Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Ori Alarm wyje do księżyca


TyBucu

Rekomendowane odpowiedzi

Od 4 dni mam problem z ori alarmem od Audi. Alarm włącza się bez przyczyny o każdej porze dnia i nocy, najczęściej po kilka razy z rzędu, budząc przy tym połowe osiedla, która i tak mnie już wystarczająco nienawidzi.

Prubowałem wyłączać czujniki ruchu, to samo. Oświetlenie wnętrza też bez zarzutu, więc to raczej nie krańcówki... Centralny działa normalnie, żadnych objawów oprócz alarmu po 2 serie w odstępach około 2-3 godzin.

Jest to przedlift więc nie chce się łączyć z pompką centralnego, ani z "45" interior monitor.

Pomóżta pany bo sąsiedzi już sie zbierają z widłami i pochodniami:bicz:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Głowy za nic nie dam bo koło przedlifta blisko nawet nigdy nie stałem ale odłączyłbym na trochę całkiem sterownik z dozoru wnętrza ten pod kanapą i wtedy jeśli nie będzie wył to jednak ultradźwięki albo rozwarty obwód w którejś z tylnych szyb bym obstawiał. A jeśli dalej będzie wył a nie nabiją Cię na widły to trzeba będzie pomyśleć nad jakimś innym sposobem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak, ale centralka nie ma wejscia lini K, więc raczej mało prawdopodobne żeby sie połączyła. To przedlift.

PhiL, gdzie ten sterownik znajde pod kanapą, tam widze tylko sterownik ABS, ultradzwięki wyłączam za każdym razem wychodząc przyciskiem. Co do tylnych szyb miałem przekładke z 2x na 4x, wiązka była grzebana z polifta i faktycznie nieraz mi tylne szyby wariują, ale do tej pory nie było problemu z alarmem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chyba że tak, u mnie w roczniku 97 mam połączenie z alarmem przez VAG. Jeżeli masz kombinowaną instalację na tyle to poszukaj problemu tam, może coś przywiera albo dostało wody.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sterownik powinien być po podniesieniu siedzenia tylnej kanapy widoczny na samym środku. Małe czarne pudełko ~5x10cm z czerwoną wtyczką na 16 pinów zdaje się. A mówiąc o tylnych szybach miałem na myśli te które są w karoserii. Szyby tylnych pasażerów nie mają związku z alarmem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odgrzewam kotleta...:facepalm:

Ten sam problem, jakis czas bylo spoko, samo sie naprawilo...

Teraz nie ma sygnalu potwierdzenia, czasem sobie trabnie kilka minut po zamknieciu.

Chwila moment i zaraz zaczyna grac orkiestra, przewaznie:

a) w srodku nocy (tak 4 nad ranem)

B) tuz po tym jak zdaze siasc wygodnie w fotelu po pracy

c) chwile przed deszczem

d) w trakcie jazdy

:facepalm:

Wszystko suche, wiazka posprawdzana, krancowki i mikrostyki tez.:thumbdown:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolego a jaką masz syrenę od alarmu , aktywna z akumulatorkami czy sam głośnik . W aktywnych z akumulatorkami robi się kogiel mogiel w środku , baterie się wylewają . Sprawdź syrenę , a moduł alarmu masz pod kanapą na środku .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

znalezione na innym forum, ale może się komuś przydać w razie problemów z alarmem

znalezione na [mkIV] Uszkodzony mikrostyk, alarm, oświetlenie wnętrza : FAQ - Najwieksze forum uzytkownikow aut Volkswagen Golf -

Otóż, jeśli po otwarciu drzwi kierowcy:

1nie działa oświetlenie w środku i na drzwiach bocznych a po włączeniu świateł np. drogowych brzęczyk działa przy otwartych drzwiach - tzn. że uszkodzona jest DIODA

2nie działa oświetlenie w środku i na drzwiach bocznych a po włączeniu świateł np. drogowych brzęczyk NIE działa - uszkodzony MIKROWŁĄCZNIK.

3 nie działa alarm, światła w drzwiach, centralny, bzyczek albo wszytko inne wariuje a podłączaliśmy ostatnio radio - ZLE PODŁĄCZONE RADIO (masa)

Źle podłączone radio

Moduł komfortu sprawdza, czy po wyjęciu kluczyków z stacyjki nie ma jakiegoś aktywnego urządzenia (radio może nawet nie grac, to nie jest ważne). Gdy zle podłączymy radio (zle podłączone kabelki do masy w wtyczce, od razu przestanie migać czerwona dioda od ryglowania w drzwiach kierowcy zazwyczaj przestaje działać deadlock w zamkach (można je otworzyć od środka po zamknięciu). Najczęstsza przyczyna szczególnie w radiach firmy Pionner i ich wtyczkach jest zdublowana masa, wystarczy przeciąć kabel od masy przy radiu by wszytko wróciło do normy (dla pewności wcześniej odlacz radio i upewnij sie ze działa wszytko ok)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1.Nie mam modulu komfortu...

2.cale oswietlenie dziala jak nalezy

3. syrena to zwykly glosnik.

:facepalm:

Gdyby chociaz mozna bylo sie vagiem podlaczyc, ale nie no bo przeciez po co do alarmu kabel K pociagnac... shnitzle inglostadowskie jedne glupie...:kwasny:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W przedliftach kodowanie alarmu powinno być w [select Control Module -> 35Cent. Locks -> funkcja 07]

jest połączone razem z centralnym zamkiem. W 35Cent. Locks możesz zrobić test alarmu.

u mnie działa (audi z grudnia 97r)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...