archie20 Opublikowano 17 Stycznia 2014 Opublikowano 17 Stycznia 2014 Koledzy zapala się u mnie kontrolka silnika podobnie jak u Was. Czasem silnik wtedy traci moc (turbo przestaje działać), ale nie ma reguły. Po podpięciu wyskakuje błąd 17957 Zawór regulacji ciśnienia doładowania-przerwa/zwarcie do masy brak osprzętu/nie związany ze sprzętem. Błąd sporadyczny. Po zgaszeniu silnika wszystko wraca do normy-turbo działa, a kontrolka raz gaśnie raz nie. Częstotliwość usterki jest nieregularna i nie zauważyłem jakiś specjalnych objawów występowania, ani żadnej zasady występowania. Mechanicy, u których byłem do tej pory wymienili zawór sterowania turbiną i poza tym nic więcej nie widzą! ---------- Post dopisany 17-01-2014 at 09:51 ---------- Poprzedni post napisany 14-01-2014 at 15:39 ---------- Koledzy - nikt się nie spotkał z podobną sytuacją?
wampir Opublikowano 17 Stycznia 2014 Opublikowano 17 Stycznia 2014 17957/P1549/005449 - Ross-Tech Wiki 17957/P1549/005449 - Boost Pressure Controle Valve (N75): Open Circuit / Short to Ground Possible Symptoms Irregular behaviour Loss of power Limp mode Possible Causes Wiring and/or connections faulty (short circuit) N75 faulty Possible Solutions Check wiring and connections Check / Replace N75 Category: Fault Codes Sprawdz kable a jak to nie to, wymien N75
archie20 Opublikowano 17 Stycznia 2014 Autor Opublikowano 17 Stycznia 2014 N 75 wymieniony jako pierwszy i nie pomogło
wampir Opublikowano 17 Stycznia 2014 Opublikowano 17 Stycznia 2014 a kable, wtyczki itp? Sprawdz na spokojnie wszystko
adrian998998 Opublikowano 17 Stycznia 2014 Opublikowano 17 Stycznia 2014 Zajrzyj do wiązki od N75 i do podszybia tam jak się nie myle koło kompa bedzie bezpiecznik od zasilania lini na N75 ale znowu by sypało innymi błedemi jeszcze...
archie20 Opublikowano 17 Stycznia 2014 Autor Opublikowano 17 Stycznia 2014 Przy tej wiązce czego dokładnie szukać? Poluzowania wiązki, kabla który nie styka? A na podszybiu w którym miejscu szukać bezpiecznika? Może jakieś foto poglądowe? Niestety nie jestem bardzo biegły w tych sprawach, a problem doprowadza mnie do białej gorączki. Mechanicy rozkładają ręce ---------- Post dopisany at 11:59 ---------- Poprzedni post napisany at 11:52 ---------- Czy zawór N75 jest jednego rodzaju?
przemik Opublikowano 17 Stycznia 2014 Opublikowano 17 Stycznia 2014 Zrob logi dynamiczne.... 011 i 010 oraz statyczny 011 Basic Settings
archie20 Opublikowano 17 Stycznia 2014 Autor Opublikowano 17 Stycznia 2014 To z tym to już muszę podjechać do kolegi, który to robi - ja nie mam takiej możliwości. Jak tylko będę miał to wrzucę. Muszę znaleźć przyczynę bo to ch... nie jazda. Jak odłączy turbo to nawet autobusu nie mogę wyprzedzić.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się