elmer80 Opublikowano 15 Maja 2014 Opublikowano 15 Maja 2014 Może geometria przypieczona ? TURBO po regeneracji... chyba że taka gowniana regeneracja. Nie dowiemy się póki nie rozbierze. Lisek ile zaplaciles za regenerację?
lisek120 Opublikowano 15 Maja 2014 Autor Opublikowano 15 Maja 2014 Normalnie gosciu kasuje 1200 mi za 900 zl zrobił, jeszcze mowiol ze moze za 600 zl zrobic nie wymieniając polowy rzeczy i na lipnych cześciach a ta niby cacy. Podcisnienie na gruszce sprawdzić wakuometrem? Zebysmy sie dobrze zrozumieli na wezyku który dochodzi do turbiny mam sprawdzic?
elmer80 Opublikowano 15 Maja 2014 Opublikowano 15 Maja 2014 Tak dokładnie. Wpinasz się trojnikiem tuż przed gruszka od turbo i odpalasz auto. Na wolych obrotach sprawdzasz. Możesz też zrobić szybki test. Odpiac wężyk na pracującym silniku. Od razu przytkac wężyk palcem i po 5 sekundach założyć. Sztanga musi szybko podejść do góry. Jak szybko pójdzie tylko trochę i zwolni to słabe podciśnienie.
lisek120 Opublikowano 15 Maja 2014 Autor Opublikowano 15 Maja 2014 Czemu trojnikiem nie moge po prostu sciagnac wężyka z gruszki i podpiac tam wakuometr? tam mam -0,68, Wydaje mi sie ze na filmiku instruktazowym jak sprawdzac sztange szybciej ja zasysa, chodzi wlasnie o ten wezyk?
elmer80 Opublikowano 15 Maja 2014 Opublikowano 15 Maja 2014 Tak właśnie o ten. Wpinając się trójnikiem cały układ podciśnienia łącznie z gruszką od turbo sprawdzasz. Gdyby gruszka była nieszczelna to Ci to wyjdzie. Teraz jak napisałeś że sztanga wolno podchodzi to stawiam na N75. Koniecznie podmień od kogoś. Kolega miał identycznie z tą sztanga a pomogło dobre czyszczenie N75 :-)
lisek120 Opublikowano 19 Maja 2014 Autor Opublikowano 19 Maja 2014 A jak sprawdzalem bez trójnika to źle? Te -0,68 to zly wynik? Zrobiłem 011: VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Robiłem na 3 ale chciałem jeszcze na 4 lecz braklo baterii i dlatego jest urwany... ---------- Post dopisany 19-05-2014 at 05:04 ---------- Poprzedni post napisany 18-05-2014 at 12:37 ---------- i jak te logi wypadly?bo nie wiem co mam robic a wolny dzionek dzisiaj mam wiec cos bym porzeźbił...
elmer80 Opublikowano 19 Maja 2014 Opublikowano 19 Maja 2014 Tak w ogole to jest avf? Ten log to na starym n75 i nowym mapsensorze? Na 3 biegu jest ok. Zmulenie masz do 2tys?
lisek120 Opublikowano 19 Maja 2014 Autor Opublikowano 19 Maja 2014 Tak to jest avf. Log jest na starym N75 i mapsensor tez stary bo lepiej na nim chodzi niz na starym. No tak mniejwiecej do 2 czasem z rana przy pierwszej jexdzie nawet do 2800 potrafi zmulic i dopiero od tego momentu na 2 biegu jest okey bo ostatnio na pierwszym jest w miare dobrzea na 2 bardziej odczuwam mula Da sie na podstawie tego logu stwierdzic czy auto przyspiesza tak jak powinno?
elmer80 Opublikowano 19 Maja 2014 Opublikowano 19 Maja 2014 No wiesz to jest wlasnie avf i w porownaniu do awx gorzej sie zbiera na dole.
lisek120 Opublikowano 19 Maja 2014 Autor Opublikowano 19 Maja 2014 Heh moze zostaly mi stare przyzwyczajenia z Afn-a tam krecilem auto do ok 2,5 tys max a tego do 3 musze dusic zeby w miarę sie toczył tez tak macie? Tak czy siak na zimno cos jest nie teges tylko coo?
mateusz16 Opublikowano 19 Maja 2014 Opublikowano 19 Maja 2014 Też mam AVF i na pierwszym biegu jak mu nie dam więcej obrotów to auto nie jedzie, jest mułowate. Na pozostałych biegach idzie jak szalone.
elmer80 Opublikowano 19 Maja 2014 Opublikowano 19 Maja 2014 Też mam AVF i na pierwszym biegu jak mu nie dam więcej obrotów to auto nie jedzie, jest mułowate. Na pozostałych biegach idzie jak szalone. Dziwne spostrzezenia... Od kiedy to auta lepiej sie zbieraja na wyzszych biegach? Ja 1 uzywam tylko zeby ruszyc. Potem dwojka tak do 2200 itd. W trasie pedal w podloge na 4 i 5 ale do 3000-3200 i szosteczka :-)
POWER-KRIS Opublikowano 19 Maja 2014 Opublikowano 19 Maja 2014 Ja swoje awx dopiero od 3 w palnik bo na 1 i 2 to bez sensu. Zresztą na 3 do 2500 - 3000 max a dopiero 4 do 3500 - 4000 potem 5 i podłoga.
elmer80 Opublikowano 19 Maja 2014 Opublikowano 19 Maja 2014 Lisek po tym co mi napisales to sie zastanow jak bardzo chcesz inwestowac. Przy tym przebiegu ciagle cos bedzie wychodzic.
lisek120 Opublikowano 21 Maja 2014 Autor Opublikowano 21 Maja 2014 No tez wlasnie o to sie rozchodzi... Ale tak w sumie pd sa oki, turbo wymienione , rozrzad zrobiony, walek wymieniany w serwisie czyli zostaje glowica max 1200zl i chyba silnikiem nie musialbym sie martwic, czy sie myle? Auto bylo caly czas serwisowany gosciu nawet zarowki wymienial w serwisie wiec o czyms to chyba swiadczy. Teraz pytanie czy kupic nastepna i zas kase szykowac na wejscie czy zainwwstowac jeszcze w ta i przynajmniej wiedziec co mam.? W niwdlugim czasie bede mial cala historie auta na papierze to bede wiedzial co dokladnie bylo robione i kiedy bo pani z serwisu nie potrafila przetlumaczyc z niemieckiego ---------- Post dopisany at 18:07 ---------- Poprzedni post napisany at 05:16 ---------- Dzisiaj kolejna osoba powiedziala że jakby cos z glowica było to cały czas by to bylo a nie tylko na początku. Co o tym wszystkim myslicie? ---------- Post dopisany 21-05-2014 at 17:23 ---------- Poprzedni post napisany 20-05-2014 at 18:07 ---------- Co jeszcze moze byc przyczyna tego muła na poczatku?
elmer80 Opublikowano 21 Maja 2014 Opublikowano 21 Maja 2014 Jak dla mnie po logach jeździ normalnie. Na zimnym silniku nie spodziewaj się dobrych osiągów. To tylko dizel :-] z dużym przebiegiem
lisek120 Opublikowano 21 Maja 2014 Autor Opublikowano 21 Maja 2014 Jak dla mnie po logach jeździ normalnie. Na zimnym silniku nie spodziewaj się dobrych osiągów. To tylko dizel :-] z dużym przebiegiem heh, czyli co? gdybym zainwestowal w glowice vbyloby ok? Walek wymieniony jakies 25tys temupompa wspomagania tarcze +klocki to samo, ja zrobilem turbo plus pd cos jeszcze by zostalo? Dodam jeszcze ze ostatni wpis do ksiazki 8miesiecy przed moim zakupem, bogata historia 16stron auto nie zniszczone koles nawet zarowki jezdzil wymieniac do serwisu. zainwestowac jeszcze czylepiej sprzedac?
elmer80 Opublikowano 21 Maja 2014 Opublikowano 21 Maja 2014 Jeździć... to co opisujesz nie kwalifikuje się do zdejmowania głowicy. Zdejmowanie głowicy to ostatecznosc.
lisek120 Opublikowano 22 Maja 2014 Autor Opublikowano 22 Maja 2014 Moze ja ju z przesadzam z tym wszystkim... Ale dziwne jest to ze na przedostatnich logach wyszlo ze turbo przeladowuje czsami a teraz niby spoko samo sie naprawiło? heh. A moze jednak to ta vacupompa sie jakos zwiesza na zimno czy cos. Napisales ze w aucie z takim przebiegiem rozne rzeczy mogą sie dziac, ale skoro większość rzeczy przy silniku jest wymienionych tylko ta głowica nie ruszana zostaje to co jeszcze ewentualnie moze sie zrabać? Znajomy handlarz powiedział mi że jeszcze nie sprowadził auta z przeb. mniejszym niż 300 tys 400 tys km i że jezeli auto było serwisowane dobrze jest zadbane i nie zniszczone to nie przejmowac sie tylko jexdzic. Najlepiej by było jakbym posadzil kogos do mojego avfa kto ma ten sam silnik i wtedy by się wyjasnilo czy przesadzam czy nie.
elmer80 Opublikowano 22 Maja 2014 Opublikowano 22 Maja 2014 No to już dawno pisałem jedź na spota pod milenijny... Pisząc że coś będzie wychodzić miałem na myśli całość auta a nie tylko silnik. Wszystkie urządzenia mechaniczne ulegają "zmęczeniu"
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się