Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AFN] Pykające światła awaryjne


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, mam mały-duzy problem. Nagle ni stad, ni owąd zglupial mi przelacznik awaryjnych.

Poczatkowo dzialo sie to tylko chwile po wlaczeniu kierunkowskazu, ale w ciagu jednego dnia popsulo sie do reszty i pyka na poczatku caly czas a jak sie samochod nagrzeje to sporadycznie.

Opisujac dokladnie to mam A4 '98 1.9 TDi 110KM i awaryjne dzialaja ok (pykaja ok) kierunkowskazy pykaja i dzialaja OK. Zarowki mam wszystkie sprawne. Podczas tego pykania nie swieca sie. Wogole to pykanie jest takie szybkie jakby dochodzilo napiecie do ukladu i pomijalo zarowki... albo cos.. no elektronikiem nie jestem.

W kazdym razie moj mechanik powiedzial, ze to na pewno ten modul/przelacznik awarynych (8D0941509D) zglupial i se pyka, ale po zakupieniu nowego (no żesz k.mac 80PLN w bloto) okazalo, ze nadal se radosnie pyka. Jak wiadomo nie ma zwrotu czesci el.

I teraz pytanie czy ktos mial cos podobnego?

Z tego co zauwazylem to ludzie na forum maja raczej problemy, ze cos nie swieci a nie ze nadmiarowo pyka no i zawsze problemem byl przelacznik a ten u mnie OK.

I teraz pytanie czy to manetka? A moze jakies zwarcie w instalacji haka?

A jesli nikt nie ma dobrego pomyslu to moze zna dobrego elektryka/elektronika co sie na Audi zna i mieszka w Warszawie?

Z gory dzieki.

Opublikowano

Mi swiecil sie jakis miesiac temu caly czas ten trojkacik, to sie wkur.... pier...mocniej w deske i juz wszystko chodzi tak jak powinno...zasluzyla na porzadnego klapsa...hehe...

Opublikowano

pytanie:

Jak brzmi to "nieporządane" pykanie? chodzi mi o jego prędkość... Czy częstotliwość jest taka sama jak kiedy włączasz kierunkowskazy czy o wiele szybsza? W jakich okolicznościach ci pyka? po załączeniu zapłonu? kiedy przestaje?

Opublikowano

No wiec jezeli pyka przy wlaczonych awaryjnych lub kierunkowskazach to pyka jak trzeba. Jak sa one wylaczone to pyka z 2-3krotna predkoscia a czasem nawet szybciej. Tak jakby wlaczyc awaryjne bez zarowek. Pyka po wlaczeniu zaplonu z tym, ze zauwazylem nowa wlasciwosc, ktora moze wskazywac na zwarcie gdzies na zewnatrz (moze hak?) Jak leje to nap.. bez przerwy. Jak jest sucho to przez wiekszosc czasu sobie... "popykuje".

Nowoscia jest ze podczas uruchomiania silnika na komputerze pokazuje sie znaczek ((!)) i pika dwa albo trzy razy. Potem ni widu ni slychu. Hamulce dzialaja OK (nowiutkie) ABS tyz.

Opublikowano

No zly jakis chyba nie jest. Odpala bez problemu choc nie powiedzialbym, zeby z jakas lekkoscia. Myslalem, ze to sprawa, ze diesel. Nie mialem nigdy diesla.

Gość MorgothDBMA
Opublikowano

bo chyba 3 piknięcia i ((!)) migające przy rozruchu to słaby aku...

Gość MorgothDBMA
Opublikowano

i możliwe że za małe napięcie w układzie i dlatego różne rzeczy świrują - ale to tylko moja teoria....

Gość MorgothDBMA
Opublikowano

cięzko mi cokolwiek więcej powiedzieć o awaryjnych, zaś jeżeli pika po dłuższym postoju to faktycznie aku jest za słaby...

Opublikowano

Zadam może głupie pytanie ale czy sprawdziłes wszystkie żarówki? Warto sprawdzić też czy gdzieś nie ma przebicia/zwarcia na kablach.

Opublikowano

nie musisz kupować nowgo aku, podmien z kimś na chwile i już ( a to warto sprawdzić), uszkodzony akumulator nie objawia sie cieżkim odpalaniem, trzeba nim jechać na tester i on ci prawdę powie o nim ;)

Opublikowano

Niestety czasem na znależienie przebicia lub zwarcia w instlacji trzeba trochę rozebrać.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...