Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AEB] Ciśnienie doładowania i problem z obrotami


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam zauwazylem dzis dziwna rzecz a mianowicie jadac autem rano cisnienie doladowania bylo na maks. o,3. Wczoraj bylo 0,6 jedyna roznica jest taka ze wczoraj bylo 28stopni na dworze a dzis tylko 14. czy to normalne zeby tak zmalalo doladowanie? i druga rzecz od kilku dni auto wolniej wkreca sie na obroty tzn. na postoju wciskam gaz w deche i powoli obroty rosna ale nie jest to tak jak kiedys. sprawdzalem na pb i na lpg dodam ze na lpg auto nie pali na jeden gar a na benzynie jest ok. czytalem ze to moze byc wina cewki lub mudulu zaplonu. moglby mi ktos pomoc lub odeslac mnie do jakiegos linka?

Opublikowano

swiece wymienilem 3 tygodnie temu tak mi gazownik powiedzial na NGK platinum, wiec to chyba nie wina swiec i przerwa jest tez odpowiednia

Opublikowano

Brak zapłonu na jednym garze wystąpił niedawno, czy jak byłeś u gazownika już to miałeś? To raczej problem ze strony instalacji LPG.

Opublikowano

mam to juz dluzej bylem u gazownika powiedzial ze wszystko ok tylko poczyscil wtryski. ale teraz powoli wchodzi na obroty na luzie jak stoje i wciskam pedal gazu to wolno wchodzi na obroty i na gazie i na pb i obroty na pb tez sa czasem nierowne ale nie tak bardzo jak na gazie. a na obroty wchodzi jak by byl zatkany czy cos. katalizator wyciety wiec to nie jego wina. a instalacja z papierow wynika ze reduktor tomasetto na stag300

Opublikowano

Nie będzie żadnym odkryciem, jak napiszę abyś podpiął VAG-a, ale w tej chwili działasz nieco po omacku.

Nie wiem, co jest grane, ale podstawa to praca na 4 cylindry. Niszczysz głowicę.

Opublikowano

w AEB na obudowie filtra powietrza jest wlasnie modul zaplonowy sprawdzilbym go na twoim miejscu oraz nasadki cewki czy nie sa rozlupane.

Opublikowano

jakby padła cewka paliłby na trzy gary i na benzynie i na gazie oraz zaswiecałby się check na żółto. jak na pracującym silniku powypinasz cewki po kolei to zobaczysz która leży. i wtedy popatrz na kable, może się przetarł. i zajrzyj do świecy, mogła byc wadliwa.

Opublikowano

no i u elektryka bylem i vaga podpiolem i byly bledy ze przekroczono obroty cos zwiazane z przepustnica i z sonda lambda wykasowal mi te bledy i ponowne proby tylko na benzynie i wyskoczyl 17733 reset dlugo nic potem sie przejechalem na benzynie caly czas i znow blad 17733 i 17734 (sporadycznie cos zwiazane z czujnikiem stukowym na pierwszym i drugim cylindrze) z czego sie to bierze, te bledy. powiem ze zmienilem olej i chyba po tym sie to zaczelo dziac ze go tak przymulilo. wskazania z turbo juz sa ok.[br]Dopisany: 18 Sierpień 2008, 16:35 _________________________________________________

no i u elektryka bylem i vaga podpiolem i byly bledy ze przekroczono obroty cos zwiazane z przepustnica i z sonda lambda wykasowal mi te bledy i ponowne proby tylko na benzynie i wyskoczyl 17733 reset dlugo nic potem sie przejechalem na benzynie caly czas i znow blad 17733 i 17734 (sporadycznie cos zwiazane z czujnikiem stukowym na pierwszym i drugim cylindrze) z czego sie to bierze, te bledy. powiem ze zmienilem olej i chyba po tym sie to zaczelo dziac ze go tak przymulilo. wskazania z turbo juz sa ok.

dzis oddalem auto do mechanika i co sie okazalo dziura w intercoolerze i pan mi mowi ze od tego muli mi auto, wszystko ok ale dziwne ze po wykasowaniu bledow dalej wskaznik doladowania pokazywal 0,6, czy to normalne??

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...