bebul Opublikowano 17 Stycznia 2014 Autor Opublikowano 17 Stycznia 2014 Filtr powietrza jakies 5-6tys km temu, filtr paliwa razem z rozrzadem czyli ok 40-45 tys km temu. Jesli chodzi o przeplywke, to kiedys jak ja czyscilem balem sie dotknac tych wewnetrznych czujnikow(precikow). Przeczytalem na forum ze mozna czyscic delikatnie i tez tak zrobilem. Efekt zaskakujacy:)
grzegorzmen Opublikowano 17 Stycznia 2014 Opublikowano 17 Stycznia 2014 Filtr powietrza jakies 5-6tys km temu, filtr paliwa razem z rozrzadem czyli ok 40-45 tys km temu. Jesli chodzi o przeplywke, to kiedys jak ja czyscilem balem sie dotknac tych wewnetrznych czujnikow(precikow). Przeczytalem na forum ze mozna czyscic delikatnie i tez tak zrobilem. Efekt zaskakujacy:) filtr paliwa dla spokoju bym wymienił , bo ta nasza jakość ON:facepalm:
bebul Opublikowano 18 Stycznia 2014 Autor Opublikowano 18 Stycznia 2014 wymienie w przyszłym miesiącu. Po wymianie jakie logi zrobić żeby sprawdzić czy jest jakas poprawa?
grzegorzmen Opublikowano 18 Stycznia 2014 Opublikowano 18 Stycznia 2014 wymienie w przyszłym miesiącu. Po wymianie jakie logi zrobić żeby sprawdzić czy jest jakas poprawa? dynamiczny 004 od niskich obrotów
bebul Opublikowano 3 Lutego 2014 Autor Opublikowano 3 Lutego 2014 dzisiaj wymieniłem filtr paliwa. Wklejam logi dynamiczne 004: Grupy: 004 - 004 Po wymianie zrobiłem około 15km i dopiero potem robilem logi. Wydawalo mi się że znowu coś słabo turbo pompuje więc zrobiłem dodatkowo grupe 003 i 011 Grupy: 003 - 003 Grupy: 011 - 011 jak uważacie?
ciahciah Opublikowano 6 Lutego 2014 Opublikowano 6 Lutego 2014 układ podciśnienia nie domaga, profilaktycznie możesz wymienić wszystkie wężyki na nowe takie sztywna by ciasno wchodziły i docięta na styk, im mniejsza pojemność układu tym lepiej, wężyki takie paliwowe będą spoko, sylikonowe lipa
ciahciah Opublikowano 6 Lutego 2014 Opublikowano 6 Lutego 2014 wsadź wężyki sylikonowe i zrób loga 011d, potem wsadź sztywne wężyki takie od paliwa i zrób 011d, porównaj logi i sam zrozumiesz czemu silikonowe to lipa, albo wsadź jakie kolwiek wężyki tylko dotnij każdy z zapasem, zrób 011d, potem po skracaj wężyki na styk i zrób 011d, porównaj logi, jak by sylikon był dobry to w fabryce by wsadzali a nie sztywne wężyki w oplocie...
Frimuś Opublikowano 6 Lutego 2014 Opublikowano 6 Lutego 2014 Czyli mowisz ze puchna,dotyczy sie to silikonow fimc.pl
bebul Opublikowano 6 Lutego 2014 Autor Opublikowano 6 Lutego 2014 układ podciśnienia nie domaga, profilaktycznie możesz wymienić wszystkie wężyki na nowe takie sztywna by ciasno wchodziły i docięta na styk, im mniejsza pojemność układu tym lepiej, wężyki takie paliwowe będą spoko, sylikonowe lipa Kiedyś się do tego zabierałem i też myślałem o wymianie na paliwowe. Jednak ciężko było dostać odpowiedni wężyk o odpowiedniej średnicy(chodzi mi o sklepy motoryzacyjne). No i moje pytanie brzmi - czy ma to jakieś znaczenie? nie chciałem ich wymieniać żeby nie narobił bigosu... Czy ktoś kupował w ASO? jaki koszt ?
ciahciah Opublikowano 6 Lutego 2014 Opublikowano 6 Lutego 2014 nie puchną tylko się kurczą, no właśnie czemu ori rury całego dolotu nie są silikonowe tylko z normalnej zbrojonej olejo odpornej gumy, przecież sylikon jest tańszy od gumy, nie muszą być paliwowe ale żeby były w miarę sztywne, nie wiem w jakim sklepie byłeś ale to nie był motoryzacyjny skoro nie mieli takich wężyków, będę strzelał ale potrzebujesz z 1,5m wężyka 3,5mm i z 0,5m wężyka 4mm, jak ktoś pamięta lepiej niech mnie poprawi, wymieniaj po jednym, czyli zdejmujesz jeden i w jego miejsce wsadzasz docięty tej same długości, a jak widzisz że ten nowy może być krótszy to go dotnij by nie było zbędnego zapasu, porządny wężyk w motoryzacyjnym niech kosztuje 16zł/m, zadzwoń do aso spytaj o cenę, sądzę że będzie zaporowa
Frimuś Opublikowano 6 Lutego 2014 Opublikowano 6 Lutego 2014 nie puchną tylko się kurczą, no właśnie czemu ori rury całego dolotu nie są silikonowe tylko z normalnej zbrojonej olejo odpornej gumy, przecież sylikon jest tańszy od gumy, nie muszą być paliwowe ale żeby były w miarę sztywne, nie wiem w jakim sklepie byłeś ale to nie był motoryzacyjny skoro nie mieli takich wężyków, będę strzelał ale potrzebujesz z 1,5m wężyka 3,5mm i z 0,5m wężyka 4mm, jak ktoś pamięta lepiej niech mnie poprawi, wymieniaj po jednym, czyli zdejmujesz jeden i w jego miejsce wsadzasz docięty tej same długości, a jak widzisz że ten nowy może być krótszy to go dotnij by nie było zbędnego zapasu, porządny wężyk w motoryzacyjnym niech kosztuje 16zł/m, zadzwoń do aso spytaj o cenę, sądzę że będzie zaporowa
bebul Opublikowano 7 Lutego 2014 Autor Opublikowano 7 Lutego 2014 nie puchną tylko się kurczą, no właśnie czemu ori rury całego dolotu nie są silikonowe tylko z normalnej zbrojonej olejo odpornej gumy, przecież sylikon jest tańszy od gumy, nie muszą być paliwowe ale żeby były w miarę sztywne, nie wiem w jakim sklepie byłeś ale to nie był motoryzacyjny skoro nie mieli takich wężyków, będę strzelał ale potrzebujesz z 1,5m wężyka 3,5mm i z 0,5m wężyka 4mm, jak ktoś pamięta lepiej niech mnie poprawi, wymieniaj po jednym, czyli zdejmujesz jeden i w jego miejsce wsadzasz docięty tej same długości, a jak widzisz że ten nowy może być krótszy to go dotnij by nie było zbędnego zapasu, porządny wężyk w motoryzacyjnym niech kosztuje 16zł/m, zadzwoń do aso spytaj o cenę, sądzę że będzie zaporowa dzwoniłem do ASO gościu powiedział tak: "no są takie wężyki oznaczone jako 3,5/2 - kosztuje 40zł/m, 5,0/2 - koszt 70zł/m, i jest jeszcze jakiś 1,4/2 - koszt 20zł/m "(cytowanie dosłowne ) niby z tego co miał tam napisane 3,5 potrzeba ok 1m, 5,0 także ok 1m, natomiast 1,4 - ok 2m
bebul Opublikowano 9 Lutego 2014 Autor Opublikowano 9 Lutego 2014 Majatek ;-) nie chodzi o majątek, chodzi o wymiary. Ceny podałem dla orientacji ---------- Post dopisany 09-02-2014 at 10:59 ---------- Poprzedni post napisany 07-02-2014 at 19:59 ---------- wydaje mi się że chodzi o turbo. Zdjąłem wąż i zrobiłem zdjęcie łopatek. i wyglądają tak :/
ciahciah Opublikowano 9 Lutego 2014 Opublikowano 9 Lutego 2014 wirnik ok ale szpara.. im większa szpara wirnik- muszla tym gorzej, turbo po działa jeszcze ale szału na niej nie będzie już
bebul Opublikowano 9 Lutego 2014 Autor Opublikowano 9 Lutego 2014 wirnik ok ale szpara.. im większa szpara wirnik- muszla tym gorzej, turbo po działa jeszcze ale szału na niej nie będzie już Czyli nie ma sensu wymieniac wezykow nie ? Jak będę miał czas i warunki (tzn żeby było cieplo i znajde kogos kto ma kanal ) to wyczyszczę turbo. Nie zamierzam dużo inwestować bo niose się z zamiarem sprzedaży, ale to może jeszcze rok potrwać.
ciahciah Opublikowano 10 Lutego 2014 Opublikowano 10 Lutego 2014 no ładnie kombinujesz, wężyki szkoda ci wymienić ale na bezsensowne czyszczenie turbo kasę masz...
bebul Opublikowano 10 Lutego 2014 Autor Opublikowano 10 Lutego 2014 no ładnie kombinujesz, wężyki szkoda ci wymienić ale na bezsensowne czyszczenie turbo kasę masz... jeśli chodzi o wymianę wężyków to napisałem to w formie pytającej. Natomiast kwestia czyszczenia turbo napisane jest w formie "zrobię to sam" Niby czemu uważasz że będzie to bezsensowna operacja ? Przecież geometria się przycina ...
ciahciah Opublikowano 11 Lutego 2014 Opublikowano 11 Lutego 2014 to w formie odp ci napiszę żebyś wymienił wężyki bo to pierwsze co należy zrobić jak jest problem jak u ciebie ja nie widzę sensu czyszczenia turbo ale jak chcesz się sam pobawić to czemu nie
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się