michalchelm Opublikowano 22 Kwietnia 2014 Autor Opublikowano 22 Kwietnia 2014 Moim zdaniem w przypadku tego "zboczenia" człowiek zaczynając musi zdawać sobie sprawę, że kwoty jakie się inwestuje (o czasie nie wspominając) odbierze jedynie w satysfakcji z efektów swojej pracy ---------- Post dopisany 22-04-2014 at 20:29 ---------- Poprzedni post napisany 03-02-2014 at 19:01 ---------- Witam chciałbym podzielić się pierwszymi efektami większej pracy z kosmetykami. Dwie warstwy Glasura i hdc, z cleanerem pracowało mi się bardzo dobrze (czytałem o problemach z zasychaniem itp) błąd jaki popełniłem to praca z drugą warstwą wosku przy temp ok +7 na starcie. Pierwsza warstwa 9gr, przy drugiej mając świadomość poprzedniej ilości zszedłem do 5gr, myślę że gdybym pamiętał o temp. zszedłbym niżej, mam nadzieję że jak na pierwszą pracę z woskami nie jest źle a następnym razem wyjdzie mniej https://www.youtube.com/watch?v=tJ0ehIHghiw&feature=youtu.be Jestem bardzo zadowolony z POORBOYS WORLD NATURAL LOOK przed zastosowaniem całe wnętrze przeleciałem APC, zdjęcie zdecydowanie nie oddaje faktycznego efektu. Pasta AUTO FINESSE MERCURY METAL POLISH przy zastosowaniu minimalnej ilości poradziła sobie z wydechami które po całej zimie były w tragicznym stanie. Świeży MEGUIARS ENDURANCE + dwie warstwy AUTO FINESSE MINT RIMS w użytku jakieś 2,5tys km mają się bardzo dobrze
TrollGun Opublikowano 22 Kwietnia 2014 Opublikowano 22 Kwietnia 2014 https://www.youtube.com/watch?v=tJ0ehIHghiw&feature=youtu.be
michalchelm Opublikowano 23 Kwietnia 2014 Autor Opublikowano 23 Kwietnia 2014 BRAVO:naughty: Bez Waszej pomocy nie byłoby tego ---------- Post dopisany 23-04-2014 at 23:29 ---------- Poprzedni post napisany 22-04-2014 at 20:55 ---------- Witam chciałbym zapytać o cleaner pod collinite 915, obecne jego przeznaczenie to A3 (ciemny kolor) lato/zima oraz A4 zima, nie zależy mi na wyglądzie tylko na tym aby ten wosk jak najdłużej posiedział w zimie, docelowo po zużyciu 915 (może sprzedaży jeśli się uda) w lecie na 2 auta będzie trafiał glasur a w zimie fk1000 (chyba najtrwalsza opcja wosku?) więc pytanie co warto kłaść pod coli na obecną chwilę? może odpuścić przemyć IPA i to wszystko? ewentualnie przed ipa przelecieć auto niebieskim korkiem 3M? Kolejne pytanie jakie QD do Glasura ? warto inwestować w Zymöl Field Glaze? czy jest sensowny zamiennik korzystniej wychodzący cenowo? Chciałbym kupić coś z kosmetyków "niewidzialnej wycieraczki" myślałem nad 4nano clear vision lub premium vision, kluczowe pytanie to trwałość/łatwość aplikacji ?
Griffe Opublikowano 24 Kwietnia 2014 Opublikowano 24 Kwietnia 2014 To moze ja, to moze ja:decayed: Przeleciec auto niebieskim korkiem na niebieskiej gabce, dokladnie umyc, przetrzec IPA - dobry pomysl. Oczysci i lekko odsiwezy lakier a Colli posiedzi tyle ile powinien. W Zymolu jest jakas magia i podobnie jest z FG, wiem ze nie jest to tani specyfik, ale patrzac, na jego wydajnosc i to, ze bedzie na kilka sezonow - bierz smialo. Zamiennikiem tutaj moze Auto Finesse Finale, bedzie taniej i fajnie - ale bez magii. Pytanie czy szukamy oszczednosci, czy przyslowiowych 2% w wygladzie. 4Nano to moja pierwsza NW i na tle konkurencji, ktora pozniej sprawdzalem wcale nie wyglada zle, jedynia aplikacja byla nieco uciazliwa, ale za to efekty i trwalosc:naughty:
michalchelm Opublikowano 24 Kwietnia 2014 Autor Opublikowano 24 Kwietnia 2014 To moze ja, to moze ja:decayed: HAHA:thumbup1: Przeleciec auto niebieskim korkiem na niebieskiej gabce, dokladnie umyc, przetrzec IPA - dobry pomysl. Taką samą politykę stosować później na FK1000? patrzac, na jego wydajnosc i to, ze bedzie na kilka sezonow Jeśli tak wygląda wydajność butelki 236ml to biorę w takim razie chciałbym zapytać jak to rozsądnie dozować? ile przysłowiowych "pryśnięć" używamy np na maskę ? stosować to po każdorazowym spłukaniu auta czy po dokładniejszym myciu rękawicą? Zamiennikiem tutaj moze Auto Finesse Finale, bedzie taniej i fajnie Patrząc na stosunek cena/ilość chyba kupię to jako dodatek do stosowania przy coli itp.
Griffe Opublikowano 24 Kwietnia 2014 Opublikowano 24 Kwietnia 2014 Calkiem niezle, aczkolwiek mozna zamienic 3M na cleaner jakis i wtedy nie trzeba bedzie myc przed woskiem np Duragloss 652. Maska to spokojnie 2, gora 3 psikniecia, pozniej nieco fibra wciagnie to juz 1-2 psikniecia. QD tylko po dokladnym myciu i to juz jak wosk lekko slabnie wiec nie tak czesto.
michalchelm Opublikowano 9 Lipca 2014 Autor Opublikowano 9 Lipca 2014 Witam, kolejna seria pytań Zestaw 3M: Czytałem opinie, że warto rozbudować 3-stopniowy zestaw 3M o czarny korek stosowany na żółtym padzie przed żółtym korkiem, w przypadku kiedy potrzebujemy tylko trochę mocniejszego efektu niż dał nam żółty, bądź tak jak w moim przypadku nie chcemy jeszcze pracować na korku zielonym. Jak w takim przypadku z myciem auta ? Wiem że po zielonym trzeba umyć samochód, a jak jest pomiędzy czarnym-żółtym? Gdy po zestawie 3M planujemy użycie HDC możemy nie używać niebieskiego korka tylko bezpośrednio po żółtym wskoczyć na HDC ,jeśli to prawda dodatkowe pytanie czy przed HDC należy umyć auto? Proszę o weryfikację tych informacji Kolejne pytania tyczą się zestawu Chciałbym kupić miernik grubości lakieru, wiem że w przypadku auto detailingu musi to być sprzęt z bardzo stabilnym pomiarem, może znacie model wychodzący najkorzystniej jakość/cena? Jakie doświetlenie miejsca pracy jest najlepsze w słabo oświetlonym garażu? Czy halogeny led o zimnej barwie światła się sprawdzą (np 2 X 30W na statywie) ?
Griffe Opublikowano 9 Lipca 2014 Opublikowano 9 Lipca 2014 Wiele pytan. Czy warto rozszerzyc o czarny korek? Zawsze warto tylko trzeba pamietac aby byly dwie zolte gabki jedna do czarnego a druga do zoltego. Z myciem nie da sie postawic jednoznacznej odpowiedzi tak lub nie. Myje sie po to, zeby sprawdzic czy po etapie ciecia zostalo usuniete wszystko, poniewaz pasty maja to do siebie, ze mocno wypelniaja rysy maskujac zniszczenia. Czarny korek jest etapem polerowania nie ciecia, ale to wlasnie on ma usunac wszystko. Zolty korek i niebieski ma juz tylko nadawac lepszego wykonczenia. Mozesz po zoltym przemyc IPA dokladnie i klasc HDC, ale to niebieski korek nada odpowiedniego wykonczenia, efekt imho bedzie lepszy po pelnym zestawie. Po zoltym czy niebieskim korku mozesz nie myc ale wtedy dokladnie czyscisz IPA i kladziesz HDC. Miernik grubosci lakieru to PD-8 za okolo 1000 nic ponizej nie ma sensu - mija sie z celem. Podstawowe swiatlo to swietlowki a dokladne osiwetlenie obszaru nad ktorym pracujemy to metalhalogen - nic lepszego w tej kwestii nie ma.
michalchelm Opublikowano 9 Lipca 2014 Autor Opublikowano 9 Lipca 2014 W przypadku braku pracy na typowo tnącej paście zakup miernika może mijać się z celem? Czy jednak zaczynając od czarnego korka warto również mieć podgląd na sytuację ?
Griffe Opublikowano 9 Lipca 2014 Opublikowano 9 Lipca 2014 Zawsze warto, ale na pare razy (pare aut - warto pozyczyc a nie kupowac) Oczywiscie polerujac zdejmie sie mniej niz tnac, ale co z tego jak nie wiadomo ile jest
michalchelm Opublikowano 10 Lipca 2014 Autor Opublikowano 10 Lipca 2014 Dzięki za szczegółowe odpowiedzi
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się