Robero321 Opublikowano 7 Stycznia 2014 Opublikowano 7 Stycznia 2014 Witam czy ktoś się orientuje czy w A4 B6 3.0 ASN są i jeśli tak to gdzie się znajdują bezpieczniki od grzałek znajdujących się w sondach lambda?
Bromchit Opublikowano 8 Stycznia 2014 Opublikowano 8 Stycznia 2014 Sondy lambda są pod bezpiecznikiem S34, ale nie tylko one. Na tym bezpieczniku są jeszcze przepływomierz, zawory: N80, N112, N156, przekaźnik pompy powietrza.
Robero321 Opublikowano 8 Stycznia 2014 Autor Opublikowano 8 Stycznia 2014 Acha czyli wszystko jasne jak by był uwalony od nich bezpiecznik to na FIS ie była by choinka a na VAGu litania błędów. Czyli wygląda na to że trzeba wymienić sondy. Dzięki kolego.
Bromchit Opublikowano 8 Stycznia 2014 Opublikowano 8 Stycznia 2014 Żeby było jasne, przez bezpiecznik idzie tylko zasilanie grzałek. Reszta tak jak napisał kolega wyżej bezpośrednio do komputrera.
Robero321 Opublikowano 8 Stycznia 2014 Autor Opublikowano 8 Stycznia 2014 Nie no tak domyślam się że sygnały po niskiej nie potrzebują bezpiecznika. Z drugiej strony dziwne że brak jest grzania w obu sondach. Tak jak by gdzieś była przerwa. Trzeba było by zerknąć na schemat czy gdzieś po drodze nie ma jakichś złącz gdzie mogła by nastąpić przerwa w zasilaniu grzałek sond. Nie znalazł by się ktoś kto ma wgląd w taki schemacik ?
Bromchit Opublikowano 8 Stycznia 2014 Opublikowano 8 Stycznia 2014 Właśni u siebie walczę z ogrzewaniem sondy lambda. Nie jest to błąd stały, ale co kilka dni zapala mi kontrolkę, po kilku dniach sama gaśnie. Sprawdziłem instalację i wygląda na to, że wszystko jest ok. Zasilanie z bezpiecznika idzie jednym przewodem przez złącze do obudowy komputera, tam w wiązce jest punkt z którego zasilanie jest rozdzielone na sondy, przepływomierz itp. Sondy padły dwie jednocześnie? Jakie błędy pokazuje Vag? Schemat dla ASN: ---------- Post dopisany at 19:54 ---------- Poprzedni post napisany at 19:33 ---------- Podaj mail na pw, bo coś nie wszystko się ładuje
Robero321 Opublikowano 9 Stycznia 2014 Autor Opublikowano 9 Stycznia 2014 Błędy są takie 17516 P1108 Obwód ogrzewania czujnika O2 (B2-S1) 17511 P1103 Obwód ogrzewania czujnika O2 (B1-S1) Razem z nimi wywala błąd katalizatora i nie jest to błąd stały tylko sporadyczny ostatnio coraz częstrzy
Daniel osw Opublikowano 5 Czerwca 2017 Opublikowano 5 Czerwca 2017 Witam potrzeboje pomocy mam problem z drganiami silnika odczówalne tylko przy pracy na wolnych obrotach wyskakuje blad p1071 grzałkami czujniak nox g295 . Ktos cos wie na ten temat z gory dziekuje
Krzysiek2808 Opublikowano 17 Kwietnia 2019 Opublikowano 17 Kwietnia 2019 Ja borykam się z takim problemem że wyskakuje mi check z powodu błędu 17511 P1103-008 obwód grzejny, moc za mala. Sprawdziłem opór sondy i wychodzi właściwy, na ciepłym silniku 3.8 ohm oraz 101 ohm. Jest tylko jedno ale ponieważ sprawdziłem napięcie zasilania sondy chyba na środkowych pinach z białym i szarym przewodem i wychodzi mi coś dziwnego. Przy podłączonej wtyczce na odpalonym silniku napięcie skacze po bardzo różnych wartościach z przedziału 3-13V, po rozpięciu wtyczki również na pracującym silniku od strony wiązki na tych samych pinach napięcie skacze w przedziale 10-13.5V. przy czym napięcie na Aku wynosi 13.5V-wiem mało i pewnie alternator się kończy. Wyczytałem na forum, że napięcie ma być takie jak na Aku i nic nie było o skokach. Słyszałem też gdzieś, że cuda ze wskazaniami sondy może powodować układ SAI, który u mnie nie działa-spalony silnik. Proszę o podpowiedź gdzie szukać ewentualnej przyczyny i jak to jest z tym napięciem na sondzie.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się