zbigor Opublikowano 7 Stycznia 2014 Opublikowano 7 Stycznia 2014 Witam Mam pytanie odnośnie tuningu. Czy mając VCDS da sie jakoś sprawdzić po parametrach silnika czy auto nie było tuningowane? Silnik 2.0 TDI CAGB 136 KM. Auto z Belgii. Jak na moje oko to za często zrywa przyczepność na kołach. Porównuję do Astry 1.9 CDTI 120KM. Astra ma koła 205. Audi 225. Różnica katalogowa czyli +16KM i +40 Nm na korzyśc Audi nie powinna chyba powodować odczucia że Opel lepiej sie trzyma asfaltu na starcie.
spanky Opublikowano 7 Stycznia 2014 Opublikowano 7 Stycznia 2014 WitamMam pytanie odnośnie tuningu. Czy mając VCDS da sie jakoś sprawdzić po parametrach silnika czy auto nie było tuningowane? Silnik 2.0 TDI CAGB 136 KM. Auto z Belgii. Jak na moje oko to za często zrywa przyczepność na kołach. Porównuję do Astry 1.9 CDTI 120KM. Astra ma koła 205. Audi 225. Różnica katalogowa czyli +16KM i +40 Nm na korzyśc Audi nie powinna chyba powodować odczucia że Opel lepiej sie trzyma asfaltu na starcie. da sie , wystarczy zrobic logi dynamiczne
ganjaq Opublikowano 7 Stycznia 2014 Opublikowano 7 Stycznia 2014 Da sie, musisz znać górną wartość przepływomierza w silniku 2.0 TDI CAGB 136 KM i porównać z tym co masz u siebie (but w podłogę na trzecim biegu), tak samo jest z ciśnieniem wyprodukowanym przez turbinę, jeżeli pompuje Ci więcej niż na seryjnym programie to masz odpowiedz. Na tym polega koks że zwiększa się ciśnienie zadane a co za tym idzie ilość powietrza które zmierzy przepływomierz i podlewa się to paliwem
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się