redziasom Opublikowano 25 Stycznia 2014 Opublikowano 25 Stycznia 2014 Witam, Ostatnio mam problem z odpalaniem samochodu, nie ma reguły czy jest zimy czy ciepły silnik. Diagnozą okazał się czujnik położenia wału korbowego (czeka na wymianę). Od dwóch dni zauważyłem że zaczął kopcić w zakresie obrotów 1000-2000 tyś., generalnie przy zmianie i redukcji biegów. Przy jezdzie pow. 2000 tyś. nic nie zauważyłem. Czy ten czujnik ma z tym coś wspólnego. Mam trochę powyżej max. oleju, czy to jest powód kopcenia???
Pawelkiwi Opublikowano 30 Stycznia 2014 Opublikowano 30 Stycznia 2014 To znaczy zdiagnozowałeś uszkodzony czujnik ale nadal go nie wymieniłeś ? Czujnik ma wpływ na bardzo dużo dziwnych zachowań silnika - na kopcenie też. Wymień i zobacz czy pomogło.
redziasom Opublikowano 6 Lutego 2014 Autor Opublikowano 6 Lutego 2014 Czujnik położenia wału korbowego był odpowiedzialny za problemy z odpalaniem samochodu, a uszczelniacze pompowtrysków za kopcenie ponieważ olej napędowy dostawał się do miski olejowej i spalał jego nadmiar.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się