MIIKEW Opublikowano 16 Sierpnia 2008 Opublikowano 16 Sierpnia 2008 Witam mam problemy z układem elektrycznym w aucie, z dnia na dzień się nasilają, zaraz opowiem co jest grane. mam pełnego fisa i pokazuje mi że drzwi przednie są otwarte, oczywiście przy zamkniętych, ale podświetlenie nie zaświeca się, jak je włącze na ON to nagle drzwi na fisie lewe przymykają sie, więc otwieram je i wtedy fis pokazuje że sie otwierają wniosek : krańcówka w zamku jest OK, gdzieś są kable przetarte ale nie wiem gdzie szukać problemy zaczęły się nasilać bo wczoraj VAG powiedział mi że brak sygnału z sondy lambdy a dziś pojawiło sie że tempomat nie działa no i najważniejszy problem : mam miesięczny akumulator a po zostawieniu samochodu na noc z powyłączanymi wszystkimi światełkami radiem i w ogóle wszystko sprawdziłem rozładowuje sie w 8h do zera powiedzcie gdzie mam szukać zwory ? oto błędy jakie mi pokazuje VAG-COM Version: Release 311.2-N Chassis Type: 8D - Audi A4 B5 Scan: 01,02,03,08,15,17,25,35,45,55,56 Address 01 ------------------------------------------------------- Controller: 8D0 906 018 E Component: 1.8L R4/5V MOTR G01 0001 Coding: 05031 Shop #: WSC 06335 3 Faults Found: 17924 - Intake Manifold Valve (N156): Open Circuit P1516 - 35-10 - - - Intermittent 16518 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S1: No Activity P0134 - 35-10 - - - Intermittent 17977 - Cruise Control Switch (E45): Implausible Signal P1569 - 35-10 - - - Intermittent Readiness: 0000 0000 Address 02 ------------------------------------------------------- Controller: 01N 927 733 ED Component: AG4 Getriebe 01N 4533 Coding: 00000 Shop #: WSC 00000 No fault code found. Address 03 ------------------------------------------------------- Controller: 8E0 614 111 AB Component: ABS 5.3 FRONT D00 Coding: 0273004281 Shop #: BB 24548 No fault code found. Address 08 ------------------------------------------------------- Controller: 8D0 820 043 M Component: A4 KLIMAAUTOMAT D56 Coding: 00040 Shop #: WSC 06335 No fault code found. Skipping Address 15-Airbags Address 17 ------------------------------------------------------- Controller: 8D0 920 930 A Component: KOMBI+WEGFAHRS. M73 D17 Coding: 00042 Shop #: WSC 46396 Ident.-Nr. Wegfahrs.:AUZ5Z0B4097181 No fault code found. Address 25 ------------------------------------------------------- Controller: Bitte Adress Component: e 17 eingeben No Faults Found or DTCs not supported by controller or a communication error ocurred Address 35 ------------------------------------------------------- Controller: 8D0 862 257 B Component: ZV-Pumpe, Funk D12 Coding: 12865 Shop #: WSC 06335 2 Faults Found: 01367 - Central Locking Pump Run Time Exceeded (Likely Leak) 35-00 - - 00991 - Interior Lights 28-00 - Short to B+ Address 56 ------------------------------------------------------- Controller: 4B0 035 152 B Component: Radio 0001 Coding: 00205 Shop #: WSC 06335 No fault code found. End -------------------------------------------------------
Musashi Opublikowano 17 Sierpnia 2008 Opublikowano 17 Sierpnia 2008 Address 01 ------------------------------------------------------- Controller: 8D0 906 018 E Component: 1.8L R4/5V MOTR G01 0001 Coding: 05031 Shop #: WSC 06335 3 Faults Found: 17924 - Intake Manifold Valve (N156): Open Circuit P1516 - 35-10 - - - Intermittent 16518 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S1: No Activity albo pada sonda albo sie wypina wtyczka - jest zaznaczone ze problem nie wystepuje w sposob ciagly P0134 - 35-10 - - - Intermittent 17977 - Cruise Control Switch (E45): Implausible Signal P1569 - 35-10 - - - Intermittent chwilowy problem ze switchem E45 od tempomatu Address 35 ------------------------------------------------------- Controller: 8D0 862 257 B Component: ZV-Pumpe, Funk D12 Coding: 12865 Shop #: WSC 06335 2 Faults Found: 01367 - Central Locking Pump Run Time Exceeded (Likely Leak) uszkodzona pompka centralnego lub przetarty wezyk - standard w B5 35-00 - - 00991 - Interior Lights 28-00 - Short to B+ problem w instalacji w postaci zwarcia - zwarcie do + omomierz w reke i trzeba szukac
MIIKEW Opublikowano 17 Sierpnia 2008 Autor Opublikowano 17 Sierpnia 2008 wlasnie jade z koksem > narazie sprawdziłem że autko pobiera 1.5A z wyłączonym, wszystkim wypinam kolejno bezpieczniki i sprawdzam czy pobór spadł > może zawęże poszukiwania do konkretnej wiązki:) dobra jak wyjme bezpiecznik 14 i 15 to pobór spada do 0.03A jak włoże każdy z nich to wzrasta o 0.7 A czy li w sumie jest 1.5A obciążenia > teraz gdzie szukać zwarcia wiedząc które bezpieczniki są przyczyną ? może komuś sie juz tak zwarło coś kiedyś ?
Musashi Opublikowano 17 Sierpnia 2008 Opublikowano 17 Sierpnia 2008 sprawdz co zabezpieczaja bezpiecznki, wtedy trzeba odlaczac po kolei zasilane elementy[br]Dopisany: 17 Sierpień 2008, 17:38 _________________________________________________14 - 10A - oswietlenie wnetrza samochodu 15 - 10A -zespol wskaznikow, sterowniki jezeli chodzi o bledy ktore tobie sie pojawily ich przyczyna moze byc niskie napiecie aku.
MIIKEW Opublikowano 17 Sierpnia 2008 Autor Opublikowano 17 Sierpnia 2008 to jutro załaduje na maxa aku i skasuje błędy zobaczymy czy sie pojawią, ale fakt jest taki że pobór prądu jest cały czas hey a mam jeszcze pytanie, czy te "wskaźniki" to zegary ? bo mam problem jeszcze z temp. silnika, pokazuje mi na zegarach 90 a potem spada do 70, potem jak sie gdzieś tam dogrzeje mocniej wskakuje na 90 ale po krótkiej jeździe znowu spada na 70, czy możliwe że przez zwarcie w instalacji ten czujnik wariuje ? czy to może wina ewidentna termostatu ?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się