Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Czujnik temp. powietrza zasysanego 2.0 benz.+gaz ALT


Gepetto

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

Od jakiegoś czasu świeci się check.Silnik zanim złapał temperaturę(ok1-2 min)szarpał przy przyspieszaniu.Po podpięciu pod kompa wyszedł komunikat:PO113 czujnik temp. powietrza zasysanego za wysoki sygnał.Odczytywana temperatura minus 48 stopni.Mechanik kazał mi wymienić przepływomierz.Kupiłem używkę boscha.Po wymianie silnik na zimno pracuje idealnie.Po podpięciu ponownie pod kompa i skasowaniu błąd powraca i ten sygnał -48 stopni nie zginął.Kupiłem nowy przepływomierz boscha,ale go nie zakładałem,bo inny mechanik stwierdził,że to jakiś inny czujnik za to odpowiada.Co dalej robić?Samochód jeżdzi normalnie,a chech dalej świeci i te -48. Silnik ALT 2.0 benz.+gaz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dzięki wielkie,sytuacja rozwiązana.Szkoda,że mechanik naciągnął mnie na zakup nowego przepływomierza(390zł).Byłem pewien,że ten czujnik w kolektorze jest ok,bo w pażdzierniku go wymieniałem.Teraz założyłem stary i problem rozwiązany.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Engine kanał 004 ostatnie okienko, temp. powinna być tak jak w dolocie czyli pewnie na rozgrzanym silniku na postoju ok 30-50 st zależy jaka temp. na zawnątrz i jak długo chodzi silnik.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale co jeszcze chcesz wiedziec? Jak nie wiesz czy czujnik sprawny sprawdz rano przed odpaleniem powinno pokrywac sie z temp. Otoczenia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...