Daduś Opublikowano 15 Stycznia 2014 Opublikowano 15 Stycznia 2014 Tak jak w temacie Po zmianie licznika z roku 95 na 96r wyskoczył bład 1025 , po skasowaniu błędu bład wraca znowu.
Szarik Opublikowano 15 Stycznia 2014 Opublikowano 15 Stycznia 2014 Świeci sie jakaś kontrolka na liczniku ? Może zmieniałeś z UK-NSI na VDO.
Daduś Opublikowano 18 Stycznia 2014 Autor Opublikowano 18 Stycznia 2014 kontrolka airbag oraz akumulatora , zmienilem vdo na vdo ---------- Post dopisany 18-01-2014 at 19:07 ---------- Poprzedni post napisany 15-01-2014 at 17:56 ---------- Jeśli juz ktoś kiedyś miał podobna sytuacje z błędem waga 1025 to Proszę o odpowiedz
Zerwi Opublikowano 18 Stycznia 2014 Opublikowano 18 Stycznia 2014 Da się zrobić z kontrolką airbag Pod pin w liczniku trzeba podpiąć masę, chyba 12 pin ale nie jestem pewien jutro to sprawdze ,chyba że ktoś poda Tobie wcześniej. Z aku to nie wiem .Pzdr
Daduś Opublikowano 18 Stycznia 2014 Autor Opublikowano 18 Stycznia 2014 Da się zrobić z kontrolką airbag Pod pin w liczniku trzeba podpiąć masę, chyba 12 pin ale nie jestem pewien jutro to sprawdze ,chyba że ktoś poda Tobie wcześniej. Z aku to nie wiem .Pzdr Zerwi zobacz dokładnie pod który pin (kolor przewodu) mam podpiąć masę
Zerwi Opublikowano 18 Stycznia 2014 Opublikowano 18 Stycznia 2014 Rozpiska pinow licznika z 1996 r: blue, 26-pin 1 -not used 2 -Buzzer actuation 3 -Terminal 15 4 -Terminal 15 5 -not used 6 -Terminal 61 7 -Handbrake/brake malfunction 8 -ABS direct 9 -Airbag direct 10 -CAT 11 -ABS inverted 12 -Airbag inverted 13 -Right parking light 14 -Ignition lock, S-Contact 15 -Buzzer actuation 16 -not used 17 -not used 18 -Oil pressure 1.8 bar 19 -Terminal 58d 20 -Coolant level 21 -Right turn signal 22 -Main beam 23 -Speedometer input 24 -Brake fluid 25 -Brake pad 26 -Left parking light Masę podajesz na 12 pin w liczniku ,on jest pusty .Jak nie masz pinów to mniej więcej pasują one od taśm komputerowych.
Daduś Opublikowano 31 Stycznia 2014 Autor Opublikowano 31 Stycznia 2014 Próbowałem z pinem od tasmy ale nie za bardzo sie trzyma, muszę cos innego poszukać ---------- Post dopisany 31-01-2014 at 20:57 ---------- Poprzedni post napisany 19-01-2014 at 11:00 ---------- Udało mi sie dzisiaj dostac kosteke do licznika i przełozyłem jeden pin do kostki i przykreciłem go do masy i błąd znikna tylko teraz jest taki problem, ze Kontrolka AIRBAG nie zapala sie przy przekreconym zapłonie. Co moze być nie tak ?
fragless1 Opublikowano 31 Stycznia 2014 Opublikowano 31 Stycznia 2014 Kolego, masy nie podawaj na pin 12. Masz dwa wejścia air bag. Air bag direct i air bag inverted. Że starej kostki podaj sygnał z air bag najpierw na jeden pin i jak nie wyskoczy Ci błąd to ok, a jak wyskoczy, to zmien na drugi pin. W Twoim przypadku zmieniają piny 9 z 12. Jak podasz sygnał na pin 12, to powinno być ok. A kontrolka nie zapala Ci się po przekreceniu kluczyka, bo do licznika ciągle idzie masa i odczytuje on to jako brak błędów. Co do kontrolki aku, to albo źle wpiales kabelki albo pada Ci regulator przy alternatorze.
Daduś Opublikowano 31 Stycznia 2014 Autor Opublikowano 31 Stycznia 2014 czyli musze tam gdzie wchodzi pin 12 dac pin9 ? a ajk teraz na 12 pin dalem mase to blod nie wyskakuje i kontrolka nie pojawia sie, a ostatnio było sprawdzane ladowanie aku i było w porządku .
fragless1 Opublikowano 1 Lutego 2014 Opublikowano 1 Lutego 2014 Co do kontrolki AirBag, to właśnie tak masz zrobić. Z pinu 9 przepnij na pin 12, a masę wyrzuć. W tym kabelku właśnie pojawia się masa, jak nie ma błędów. A jak podasz masę na stałe, to nie będzie Ci pokazywał błędów i nie będzie pokazywał, że sprawdza system poduszek. Jak przepniesz, to będzie wszystko spoko. Co do aku, to jak masz ładowanie spoko, to pewnie źle podpiąłeś kabelek. Nie mogę teraz znaleźć rozpiski, który to pin, ale pewnie o to chodzi. Ewentualnie może też ten kabel nie łączyć, jak np. łączyłeś przewody. Musisz dobrze sprawdzić wiązki.
Daduś Opublikowano 1 Lutego 2014 Autor Opublikowano 1 Lutego 2014 Zrobiłem jak mówiłeś i po przekreceniu zapłonu kontrolka świeci a po zapłonie gasnie tylko jest problem tego typu ze po trzecim przekreceniu kluczyka kontrolka sie nie zapala i potem znowu raz przekrece zapali sie wyciagne kluczyk włoze przekrece zapali sie a za trzecim razem przekrece i juz sie nie zapali kontrolka od airbagu. A co do aku to mialem tak od kiedy kupiłem ze kontrolka caly czas sie zapalała i gasła po zapłonie.
fragless1 Opublikowano 1 Lutego 2014 Opublikowano 1 Lutego 2014 Z kontrolka AirBag powinno być tak: Wkladasz kluczyk i przekrecasz o jedno, ale nie zapalasz auta - kontrolka się zaswieca na 3sek. i gaśnie. W tym czasie jest test poduszek. Odpalasz auto i kontrolka się nie powinna świecić. Jeśli jest błąd poduszek, to kontrolka się zapali. Z tego, co piszesz to wygląda że masz prawidłowo. Ewentualnie podepnij vaga i sprawdz błędy, bo zapewne wyjdzie błąd licznika związany z kontrolka i być może dlatego po kilku przekreceniach kluczem się nie zapala kontrolka. Co do alu, to jest tak, że przy wyłączonym silniku kontrolka świeci się ciągle, a jak uruchomisz silnik, to powinna zgasnać. Czasem, jak np. Pasek jest luzny, to trzeba przygazowac i gaśnie wtedy.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się