Couguar27 Opublikowano 13 Stycznia 2014 Opublikowano 13 Stycznia 2014 Witam. Mój problem wygląda następująco.Kupiłem samochód a4 b6 avant 1.8t avj.Po zakupie wymieniłem termostat gdyż silnik się nie nagrzewał. użytkuję samochód już jakiś miesiąc. Moje obserwacje to: długo się nagrzewa i krótko trzyma ssanie, mierzyłem ostatnio temperaturę płynu chłodniczego podczas jazdy i tak: na blacie cały czas 90 stopni, ale vag pokazuje wachania z zakresu 95-101? Czy to poprawna temperatura? Dodam jeszcze że mam problem z czujnikiem g83 mianowicie błąd: 17698 - Coolant Temp Sensor at Radiator Outlet (G83): Signal too Small P1290 - 002 - Lower Limit Exceeded - Intermittent Jakie są objawy nie działania tego czujnika i czy ma on wpływ na temperatury na vagu? Pozdrawiam.
krzysiekvtec Opublikowano 13 Stycznia 2014 Opublikowano 13 Stycznia 2014 U mnie ssanie tez po chwili spada i jest 800rpm tyle ze silniki bardzo szybko sie nagrzewa, po 4-5 minutach jazdy juz mam 90 na wskazniku. Temaperatura w tej skalia jaka ci pokazuje jest prawidlowa, lekko sie waha wtedy otwiera sie termostat. Co do bledu to czujnik do wymiany zapewne
pioteros Opublikowano 13 Stycznia 2014 Opublikowano 13 Stycznia 2014 wymien czujnik przy samej chlodnicy, kolo dolnego jej grubego krocca
Couguar27 Opublikowano 13 Stycznia 2014 Autor Opublikowano 13 Stycznia 2014 ok dzięki myślałem ,że te wahania nie są poprawne, a co do czujnika to wymienię tylko szkoda ,że trzeba płyn znowu spuszczać niedawno zalany .
pioteros Opublikowano 13 Stycznia 2014 Opublikowano 13 Stycznia 2014 to go zlej, masz taki korek po stronie kierowcy na dole chlodnicy plastikowy na duzego krzyzaka, kawalek rurki podczepiasz i zlewasz
d0minx Opublikowano 25 Stycznia 2014 Opublikowano 25 Stycznia 2014 Witam, Koledzy mam problem z ogrzewaniem w mojej be szóstce a mianowicie, na wyższych obrotach powyżej 3,5tys obrotów leci ciepłe powietrze z nawiewu - zazwyczaj w trasie, natomiast na biegu jałowym i poniżej 2,5tys obrotów brak ogrzewania. Odpowietrzałem układ jak na filmie [ ] i zauważyłem, że nawet gdy temperatura ślinka osiągnęła 90 stopni to jeden z węży doprowadzających ciecz do nagrzewnicy był letni (dolny) a drugi zimny. Samochód się nie przegrzewa, termostat wydaje się być sprawny.Może mielibyście jakiś pomysł w czym może tkwić problem lub podpowiecie co mogę jeszcze sprawdzić? Czy może to być spowodowane nie wydolną pompą wody, która nie daje odpowiedniego ciśnienia? Czy może, źle zabieram się do odpowietrzenia okładu w tym samochodzie? Który z węży doprowadza wodę do nagrzewnicy a który jest powrotem? Wydaję mi się, że dolny odpowiada za doprowadzenie. .
Łukasz13 Opublikowano 25 Stycznia 2014 Opublikowano 25 Stycznia 2014 Doprowadza ten górny czyli ten z dziurką do odpowietrzania, odpowietrzałęś jak na filmiku i nie tryskał płyn?
d0minx Opublikowano 26 Stycznia 2014 Opublikowano 26 Stycznia 2014 To u mnie zaistniało jakieś dziwne zjawisko bo po pierwsze ten górny wąż u mnie nie ma dziurki, a przynajmniej nie udało mi się jej dojrzeć a po drugie jak zdjąłem tą górną rurkę to według mnie płyn wylatywał z nagrzewnicy a nie z tego węża!!? hmmm dziwna sprawa. Ktoś podpowie co może być nie tak? ---------- Post dopisany 26-01-2014 at 12:40 ---------- Poprzedni post napisany 25-01-2014 at 15:19 ---------- Dzisiaj trochę przegoniłem autko i ogrzewanie było oczywiście przy wyższych obrotach. Jak sprawdziłem węże to ten dolny wchodzący do nagrzewnicy przedstawiony na zdjęciu wyżej - ciepły (a nawet gorący) a górny zimny... nie wiem, może pompa daje zbyt małe ciśnienie, a na wyższych obrotach jest wstanie przepchnąć płyn przez nagrzewnice. Doradzicie coś Panowie?
enrike2 Opublikowano 26 Stycznia 2014 Opublikowano 26 Stycznia 2014 u mnie to samo było i okazała się głowica ;-)
d0minx Opublikowano 26 Stycznia 2014 Opublikowano 26 Stycznia 2014 No to mnie kolego nie pocieszyłeś... Jeżeli we własnym zakresie nie uda mi się jakoś trafnie zdiagnozować owych przesłanek, trzeba będzie oddać to w ręce specjalisty. Mam nadzieję, że nie będzie to głowica...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się