Skocz do zawartości
Zdrowych i spokojnych Świąt dla Ciebie i rodzinki 🙌🎄
IGNOROWANY

[B5 ARG] Ogólny problem z elektryką ! pojawiaja sie kolejne bledy


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

mam problemy z układem elektrycznym w aucie, z dnia na dzień się nasilają, zaraz opowiem co jest grane.

mam pełnego fisa i pokazuje mi że drzwi przednie są otwarte, oczywiście przy zamkniętych, ale podświetlenie nie zaświeca się, jak je włącze na ON to nagle drzwi na fisie lewe przymykają sie, więc otwieram je i wtedy fis pokazuje że sie otwierają :) wniosek : krańcówka w zamku jest OK, gdzieś są kable przetarte ale nie wiem gdzie szukać

problemy zaczęły się nasilać bo wczoraj VAG powiedział mi że brak sygnału z sondy lambdy a dziś pojawiło sie że tempomat nie działa

no i najważniejszy problem : mam miesięczny akumulator a po zostawieniu samochodu na noc z powyłączanymi wszystkimi światełkami radiem i w ogóle wszystko sprawdziłem rozładowuje sie w 8h do zera

powiedzcie gdzie mam szukać zwory ? oto błędy jakie mi pokazuje

VAG-COM Version: Release 311.2-N

Chassis Type: 8D - Audi A4 B5

Scan: 01,02,03,08,15,17,25,35,45,55,56

Address 01 -------------------------------------------------------

Controller: 8D0 906 018 E

Component: 1.8L R4/5V MOTR G01 0001

Coding: 05031

Shop #: WSC 06335

3 Faults Found:

17924 - Intake Manifold Valve (N156): Open Circuit

P1516 - 35-10 - - - Intermittent

16518 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S1: No Activity

P0134 - 35-10 - - - Intermittent

17977 - Cruise Control Switch (E45): Implausible Signal

P1569 - 35-10 - - - Intermittent

Readiness: 0000 0000

Address 02 -------------------------------------------------------

Controller: 01N 927 733 ED

Component: AG4 Getriebe 01N 4533

Coding: 00000

Shop #: WSC 00000

No fault code found.

Address 03 -------------------------------------------------------

Controller: 8E0 614 111 AB

Component: ABS 5.3 FRONT D00

Coding: 0273004281

Shop #: BB 24548

No fault code found.

Address 08 -------------------------------------------------------

Controller: 8D0 820 043 M

Component: A4 KLIMAAUTOMAT D56

Coding: 00040

Shop #: WSC 06335

No fault code found.

Skipping Address 15-Airbags

Address 17 -------------------------------------------------------

Controller: 8D0 920 930 A

Component: KOMBI+WEGFAHRS. M73 D17

Coding: 00042

Shop #: WSC 46396

Ident.-Nr. Wegfahrs.:AUZ5Z0B4097181

No fault code found.

Address 25 -------------------------------------------------------

Controller: Bitte Adress

Component: e 17 eingeben

No Faults Found

or DTCs not supported by controller

or a communication error ocurred

Address 35 -------------------------------------------------------

Controller: 8D0 862 257 B

Component: ZV-Pumpe, Funk D12

Coding: 12865

Shop #: WSC 06335

2 Faults Found:

01367 - Central Locking Pump Run Time Exceeded (Likely Leak)

35-00 - -

00991 - Interior Lights

28-00 - Short to B+

Address 56 -------------------------------------------------------

Controller: 4B0 035 152 B

Component: Radio 0001

Coding: 00205

Shop #: WSC 06335

No fault code found.

End -------------------------------------------------------

Opublikowano

Address 01 -------------------------------------------------------

Controller: 8D0 906 018 E

Component: 1.8L R4/5V MOTR G01 0001

Coding: 05031

Shop #: WSC 06335

3 Faults Found:

17924 - Intake Manifold Valve (N156): Open Circuit

P1516 - 35-10 - - - Intermittent

16518 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S1: No Activity albo pada sonda albo sie wypina wtyczka - jest zaznaczone ze problem nie wystepuje w sposob ciagly

P0134 - 35-10 - - - Intermittent

17977 - Cruise Control Switch (E45): Implausible Signal

P1569 - 35-10 - - - Intermittent chwilowy problem ze switchem E45 od tempomatu

Address 35 -------------------------------------------------------

Controller: 8D0 862 257 B

Component: ZV-Pumpe, Funk D12

Coding: 12865

Shop #: WSC 06335

2 Faults Found:

01367 - Central Locking Pump Run Time Exceeded (Likely Leak) uszkodzona pompka centralnego lub przetarty wezyk - standard w B5

35-00 - -

00991 - Interior Lights

28-00 - Short to B+

problem w instalacji w postaci zwarcia - zwarcie do + omomierz w reke i trzeba szukac

Opublikowano

wlasnie jade z koksem > narazie sprawdziłem że autko pobiera 1.5A z wyłączonym, wszystkim :(

wypinam kolejno bezpieczniki i sprawdzam czy pobór spadł > może zawęże poszukiwania do konkretnej wiązki:)

dobra jak wyjme bezpiecznik 14 i 15 to pobór spada do 0.03A jak włoże każdy z nich to wzrasta o 0.7 A czy li w sumie jest 1.5A obciążenia > teraz gdzie szukać zwarcia wiedząc które bezpieczniki są przyczyną ? może komuś sie juz tak zwarło coś kiedyś ?

Opublikowano

sprawdz co zabezpieczaja bezpiecznki, wtedy trzeba odlaczac po kolei zasilane elementy[br]Dopisany: 17 Sierpień 2008, 17:38 _________________________________________________14 - 10A - oswietlenie wnetrza samochodu

15 - 10A -zespol wskaznikow, sterowniki

jezeli chodzi o bledy ktore tobie sie pojawily ich przyczyna moze byc niskie napiecie aku.

Opublikowano

to jutro załaduje na maxa aku i skasuje błędy zobaczymy czy sie pojawią, ale fakt jest taki że pobór prądu jest cały czas

hey a mam jeszcze pytanie, czy te "wskaźniki" to zegary ? bo mam problem jeszcze z temp. silnika, pokazuje mi na zegarach 90 a potem spada do 70, potem jak sie gdzieś tam dogrzeje mocniej wskakuje na 90 ale po krótkiej jeździe znowu spada na 70, czy możliwe że przez zwarcie w instalacji ten czujnik wariuje ? czy to może wina ewidentna termostatu ?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...