bebul Opublikowano 6 Stycznia 2014 Opublikowano 6 Stycznia 2014 Witam! Z uwagi na to że moja audiczka wydaje się ostatnio strasznie mułowata, postanowiłem zrobić parę logów statycznych i bs, dynamicznych nie zrobiłem bo nie miałem z kim:/ może już po tym co wam fachowcom tutaj przedstawie będziecie w stanie ocenic czy cos jest nie tak. Ostatnio wymieniałem uszczelke pod nastawnikiem, niestety nie miałem jeszcze vaga wiec zrobiłem znaki na pompie. Jednak po ustawieniu wszystko było ok przez jakiś czas, auto palilo od strzala(przy dodatniej temperaturze) przyspieszenie było w miarę. Teraz zauważyłem ze ciężej pali(nawet jak temperatura jest trochę na plusie), i jakiś mułek się zrobil:/ Proszę o wyrozumialosc ponieważ to "mój pierwszy raz" jeśli chodzi o robienie logów. zrobiłem logi statyczne: 000,003,004,007,013,023 z bs : 000,003,004 Statyczne: VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM BS: VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Edit : Dodaj jeszcze logi dynamiczne zrobione dzisiaj grupa 000,003,008,010,011. Mam nadzieje ze wyszlo dobrze bo żona była operatorem kompa VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM
ciahciah Opublikowano 11 Stycznia 2014 Opublikowano 11 Stycznia 2014 zrób loga statycznego 001 i dynamicznego i jeszcze 004 dynamicznego prawdopodobnie masz do korekty dawkę jałową wytnij katalizator
bebul Opublikowano 11 Stycznia 2014 Autor Opublikowano 11 Stycznia 2014 Kata juz dawno nie ma. Postaram sie jutro ponowic logi EDIT: wrzucam logi dynamiczne Grupy: 001 - 001 Grupy: 004 - 004 i statyczny Grupy: 001 - 001
ciahciah Opublikowano 18 Stycznia 2014 Opublikowano 18 Stycznia 2014 przepływka do mycia dawkę jałową skoryguj na 3,0mg, tu filmik jak to zrobić, tylko nie luzuj tej trójkątnej śrubki bo nie trzeba !najpierw robisz z 15km by silnik był dobrze rozgrzany, potem cała elektryka off, światła, nawiew, radio, i dopiero ustawiasz 3,0mg
tomasz102 Opublikowano 19 Stycznia 2014 Opublikowano 19 Stycznia 2014 Nie chce mi się sprawdzać teraz, a ciekawi mnie czy przy włączonych światłach, nawiewie, radiu itp. będzie większa czy mniejsza wartość paliwa wyrażona w mg/r ? Chodzi mi to czy vag wtedy więcej pokazuje czy mniej?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się