Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[TDI PD] Czy pompowtryskiwacze mam do wymiany ? Porady...


lisek120

Rekomendowane odpowiedzi

W leonie moga byc zamontowane ALki, a u Ciebie sa pewnie BA/AR wiec raczej byla by potrzebna korekta.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po vin-ie wychodzi, że mam BA. Auto w tym momencie ma podniesioną moc powyżej 150 KM, więc pytanie, czy korekta będzie potrzebna ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli zmieniasz pompki na "NIE odpowiadające" swoim obecnym to trzeba robic korekte.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam poszukuje dobrej firmy regenerującej pompki w okolicach wrocławia

i co ewentualnie myslicie o Bosch service Janiuk Opole, lub Bosch Service Góra w Częstochowie

w obydwu salonach regeneracja pompki to do 600zł a sprawdzenie 95zł

Komputer mi pokazuje ze dwa wtryski 2, 3 leja (tak twierdzi moj mechanik) i teraz pytanie czy regenerowac wszystkie czy tylko te dwa no i gdzie zeby to bylo zrobione dobrze prosze o jakies sugestie

Edytowane przez damiano8522
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I znow powrót tematu... Zajezdzam do tyry na 20 zostawiam auto rano wsiadam odpalam troche pochodzi , jadę a tu muł, czasem pomoze puszczenie i dodanie gazu a czasem nie czasem wogole nie ma mula i jest wszystko oki. CZasem przed startem odpale ja zeby sie zagrzala i wtedy jest troche lepiej zdarza sie ze od razu jest moc ale jak jest zimno na dworze to raczej mułek sie częsciej objawia ale na zagr5zanym silniku idzie go wcześniej przezwycieżyć LAtem wyciąlem kata i byl spokój na jakis czas teraz znowu to samo. Dodam jeszcze ze jak mul trwa dłuzej to audi zakopci a potem nic ani dymka. I ten dźwiek który opisywalem juz dawno temu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam!!!

Czy mógłby ktoś odświeżyć temat dotyczący instrukcji jak zrobić logi do pompowtryskiwaczy?

Proszę o pomoc gdyż jestem zielony w vagu i chciałbym żeby ktoś po odczytaniu logów ocenił stan moich pompowtrysków bo samochód ma niepokojące zachowanie....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na rozgrzanym silniku logujesz grupy 13,18,23 w 01 Engine. Logi statyczne w measure blocks.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na rozgrzanym silniku logujesz grupy 13,18,23 w 01 Engine. Logi statyczne w measure blocks.

a jeżeli wstawie tutaj logi to pomożecie ogarnąć ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Lisek - skoro dzieje Ci sie tak przy ujemnych temperaturach to moze byc gdzies wilgoc w wezykach podcisnienia i np marznie, w po rozgrzaniu zaczyna odtajac i wtedy, jak mowisz jest troche lepiej. A moze gruszka, dzwignia od turbo nie pracuje plynnie ?!

Rubik - zrob logi i wrzuc, zawsze ktos zerknie i cos moze doradzi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Lisek - skoro dzieje Ci sie tak przy ujemnych temperaturach to moze byc gdzies wilgoc w wezykach podcisnienia i np marznie, w po rozgrzaniu zaczyna odtajac i wtedy, jak mowisz jest troche lepiej. A moze gruszka, dzwignia od turbo nie pracuje plynnie ?!

Rubik - zrob logi i wrzuc, zawsze ktos zerknie i cos moze doradzi.

OK. Jutro zrobie logi i dodam.

Dzięki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie no przy T rzędu 0 stopni nie m opcji żeby zamarzło. Wczraj np wyjeżdżłem z garażu i czułem pod pedałem życie czasami jest tak jakbym jechał wujka polówką 1,0 :D ub gorzej bo tmto nie zgaśnie a moja bez wkręcenia n odpowiednie obroty potafi zgsnąć j już jstem przyzwyczajony ale obcy miałby czasami ciężko.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zgodnie z umową zrobiłem komplet logów z następujących grup:

BS:

003 - http://vaglog.pl/log_201942.html

011 - http://vaglog.pl/log_201943.html

Statyczne:

013,018,023 - http://vaglog.pl/log_201945.html

Dynamiczne:

tutaj druga próba była robiona na 4 biegu i pod konic dane nie sa prawdziwe ponieważ odpuściłem gaz.

ale pierwsza próba jak najbardziej na tak zrobiona na 3 biegu. od 1500rpm do 4500rpm.

003, 011 - http://vaglog.pl/log_201937.html

Proszę o pomoc w rozumieniu tych logów, w jakim stanie są moje pompowtryski??

Pytam ponieważ na ciepłym silniku samochód drży, znaczy co jakieś 3 sek. zadrży chodzi i znowu zadrży i tak w kółko dzieje się tak na biegu jałowym.

Co to może być?

Edytowane przez Rub!k1993
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Telepie Ci buda? Zerknij w jakim stanie sa poduchy, albo moze cos z walkiem nie teges. W statyxznych korekcje i bipy na pompkach wygladaja ladnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Telepie Ci buda? Zerknij w jakim stanie sa poduchy, albo moze cos z walkiem nie teges. W statyxznych korekcje i bipy na pompkach wygladaja ladnie.

a słuchaj budą telepie tylko troszeczkę i tak jak Ci mówię co raz telepnie 3 sek przerwy itd.

ale to się dzieje tylko na ciepłym więc chyba poduchy odpadają. zanim dojdzie do 70stopni jest OK.

niektórzy mówią mi że to możne być dwumas a wy jak myślicie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzsiaj rano np po postoju przez 2 doby na dworze pod tyra odpalilem ją pochodziła z 10 min max 15 wsiadam i czuc pod noga ze chodzi od poczatku tak jak trzeba i dymka tez nie ma. I o co kaman? Dodam jeszcze ze np jak ma tego muła i poqwoli bez mocy sie wkręca i trzymam caly czas pedal gazu to wyglada to tak : mul mul a nagle wyrywa nieoczekiwanie z pelnej piz*y jak dwusów... no i wtedy jest dym z tylu wywali dym mul znika nie wiem jak to wiązac

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No od dwumasa tez moze telepac buda, od nie sprawnego egra tez

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie jest takie " tykanie" raz co raz , mechanik powiedzial mi ze to pompowtryski wlaczyl kompa i na logu jest taki wykres -0.20, drugi ma -0.30, trzeci -0.17, czwarty -0.25 powiedzial ze doleje chemi i powinno pomoc nie zaszkodzi co sadzicie?


Nie znam sie na tym dlatego pisze tak jak on to mi tlumaczyl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...