pieckinn Opublikowano 11 Stycznia 2014 Opublikowano 11 Stycznia 2014 Witam. Mam pytanie odnośnie zaworków n75. Dokładniej chodzi mi o różnicę w zaworkach n75 z krótką wtyczką http://img12.allegroimg.pl/photos/oryginal/38/45/89/30/3845893039 i między n75 z długą wtyczką http://img11.allegroimg.pl/photos/oryginal/38/33/14/66/3833146620 . Czy czymś różnią się poza ceną ? Jak wiadomo n75 z krótką wtyczką kosztuje dwukrotnie więcej niż z długą i chciałbym kupić oryginał ze sklepu a nie z allegro który po 5 miesiącach padł. Pozdrawiam
vp-tdi Opublikowano 11 Stycznia 2014 Opublikowano 11 Stycznia 2014 to tylko 2 kable ,zrob sobie przejsciowke na pinach ( konektorkach ) i mozesz wsadzac jaki chcesz ( np tańszy ) nic od tego sie nie dzieje. czy czyms sie roznia - niczy m. no ceną
pieckinn Opublikowano 11 Stycznia 2014 Autor Opublikowano 11 Stycznia 2014 dzięki, te n75 z dłuższą kostką widziałem w silnikach PD, są tańsze od tego co mam teraz więc tak chciałem zrobić, kupić oryginał za 180 zł bo 380 zł to lekka przesada ;p a za 100zł na allegro to po 5 miesiącach padł.
vp-tdi Opublikowano 11 Stycznia 2014 Opublikowano 11 Stycznia 2014 zamien sobie z n18 ,ludzie tak robia i jezdza a n18 zaslepiaja lub wywalają na stałe.( n18 odpowiada za nie potrzebny egr ) ps : n75 mozna sobie z regenerowac ,tam ogolnie nie ma sie co zepsuc : gumka ,tłoczek i cewka
pieckinn Opublikowano 11 Stycznia 2014 Autor Opublikowano 11 Stycznia 2014 mam n18 założony, n75 otwieralem, czyscilem odrobina wd-40 i nic, to samo, zasysa powietrze z czarnego króćca a sztanga turbo lata jak szalona, ale n18 nie steruje jak należy bo pare lat temu go wstawilem i zapomnialem o tym, mam soft na 1.45 bar i vnt zapieczone, ale tym zajme sie po wymianie końcówek na 0.230, masz jakieś pewne źródło co do tego zaworka n75 ? jakiś sklep ? chciałbym oryginał pierburga, bo do tej pory raz nadziałem się na allegro na podróbkę i po 5 miesiącach padł. cewka działa, tłoczek porusza się i ta membranka wewnątrz tłoczka a guma jest na mój gust zbyt miękka, ale co ja tam wiem ;p nie miałem sprawnego egzemplarza rozkręconego w rękach.
POWER-KRIS Opublikowano 11 Stycznia 2014 Opublikowano 11 Stycznia 2014 W Awx nie podmienisz n75 z n18 bo inaczej działają pomijając już różne kostki. Podmienić zawory można tylko w autach gdzie jedna końcówka n75 wchodzi do obudowy filtra powietrza. Jeżeli filtr jest na zaworku to trzeba nowy bo jest z wewnętrznym regulatorem ciśnienia.
OLIVER Opublikowano 11 Stycznia 2014 Opublikowano 11 Stycznia 2014 dzięki, te n75 z dłuższą kostką widziałem w silnikach PD, są tańsze od tego co mam teraz więc tak chciałem zrobić, kupić oryginał za 180 zł bo 380 zł to lekka przesada ;p a za 100zł na allegro to po 5 miesiącach padł. A co powiesz na to? ZAWÓR TURBINY EGR VW AUDI SEAT FORD 1H0906627A N75 (3849446571) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje.
pieckinn Opublikowano 11 Stycznia 2014 Autor Opublikowano 11 Stycznia 2014 Znalazłem takie coś > NOWY ORGINALNY ZAWÓR EGR LUB N75 1K0 906 627 (3839519736) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Rok gwarancji ;p za taką cenę, może warto zaryzykować ;d kostka to nie problem, tutaj nie ma filtra na zaworku więc chyba powinno podejść ? lub to > ZAWÓR CIŚNIENIA TURBO N75 EGR AUDI VW ORYG. NOWY (3806077515) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Tyle tego jest że nie wiem już sam co wybrać, ważne żeby nie trzeba było martwić się o to że padnie po paru miesiącach bez gwarancji ;p I czy oryginalny n75 nie powinien mieć oznaczeń tak jak tu ? > http://www.motologistic.pl/zdjecia/zdjecia/1385393867-ZAW%C3%93R%201K0906627A%20PIERBURG%201.JPG
POWER-KRIS Opublikowano 11 Stycznia 2014 Opublikowano 11 Stycznia 2014 Ja zawsze biorę zaworki od gościa co je ma na allegro po 175zl chyba. W każdym razie zdjęcia zaworkow są na niebieskim tle a w rogach zawsze litera p czy q i to niezawodne pierburgi. O juz nawet 120.Jego aukcja przykladowa http://allegro.pl/zawor-turbiny-n75-pierburg-1k0906627a-1j0906627b-i3796107642.html
vp-tdi Opublikowano 11 Stycznia 2014 Opublikowano 11 Stycznia 2014 u mnie gosciu na szrocie wola 20zl za dobry sprawny ( sprawdzany w ahf i asv ) chyba zrobie na tym interes
pieckinn Opublikowano 11 Stycznia 2014 Autor Opublikowano 11 Stycznia 2014 w tym jest króciec na przewód do filtra powietrza, podejdzie do mojego afn ? jakbym przerobił kostkę ? jeżeli jest niezawodny to chciałbym go mieć ;p i pytanie jeszcze mam, jak mam zapieczone VNT to czy ma to wpływ na żywotność n75 ?
POWER-KRIS Opublikowano 11 Stycznia 2014 Opublikowano 11 Stycznia 2014 Ciężko wyczuć ale jak zapieczona geometria to stawiam że ma przerypane bardziej bo zawzięcie próbuje zbić ciśnienie a to wymaga szybszej pracy. ;-) Przejrzyj gościa aukcje lub mu wyślij zapytanie czy nie ma takiego jak potrzebujesz ja nawet nie oglądam aukcji tylko mu numery pisze i jak ma lub wie na co się wymienia to wysyła.
pieckinn Opublikowano 11 Stycznia 2014 Autor Opublikowano 11 Stycznia 2014 ok, wielkie dzięki za pomoc, muszę w końcu wyczyścić te vnt bo czasem zdarza się zapomnieć o tym i zamiast 1.5 bar to dmuchnie 2 bar, raz zdarzyło się 2.3, dobrze że wirnik nie teleportował się do wydechu ;p
vp-tdi Opublikowano 24 Stycznia 2014 Opublikowano 24 Stycznia 2014 na vagu to tylko tak pokazuje ,normalnie nie mozliwe zeyby takie turbo tyle dmuchneło
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się