Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Po zmianie licznika z roku 95 na 96r wyskoczył bład 1025


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Tak jak w temacie Po zmianie licznika z roku 95 na 96r wyskoczył bład 1025 , po skasowaniu błędu bład wraca znowu.

Opublikowano

Świeci sie jakaś kontrolka na liczniku ? Może zmieniałeś z UK-NSI na VDO.

Opublikowano

kontrolka airbag oraz akumulatora , zmienilem vdo na vdo

---------- Post dopisany 18-01-2014 at 19:07 ---------- Poprzedni post napisany 15-01-2014 at 17:56 ----------

Jeśli juz ktoś kiedyś miał podobna sytuacje z błędem waga 1025 to Proszę o odpowiedz

Opublikowano

Da się zrobić z kontrolką airbag

Pod pin w liczniku trzeba podpiąć masę, chyba 12 pin ale nie jestem pewien jutro to sprawdze ,chyba że ktoś poda Tobie wcześniej.

Z aku to nie wiem

.Pzdr

Opublikowano
Da się zrobić z kontrolką airbag

Pod pin w liczniku trzeba podpiąć masę, chyba 12 pin ale nie jestem pewien jutro to sprawdze ,chyba że ktoś poda Tobie wcześniej.

Z aku to nie wiem

.Pzdr

Zerwi zobacz dokładnie pod który pin (kolor przewodu) mam podpiąć masę

Opublikowano

Rozpiska pinow licznika z 1996 r:

blue, 26-pin

1 -not used

2 -Buzzer actuation

3 -Terminal 15

4 -Terminal 15

5 -not used

6 -Terminal 61

7 -Handbrake/brake malfunction

8 -ABS direct

9 -Airbag direct

10 -CAT

11 -ABS inverted

12 -Airbag inverted

13 -Right parking light

14 -Ignition lock, S-Contact

15 -Buzzer actuation

16 -not used

17 -not used

18 -Oil pressure 1.8 bar

19 -Terminal 58d

20 -Coolant level

21 -Right turn signal

22 -Main beam

23 -Speedometer input

24 -Brake fluid

25 -Brake pad

26 -Left parking light

Masę podajesz na 12 pin w liczniku ,on jest pusty .Jak nie masz pinów to mniej więcej pasują one od taśm komputerowych.

Opublikowano

Próbowałem z pinem od tasmy ale nie za bardzo sie trzyma, muszę cos innego poszukać

---------- Post dopisany 31-01-2014 at 20:57 ---------- Poprzedni post napisany 19-01-2014 at 11:00 ----------

Udało mi sie dzisiaj dostac kosteke do licznika i przełozyłem jeden pin do kostki i przykreciłem go do masy i błąd znikna tylko teraz jest taki problem, ze Kontrolka AIRBAG nie zapala sie przy przekreconym zapłonie. Co moze być nie tak ?

Opublikowano

Kolego, masy nie podawaj na pin 12. Masz dwa wejścia air bag. Air bag direct i air bag inverted. Że starej kostki podaj sygnał z air bag najpierw na jeden pin i jak nie wyskoczy Ci błąd to ok, a jak wyskoczy, to zmien na drugi pin. W Twoim przypadku zmieniają piny 9 z 12. Jak podasz sygnał na pin 12, to powinno być ok.

A kontrolka nie zapala Ci się po przekreceniu kluczyka, bo do licznika ciągle idzie masa i odczytuje on to jako brak błędów.

Co do kontrolki aku, to albo źle wpiales kabelki albo pada Ci regulator przy alternatorze.

Opublikowano

czyli musze tam gdzie wchodzi pin 12 dac pin9 ? a ajk teraz na 12 pin dalem mase to blod nie wyskakuje i kontrolka nie pojawia sie, a ostatnio było sprawdzane ladowanie aku i było w porządku .

Opublikowano

Co do kontrolki AirBag, to właśnie tak masz zrobić. Z pinu 9 przepnij na pin 12, a masę wyrzuć. W tym kabelku właśnie pojawia się masa, jak nie ma błędów. A jak podasz masę na stałe, to nie będzie Ci pokazywał błędów i nie będzie pokazywał, że sprawdza system poduszek. Jak przepniesz, to będzie wszystko spoko.

Co do aku, to jak masz ładowanie spoko, to pewnie źle podpiąłeś kabelek. Nie mogę teraz znaleźć rozpiski, który to pin, ale pewnie o to chodzi. Ewentualnie może też ten kabel nie łączyć, jak np. łączyłeś przewody. Musisz dobrze sprawdzić wiązki.

Opublikowano

Zrobiłem jak mówiłeś i po przekreceniu zapłonu kontrolka świeci a po zapłonie gasnie tylko jest problem tego typu ze po trzecim przekreceniu kluczyka kontrolka sie nie zapala i potem znowu raz przekrece zapali sie wyciagne kluczyk włoze przekrece zapali sie a za trzecim razem przekrece i juz sie nie zapali kontrolka od airbagu. A co do aku to mialem tak od kiedy kupiłem ze kontrolka caly czas sie zapalała i gasła po zapłonie.

Opublikowano

Z kontrolka AirBag powinno być tak:

Wkladasz kluczyk i przekrecasz o jedno, ale nie zapalasz auta - kontrolka się zaswieca na 3sek. i gaśnie. W tym czasie jest test poduszek. Odpalasz auto i kontrolka się nie powinna świecić. Jeśli jest błąd poduszek, to kontrolka się zapali. Z tego, co piszesz to wygląda że masz prawidłowo. Ewentualnie podepnij vaga i sprawdz błędy, bo zapewne wyjdzie błąd licznika związany z kontrolka i być może dlatego po kilku przekreceniach kluczem się nie zapala kontrolka.

Co do alu, to jest tak, że przy wyłączonym silniku kontrolka świeci się ciągle, a jak uruchomisz silnik, to powinna zgasnać. Czasem, jak np. Pasek jest luzny, to trzeba przygazowac i gaśnie wtedy.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...