezpiecznika, ale jak czytałem powinna wrócić po około 3 godzinach ?? albo w nocy z 2 na 3 podobno tak pisali przedmówcy na tym forum zobaczę jutro rano czy powróci jak nie to będziemy myśleć ale najważniejsze że wrócił ten przebieg dzienny
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się