Klaudek1993 0 Opublikowano 25 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2014 Witajcie posiadam a4 b5 1,9 110 km 1997 r . Wczoraj wracając z pracy jadac pod lekka górke zgasł mi silnik rano zapalila mi sie rezerwa miałem jechac zatankowac wracajac z pracy . wiec zjechałem z górki odpalil wiec zgasilem kolega podrzucił paliwo nalalem i pojechalem wszystko było ok dojechalem do domu pozniej jezdziłem asz wkoncu wracajac do domu w nocy po 1 ciezko krecil ale odpalil przejechałem jakies 8 km i zgasl krece krece i nic . po 15 minutach odpalil wrocilem do domu rano naładowałem aku odpalilem auto . ciezko krecil ale odpalil przejechalem 3,6 km i zgasł i stoi co to moze być ? czy jest możliwość że to uszczelka pod głowicą ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pepik 1 Opublikowano 25 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2014 Pewnie zapowietrzyłeś układ paliwowy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
christopherek 0 Opublikowano 25 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2014 wez zatankuj porzadnie a nie na oparach jezdzisz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzechuszyk 0 Opublikowano 25 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2014 Skąd myśl o uszczelce pod głowicą?? Nie ma nic do rzeczy. Weź zatankuj porządnie dobrego paliwa jak kolega pisał, szczególnie że jest zima, dosyć spory mróz. Nie ma co ryzykować jazdy na oparach bo w końcówce paliwa w zbiorniku może być brud, syf i woda. A układ paliwowy najpewniej został lekko zapowietrzony. Nic strasznego. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartollo 2 Opublikowano 25 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2014 Większość objawów by wskazywało na zapowietrzający się uklad paliwowy lecz pozostaje kwestia cięzkiego kręcenia ,zasadnicze pytanie olej w silniku jest ?? Rozrusznik sprawny ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pieciajek 4 Opublikowano 25 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2014 Filtr paliwa wymień bo pewnie się parafiną zapycha i syfem od niewymieniania. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
goldi 8 Opublikowano 26 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2014 Powodem takich objawów jest zapchany filtr paliwa wymień go podokręcaj opaski na filtrze jeśli problem będzie powracał trzeba wymień przewody paliwowe idące od zbiornika do filtra w nich odkłada sie parafina powodując zmiejszenie otworu paliwowego Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pieciajek 4 Opublikowano 26 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2014 Jak w rurkach jest parafina to znam lepszy sposób. Wypompować paliwo ręcznie ile się da, najlepiej do spodu. Garnek alu na piecyk, do niego z 8-10l ropy i zagrzać do 60'C nie więcej!!! Wlać do zbiornika i dopompowac do pompy i odpał. Po zapaleniu silnika jak popracuje już trochę zatankować ropkę zimową na stacji a nie łatwione jakieś z bańki 5 razy przelewane ze smieciami i paprochami. Dbajże trochę o tę swoją audi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtas9292 0 Opublikowano 26 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2014 zmien filtr paliwa.. po czym popuść wtryskiwacze krec aż do monentu pojawienia sie paliwa i zakrec ---------- Post dopisany at 17:42 ---------- Poprzedni post napisany at 17:28 ---------- ewentulanie zrób mieszanke ON z PB ok 10% PB do 90% ON lub jakis dodatek obniżający temp wytrącania parafiny:wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ryba85 3 Opublikowano 26 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2014 Witajcie posiadam a4 b5 1,9 110 km 1997 r . Wczoraj wracając z pracy jadac pod lekka górke zgasł mi silnik rano zapalila mi sie rezerwa miałem jechac zatankowac wracajac z pracy . wiec zjechałem z górki odpalil wiec zgasilem kolega podrzucił paliwo nalalem i pojechalem wszystko było ok dojechalem do domu pozniej jezdziłem asz wkoncu wracajac do domu w nocy po 1 ciezko krecil ale odpalil przejechałem jakies 8 km i zgasl krece krece i nic . po 15 minutach odpalil wrocilem do domu rano naładowałem aku odpalilem auto . ciezko krecil ale odpalil przejechalem 3,6 km i zgasł i stoi co to moze być ? czy jest możliwość że to uszczelka pod głowicą ? podobnie stało mi sie moze ze 4 miesiace temu.problem z ciężkim paleniem został do dzisiaj.:facepalm: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vp-tdi 2 Opublikowano 26 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2014 ryba sprawdziles te zaciski na przewodach ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ryba85 3 Opublikowano 26 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2014 musze sprwdzic cały przewód od baku do komory silnika.niestety brak czasu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Klaudek1993 0 Opublikowano 26 Stycznia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2014 paliwo tankuje cały czas na orlenie mam pół zbiornika . jutro wymienie filtr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vp-tdi 2 Opublikowano 26 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2014 ja tankuje w biedronce filtra nie tykalem od kiedy go mam czyli 2lata . i nic sie niedzieje.prosze was takie cuda to nie to. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Klaudek1993 0 Opublikowano 27 Stycznia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2014 chyba jednak to był filtr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtas9292 0 Opublikowano 27 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2014 a może cofa Ci sie paliwo zaworek zwroty przed filtrem zrobiłby robote Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vp-tdi 2 Opublikowano 27 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2014 a może cofa Ci sie paliwo zaworek zwroty przed filtrem zrobiłby robote oryginalnie jest zalozony wiec poco 2 ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtas9292 0 Opublikowano 27 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2014 a nawet nie wiedziałem np w passacie B4 nie ma Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vp-tdi 2 Opublikowano 28 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2014 pasek b4 to inna bajka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamilb5 0 Opublikowano 28 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2014 a może cofa Ci sie paliwo zaworek zwroty przed filtrem zrobiłby robote oryginalnie jest zalozony wiec poco 2 ?? No i co z tego że jest?,jak będzie np popsuty i co wtedy? A może to i on właśnie robi robotę i cofa paliwo? ja bym propopował go wymienić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się