rockabilly Opublikowano 24 Stycznia 2014 Opublikowano 24 Stycznia 2014 Witam, Dzisiaj rano jadąc do pracy wszystko śmigało - po 8 godziach odpalilem auto i d*pa... obrotmierz był martwy. Myślałem, że to kwestia mrozu i że coś przymarzło, ale specjalnie nagrzałem wnętrze i nic. Co może być przyczyną? Coś padło na alternatorze? Od czego zacząć diagnozę? Wszystkie inne wskaźniki działają poprawnie.
Daduś Opublikowano 26 Stycznia 2014 Opublikowano 26 Stycznia 2014 Najlepszym rozwiązaniem jest podpiecie vaga i sprawdzenia błędów silnika oraz zrobic test licznika vagiem czy porusza sie wskazówka jesli tak to licznik jest sprawny, przyczyną moze byc uszkodzony czujnik odpowiadający za obroty silnika
jacek70 Opublikowano 26 Stycznia 2014 Opublikowano 26 Stycznia 2014 Zobacz kostkę przy skrzyni biegów prawdopodobnie 8 lub . Obok niej jest jeszcze jedna mniejsza - też zobacz .
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się