Al_Capone Opublikowano 3 Stycznia 2007 Opublikowano 3 Stycznia 2007 Witam, mam mały-duzy problem. Nagle ni stad, ni owąd zglupial mi przelacznik awaryjnych. Poczatkowo dzialo sie to tylko chwile po wlaczeniu kierunkowskazu, ale w ciagu jednego dnia popsulo sie do reszty i pyka na poczatku caly czas a jak sie samochod nagrzeje to sporadycznie. Opisujac dokladnie to mam A4 '98 1.9 TDi 110KM i awaryjne dzialaja ok (pykaja ok) kierunkowskazy pykaja i dzialaja OK. Zarowki mam wszystkie sprawne. Podczas tego pykania nie swieca sie. Wogole to pykanie jest takie szybkie jakby dochodzilo napiecie do ukladu i pomijalo zarowki... albo cos.. no elektronikiem nie jestem. W kazdym razie moj mechanik powiedzial, ze to na pewno ten modul/przelacznik awarynych (8D0941509D) zglupial i se pyka, ale po zakupieniu nowego (no żesz k.mac 80PLN w bloto) okazalo, ze nadal se radosnie pyka. Jak wiadomo nie ma zwrotu czesci el. I teraz pytanie czy ktos mial cos podobnego? Z tego co zauwazylem to ludzie na forum maja raczej problemy, ze cos nie swieci a nie ze nadmiarowo pyka no i zawsze problemem byl przelacznik a ten u mnie OK. I teraz pytanie czy to manetka? A moze jakies zwarcie w instalacji haka? A jesli nikt nie ma dobrego pomyslu to moze zna dobrego elektryka/elektronika co sie na Audi zna i mieszka w Warszawie? Z gory dzieki.
micek Opublikowano 3 Stycznia 2007 Opublikowano 3 Stycznia 2007 Mi swiecil sie jakis miesiac temu caly czas ten trojkacik, to sie wkur.... pier...mocniej w deske i juz wszystko chodzi tak jak powinno...zasluzyla na porzadnego klapsa...hehe...
Al_Capone Opublikowano 3 Stycznia 2007 Autor Opublikowano 3 Stycznia 2007 Dostal juz z laczka i z barbary nic nie pomoglo
micek Opublikowano 3 Stycznia 2007 Opublikowano 3 Stycznia 2007 mozliwe ze ze wlacznik nie rozdziela, przerywacz padl lub jakies zwarcie w instalacji...
Al_Capone Opublikowano 3 Stycznia 2007 Autor Opublikowano 3 Stycznia 2007 lub jakies zwarcie w instalacji i to wlasnie jest najgorsze gowno szukanie igly w stogu siana
al31 Opublikowano 8 Stycznia 2007 Opublikowano 8 Stycznia 2007 pytanie: Jak brzmi to "nieporządane" pykanie? chodzi mi o jego prędkość... Czy częstotliwość jest taka sama jak kiedy włączasz kierunkowskazy czy o wiele szybsza? W jakich okolicznościach ci pyka? po załączeniu zapłonu? kiedy przestaje?
Al_Capone Opublikowano 9 Stycznia 2007 Autor Opublikowano 9 Stycznia 2007 No wiec jezeli pyka przy wlaczonych awaryjnych lub kierunkowskazach to pyka jak trzeba. Jak sa one wylaczone to pyka z 2-3krotna predkoscia a czasem nawet szybciej. Tak jakby wlaczyc awaryjne bez zarowek. Pyka po wlaczeniu zaplonu z tym, ze zauwazylem nowa wlasciwosc, ktora moze wskazywac na zwarcie gdzies na zewnatrz (moze hak?) Jak leje to nap.. bez przerwy. Jak jest sucho to przez wiekszosc czasu sobie... "popykuje". Nowoscia jest ze podczas uruchomiania silnika na komputerze pokazuje sie znaczek ((!)) i pika dwa albo trzy razy. Potem ni widu ni slychu. Hamulce dzialaja OK (nowiutkie) ABS tyz.
Al_Capone Opublikowano 9 Stycznia 2007 Autor Opublikowano 9 Stycznia 2007 No zly jakis chyba nie jest. Odpala bez problemu choc nie powiedzialbym, zeby z jakas lekkoscia. Myslalem, ze to sprawa, ze diesel. Nie mialem nigdy diesla.
Gość MorgothDBMA Opublikowano 9 Stycznia 2007 Opublikowano 9 Stycznia 2007 bo chyba 3 piknięcia i ((!)) migające przy rozruchu to słaby aku...
Al_Capone Opublikowano 9 Stycznia 2007 Autor Opublikowano 9 Stycznia 2007 no to by tlumaczylo dlaczego przy rozruchu a nie po przekreceniu kluczyka.
Gość MorgothDBMA Opublikowano 9 Stycznia 2007 Opublikowano 9 Stycznia 2007 i możliwe że za małe napięcie w układzie i dlatego różne rzeczy świrują - ale to tylko moja teoria....
Al_Capone Opublikowano 9 Stycznia 2007 Autor Opublikowano 9 Stycznia 2007 no ale ladowanie m ana odpowiednim poziomie. I piszczy tylko jak dluzej postoi. A swiruje mi caly czas.
Gość MorgothDBMA Opublikowano 9 Stycznia 2007 Opublikowano 9 Stycznia 2007 cięzko mi cokolwiek więcej powiedzieć o awaryjnych, zaś jeżeli pika po dłuższym postoju to faktycznie aku jest za słaby...
Al_Capone Opublikowano 9 Stycznia 2007 Autor Opublikowano 9 Stycznia 2007 kurde jakbym mialo mial z tym autem wydatkow.... :zly:
adadur Opublikowano 10 Stycznia 2007 Opublikowano 10 Stycznia 2007 Zadam może głupie pytanie ale czy sprawdziłes wszystkie żarówki? Warto sprawdzić też czy gdzieś nie ma przebicia/zwarcia na kablach.
Al_Capone Opublikowano 10 Stycznia 2007 Autor Opublikowano 10 Stycznia 2007 to pierwsza rzecz sprawdzielm: wszystkie swieca
wiki Opublikowano 10 Stycznia 2007 Opublikowano 10 Stycznia 2007 nie musisz kupować nowgo aku, podmien z kimś na chwile i już ( a to warto sprawdzić), uszkodzony akumulator nie objawia sie cieżkim odpalaniem, trzeba nim jechać na tester i on ci prawdę powie o nim
Al_Capone Opublikowano 8 Lutego 2007 Autor Opublikowano 8 Lutego 2007 sprawa sie rozwiazala. Okazalo sie ze przyczyna byl przelacznik pod kierownica. Cos tam sie nadtopilo i bylo zwarcie
adadur Opublikowano 9 Lutego 2007 Opublikowano 9 Lutego 2007 Niestety czasem na znależienie przebicia lub zwarcia w instlacji trzeba trochę rozebrać.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się