srool Opublikowano 14 Stycznia 2014 Opublikowano 14 Stycznia 2014 Panowie, nie za bardzo wiedziałem gdzie znaleźć odpowiedź na mój problem (wyszukiwarka nie znalazła) więc wpisuję tutaj. Posiadam B8 2.0 tfsi 211 km z końca 2010. Posiada ona funkcję ASG. Na korki fajna sprawa ale zdarza mi się jadąc do pracy troszkę popałować, kończę trasę dojeżdżam do świateł, silnik gaśnie. Czy turbina przy tym systemie ma swój własny obieg oleju? Czy ten system nie ma wpływu na turbinę? ---------- Post dopisany 14-01-2014 at 11:15 ---------- Poprzedni post napisany 13-01-2014 at 15:28 ---------- Udało mi się znaleźć tylko odpowiedź na ASG w BMW : BMW-klub.pl • Zobacz temat - [E87] 120d - Start/Stop a trwałość turbiny Czy w audi jest tak samo? Na pewno co do stopni jest tak samo (dzisiaj sprawdzałem, przy 0 stopni nie gasi silnika) na zimnym silniku też nie gaśnie. Reszty nie zauważyłem, ale głównie mi zależy na trwałości turbiny. I w sumie ten sam temat na forum A5: System start-stop a turbo zobaczę tam co odpiszą ale w razie co dla pozostałych forumowiczów będzie jakiś ślad.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się