Jaro-S Opublikowano 12 Stycznia 2014 Opublikowano 12 Stycznia 2014 (edytowane) Witam.Chciałbym przedstawic moje A4/B6 Avant.Dane techniczne:Silnik: 2.5 TDI V6 163km {BDG}Rok produkcji: 2004Kod modelu: 8E506HSkrzynia: Automatyczna MultitronicKolor: DELFINGRAUWyposażenie:- 6x AIR BAG- IMMOBILIZER ELEKTRONICZNY- OGRZEWANIE PARKINGOWE- RNS-E- LUSTERKA ZEWNĘTRZNE: REGULOWANE ELEKTRYCZNIE- Bi-Xenon + samopoziomowanie + oczyszczanie lamp- Climatronic- Podgrzewane fotele- Servotronic- Kierownica skórzana wielofunkcyjna- Listwy wykończeniowe ( łuska)- 4x el.szyby- centralny zamekSamochód po zakupieI później się zaczęło Pierwsze oczywiście wszystkie płyny wymienione.Olej wlany Castrol 5w40.Później zostały przyciemnione szyby.A następnie:- założone obudowy lusterek od Chromemaster.pl- nowe żarniki do Bi-xenonów OSRAM D1S XENARC COOL BLUE INTENSE- nowe żarówki postojowe H6W 434 BAx9s 1 Cree LED- nowe opony Goodyear Eagle F1 Assymetric 2 w rozmiarze 235/45/17, założone na oryginalne felgi 6-ramienne które były już na aucieKolejną rzeczą którą wykonałem to oczyszczenie lakieru kosmetykami firmy Meguairs.A więc, umycie samochodu szamponem Gold Class Car Wash Shampoo & Conditioner. Później w ruch poszedł zestaw Smooth Surface Clay Kit. Po usunięciu zanieczyszczeń za pomocą glinki, przyszedł czas na Ultimate Compound i Ultimate Polish.Na sam koniec zostało nałożenie wosku NXT Generation Tech Wax 2.0.I nadszedł czas na kolejne zmianyNa pierwszy rzut poszły nowe felgi model RS6 ET35.Postanowiłem również wypróbowac PlastiDip, kolor Czarny Mat.Początkowo pomalowany został dach i tylna, oraz trzecie światło STOP. Nie chciało się nam oklejac go a po pomalowaniu całości na czarno dało to naprawdę ciekawy efekt wizualny. Jak wiadomo szkiełko światła jest czerwone więc się wyróznia, teraz jest czarne matowe i co najważniejsze normalnie przepuszcza światło to mnie naprawdę zaskoczyło wiec postanowiłem tak zostawic.Pomalowany został również górny grill i dolne dwie kratki od halogenów, również Plastidipem. Co do dolnej atrapy to nie została pomalowana bo brakło czasu i farby heheh.Malowane było pistoletem Earlex HV1900. Malował mój brat, ja tylko pomagałem heheh.I na sam koniec skromna naklejka firmy w której zakupiłem Plastidip, naklejona na przedniej szybie. A oto efektRównież maska i klapa doczekały się na czarny mat.Po wymianie oleju w silniku i skrzyni, oraz po adaptacji skrzyni, nastąpiła zmiana programu w silniku Wszystko w Sserwis. PolecamSeryjnie jest 163km, teraz jest około 180 km, tak mi powiedziano w Sserwis. Ale planuje sprawdzić na hamowni co i jak.Fotek z wnętrza nie mam ale nadrobię zaległośc.Plany- zawieszenie od S-line lub sprężyny obniżająceA co z tego wyjdzie to sie okaże Edytowane 4 Stycznia 2015 przez Jaro-S
Marynarz____ Opublikowano 13 Stycznia 2014 Opublikowano 13 Stycznia 2014 Autko bardzo ładne ale moim zdaniem powinieneś sobie wybrać jeden kierunek modów jaki chcesz obrać- albo chrom i wtedy nie pryskaj matem ramek grila maski itp. lub mat i wtedy pomaluj dodatkowo ramki szyb i relingi. W ogóle dla mnie jest trochę za dużo pryśnięte w mat- fajnie wygląda jeden duży element w macie+ kilka małych np. dach lub maska+ grile, relingi i ramki wokół szyb, a dach plus maska to za dużo i dodatkowo te chromowane lusterka... słabo to wygląda.
Jaro-S Opublikowano 13 Stycznia 2014 Autor Opublikowano 13 Stycznia 2014 Dzięki za koment. Właśnie dlatego postanowiłem pokazac auto, bo dopiero stawiam pierwsze kroki w modach, i właśnie oczekuje jakich kolwiek podpowiedzi. No tak właśnie sobie myślałem żeby sciągnac te lusterka, albo pomalowac je w czarny mat, i dodatkowo relingi i ramki. Tylko aktualnie jestem w UK a pistolet jest w PL. Ale okres zimowy to dobry czas na przygotowanie pomysłów na sezon. Tak więc proszę o kolejne sugestie i komentarze. Dzięki i pozdrawiam Klubowiczów A4.
Marynarz____ Opublikowano 13 Stycznia 2014 Opublikowano 13 Stycznia 2014 Auto jest w ciemnym kolorze, więc w tym wariancie mi podobają się z czarnymi dodatkami. Sam mam autko w czarnym kolorze i robię ją na mega czarnucha- grile w czerni i wszelkiego rodzaju dodatki (znaczki, listwa na tylnym zderzaku, ramki wokół szyb) co w chromie były są w czarnym macie. Dodatkowo mam wszystkie szyby oprócz czołowej przyciemnione oraz felgi w kolorze czarny mat- ja dla mnie fajnie to wygląda i nie jest przesadzone z ilością matowych dodatków ( dachu czy maski w mat nie robiłem)- zrobił się z niego taki stylowy cichociemny pomykacz. Myślę, że u ciebie do Twojego koloru auta taka opcja też by suuuper wyglądała. Moja rada zdejmij mat z maski, a pryśnij sobie felgi+ ramki szyb i lusterka:wink: i zobacz czy Ci się spodoba.
Jaro-S Opublikowano 13 Stycznia 2014 Autor Opublikowano 13 Stycznia 2014 Co do kolorowania to jeszcze pomyślę. Teraz to zastanawiam sie nad obniżeniem samochodu. Tylko teraz jak. Myślałem o sprężynach Eibach Sportline albo Eibach Pro-Kit, ale nie wiem jak to jest w praktyce, czy oryginalne amory nie dostaną po du..ie? Czy jest wogóle sens z tymi spręzynami czy lepiej poszukac cos z S-line. Nie chce miec wachacza 2cm nad ziemią tylko troche obniżyc. Chętnie wysłucham opini na ten temat
akjam Opublikowano 13 Stycznia 2014 Opublikowano 13 Stycznia 2014 Fajna Sztuka tylko nie zrób pseudo tJuningu. Co do Zawieszenia To nie jest łatwo znaleźć komplet od S-line bo trudno trafić z wagami. Sprężyny albo H&R albo j.w. pisałeś. W zależności od tego ile chcesz też przeznaczyć na zawieszenie... Zobacz u mnie jak się ma na -35mm H&R.
Jaro-S Opublikowano 13 Stycznia 2014 Autor Opublikowano 13 Stycznia 2014 No właśnie, może i te chromy teraz się rzucają w oczy lusterka, relingi i listwy szyb oraz jasne felgi, poprostu sie odznaczają, zawsze można pomalowac , maska została pomalowana bo szkoda mi było lakieru na niej, teraz to wszystko się odbija od Dipu, nie rysuje się a jak cos zawsze mozna sciągnąc. I teraz pytanko czy u Ciebie są założone sprężyny H&R na oryginalne amory czy jakaś inna konfiguracja? ---------- Post dopisany at 17:05 ---------- Poprzedni post napisany at 16:15 ---------- Teraz właśnie zobaczyłem. No autko akjam powiem tak, Mega Grubo. Właśnie taki efekt chciałbym u siebie uzyskac z obniżeniem. Jeśli u Ciebie tylko sprężyny zrobiły taką robotę to chyba wiem co już zrobic. ---------- Post dopisany at 17:33 ---------- Poprzedni post napisany at 17:05 ---------- Teraz zamieszczam foto z sobotniej pracy nad lampami. Polerka i papier ścierny poszły w ruch
Tomeks Opublikowano 13 Stycznia 2014 Opublikowano 13 Stycznia 2014 Dowaliles taki program do BDG z multi?...odważnie:whistling:
Jaro-S Opublikowano 13 Stycznia 2014 Autor Opublikowano 13 Stycznia 2014 tylko dwie foty udało się zrobic radio i fis bo nie wystarczyło prądu w aparacie na więcej ---------- Post dopisany at 17:47 ---------- Poprzedni post napisany at 17:44 ---------- Hehe no może i odważnie, ale auto jest używane do normalnej jazdy. Głównie chodziło mi o moc podczas wyprzedzania. W UK troche ciężko sie wyprzedza.
Tomeks Opublikowano 13 Stycznia 2014 Opublikowano 13 Stycznia 2014 Ile masz po programie Nm? ten silnik z manualem ma 350Nm,a z multi obniżony do 310Nm,pewnie przyrost miałeś konkretny
Jaro-S Opublikowano 13 Stycznia 2014 Autor Opublikowano 13 Stycznia 2014 Nie wiem dokładnie, powiedział mi ze jest kolo 180 km a ile faktycznie jest to nie wiem, dopiero po hamowni będzie wiadomo. Auto służy do spokojnej jazdy, komputer spalanie pokazuje 6.6l, Wiadomo ze jak ktoś by cały czas pedał w podłodze miał to na pewno będą problemy. Tak wiec duze znaczenie ma styl jazdy
Marynarz____ Opublikowano 14 Stycznia 2014 Opublikowano 14 Stycznia 2014 po polerce papierem ściernym, bez nałożenia po całej operacji jakiejś warstwy ochronnej przeciw UV (tak jak jest w oryginale) szybko Ci plastik pociemnieje (starłeś papierem tą warstwę). Gwerty po polerce zawsze nakłada płynne szkło i filt UV:wink:
Flyer Opublikowano 14 Stycznia 2014 Opublikowano 14 Stycznia 2014 Po wymianie oleju w silniku i skrzyni, oraz po adaptacji skrzyni, nastąpiła zmiana programu w silniku Wszystko w Sserwis. Soft gotowiec w multitronicu? Żadnego programu w tej firmie! Jesli zalezy Ci na silniku, skrzyni i chcesz podnosic moc, to jedz do tunera, a nie zwyklego mechanika. Z Sserwisem zwiazanych jest sporo historii bez happy-endu.
andr3i Opublikowano 14 Stycznia 2014 Opublikowano 14 Stycznia 2014 ladna furka tylk omusisz zdecydowac czy pojdziesz w chrom czy w czern bo takto sie to gryzie ja bym wybral czern :kox:do tego koloru wiec lustra pod kolor lakieru lub black relingi czarne dolny grill ramka tez czern bedzie kosa dach bym zostawil ori ladniej wyglada
Marynarz____ Opublikowano 14 Stycznia 2014 Opublikowano 14 Stycznia 2014 Po wymianie oleju w silniku i skrzyni, oraz po adaptacji skrzyni, nastąpiła zmiana programu w silniku Wszystko w Sserwis. Soft gotowiec w multitronicu? Żadnego programu w tej firmie! Jesli zalezy Ci na silniku, skrzyni i chcesz podnosic moc, to jedz do tunera, a nie zwyklego mechanika. Z Sserwisem zwiazanych jest sporo historii bez happy-endu. Już było parę negatywnych historii zamieszczonych na forum odnośnie przygód z Sserwis- generalnie radzą ich omijać szerokim łukiem
Jaro-S Opublikowano 14 Stycznia 2014 Autor Opublikowano 14 Stycznia 2014 A gdzie można dostać taki specyfik albo jak się to nazywa, to przeciwko UV? ---------- Post dopisany at 01:53 ---------- Poprzedni post napisany at 01:51 ---------- A dokładnie o co chodziło z tym Sserwisem, bo z tego co czytałem to wszyscy mieli dobra opinie, np bart-s ---------- Post dopisany at 01:57 ---------- Poprzedni post napisany at 01:53 ---------- No ja tez chyba postawie na czerń :-P Chrom lusterka są bo to był pierwszy dodatek do auta hehe i tak został, ale to w każdej chwili można zdjąć i założyć ori w czarnym macie. Relingi i ramki tez planuje prysnac, ale trzeba poczekać na ciepejszcze dni. Według mnie maska i dach fajnie pasują do koloru auta. Przynajmniej mi się podoba :-P
Marynarz____ Opublikowano 15 Stycznia 2014 Opublikowano 15 Stycznia 2014 Odnośnie filtra UV zagadaj z Gwertym
Jaro-S Opublikowano 12 Czerwca 2014 Autor Opublikowano 12 Czerwca 2014 Po umyciu i nawoskowaniu, nareszcie pogoda dopisała A na kwiecień zaplanowane malowanie całego auta, felgi relingi, lusterka, wszystko czarne Ciekawie jak wyjdzie ---------- Post dopisany 12-06-2014 at 17:27 ---------- Poprzedni post napisany 24-02-2014 at 20:38 ---------- No i pomalowane
Marynarz____ Opublikowano 13 Czerwca 2014 Opublikowano 13 Czerwca 2014 http://s24.postimg.org/v3x9pfxvl/20140224336.jpgPo umyciu i nawoskowaniu, nareszcie pogoda dopisała http://s18.postimg.org/hkbahe5ph/20140224334.jpg http://s2.postimg.org/mpgmnv26t/20140224337.jpg A na kwiecień zaplanowane malowanie całego auta, felgi relingi, lusterka, wszystko czarne Ciekawie jak wyjdzie ---------- Post dopisany 12-06-2014 at 17:27 ---------- Poprzedni post napisany 24-02-2014 at 20:38 ---------- No i pomalowane http://s18.postimg.org/98q8yiacl/10155771_438857986249900_2286337321753792591_n.jpg http://s22.postimg.org/8us67xlt9/1236654_438857942916571_7098107783765568809_n.jpg http://s15.postimg.org/y1msry1rr/20140411345.jpg łooo kutwa ale za***iście wygląda !!!! Wywal jeszcze srebrne fele i lustra i będzie mega !!!
Jaro-S Opublikowano 21 Sierpnia 2014 Autor Opublikowano 21 Sierpnia 2014 (edytowane) Mam takie pytanko, poniewaz na wrzesien planuje zalorzyc gwint AP, zeby auto poszlo w dól troche i teraz sie zastanawiam, czy przy tych felgach co teraz mam z ET35 i oponami 235 nie bedzie przycieralo? Dodam ze felga to 17'' Gwint zamówiony :-D teraz tylko czekać jak przywiozą i na początku września montaż na pokład. A w wolnym czasie spryskiwacze mgiełkowe i Ledy nad numerami z tyłu żeby były lepiej widoczne :-P Edytowane 21 Sierpnia 2014 przez Jaro-S
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się