Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Nie odpala po wymianie filtra paliwa


kondi169

Rekomendowane odpowiedzi

Witam jak w temacie zabrałem się do wymiany filtra paliwa zdjąłem wszystkie wężyki z filtra wyjąłem filtr odkręciłem go zlałem stare paliwo. Następnie wymieniłem zaworek ten na filtrze zalałem filtr ropą (wydaje mi się, że pod sam korek) przykręciłem filtr założyłem, pozakładałem wężyki i skręciłem. Zapaliłem go odpalił od kopa więc po 15 sekundach zgasiłem go, aby posprzątać bałagan kolejnym razem już tylko kręci i nie zapala... Co może być przyczyną? Dzięki za pomoc

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Trzeba bylo zalac filtr ropa

Popusc nakretki na wtryskach i pokrec silnikiem az pokaze sie paliwo

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Widocznie slabo, masz zapowietrzony uklad

Po 15 sekundach od odpalenia nie gasi sie silnika tylko trzyma ze dwie minuty na obrotach rzedu 2000

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pompa sie zapowietrzyła . Popuść jak kolega mówi tylko delikatnie tak żeby się tylko sączyło. Pokręć dłuższą chwile i dokręć nakrętki na wtryskach, odpali za pierwszym razem :) to że filtr zalałeś to nie znaczy ze w przewodzie nie było żadnego powietrza.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to była moja pierwsza wymiana ;p Ale dzięki za zainteresowanie tematem na szczęście pokręciłem go kilka razy i w końcu zagadał i jak na razie odpala od kopa, zobaczymy jak będzie rano. Jeszcze raz dzięki za chęci ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a tak przy okazji zapytam czy jeżeli chciałbym teraz wymienić, któryś z tych wężyków co idą do filtra paliwa na nowy to czy układ mi się zapowietrzy jak go zdejmę??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

możesz śmiało wymieniać, nie ma co się bać o zapowietrzenie. Po wymianie jak odpalisz to tak jak kolega dev napisał trzymaj obroty z 2000 i wszystko będzie git.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

oki dzięki za pomoc a powiedz mi jeszcze jak działa ten zaworek na filtrze? jak sprawdzić czy jest sprawny? słyszałem, że dmucha się i się sprawdza tylko jak ma być opór czy nie podczas dmuchania?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

http://obrazki.elektroda.pl/3785329500_1358106012.jpg

Bez_tytu_u.jpg

"Ok, rys.Poz.1 - przewód powrotny paliwa, jeżeli temp. paliwa jest większa niż 31 stopni, zawór w kierunku filtra jest zamknięty, otwarty jest przelot do baku, czyli poz. 6 na tym rys. Jeżeli temp. paliwa jest poniżej 15 stopni zawór otwiera się na filtr umożliwiając podgrzewania zimnego filtra i zawartego w nim paliwa przez ciepłe paliwo wracające z pompy. Jak z tego widać nie pełni on roli zaworu zapobiegającego cofaniu się paliwa, ale w niskich temp. zamknie on powrót do zbiornika a otworzy na filtr, więc z pewnością w jakimś stopniu pomoże."

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja w afn przy wymianie fitra zalewałem filtr obracając go do góry 'odwadniaczem' ,wykrecałem odwadniacz i strzykawką wlewałem ropke do obucha az dziurką wylatywało trzymajac filtr w miare jak najwyszej, zakrecałem korek odwadniacza ,puzniej juz tylko filtr wsadzic na swoje miesce i finito. ma to plus ze odrazu duzo ropki idzie w same przewody gumowe i zero problemów z zapowietrzeniem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

O takich kombinacjach jeszcze nie słyszałem aby obracać filtr... bo w sumie i po co to robić skoro od góry jest śruba, która służy do zalania filtra,a skoro nie ściągasz węży paliwowych, bo i po co przy wymnie filtra to paliwo się nie cofnie. Od filozofia. Pozdrowienia dla lubiących utrudniać sobie życie:hi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

O takich kombinacjach jeszcze nie słyszałem aby obracać filtr... bo w sumie i po co to robić skoro od góry jest śruba, która służy do zalania filtra,a skoro nie ściągasz węży paliwowych, bo i po co przy wymnie filtra to paliwo się nie cofnie. Od filozofia. Pozdrowienia dla lubiących utrudniać sobie życie:hi:

A co jak np u mnie po zakupie wymienialem filtr i ktoś wczesniej tak go zakręcił że bez wkręcenia górnej części w imadło i klucza lańcuchowego do filtrów olejowych się nie obeszło ?? też dasz radę na aucie zmienić ?? po wymianie wystarczyło zalać filtr przez zasilanie aż powrotem się przeleje i zalozyć węże i jara z pół obrotu :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie widzę problemu aby to zrobić na aucie. Na górze również znajduje się nakrętka bodajże nr 17 aby korpus od filtra odkręcić więc nakładasz klucz i jechana bez luzowania uchwytu trzymającego filtr,przekręcasz delikatnie aby nie pozrywać węży paliwowych. Następnie luzujesz uchwyt trzymający filtr i obracasz go do pozycji wyjściowej,zakręcasz uchwyt filtra i kręcisz 17-nastką. Czynność powtarzasz,aż filtr odkręcisz ręką.:hi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...