elmek Opublikowano 17 Sierpnia 2008 Opublikowano 17 Sierpnia 2008 Mam nastepujacy problem. Podczas przyspieszania (powyzej 100kmh) zapala mi sie ta spirala od świecy żarowej bodajze i zaczyna mrugac. Efektem jest to, ze nie moge jechac wiecej niz 100km/h i generalnie nie ma mocy, nie moge przyspieszac. Po zatrzymaniu sie, wylaczeniu i wlaczeniu silnika, przechodzi. Kontrolka gasnie i jest ok. Wczoraj na dodatek, po kolejnym razie jak mi sie to stalo (w sumie 7 moze) zaświecila mi sie pomaranczowa kontrolka silnika. Ta juz nie gasnie po restarcie. Czy wie ktos co to moze byc? Serwis wspominal cos o czujniku paliwa.
Musashi Opublikowano 17 Sierpnia 2008 Opublikowano 17 Sierpnia 2008 silnik wchodzi tryb awaryjny - notlauf, podlaczenie VAG-a wskaze na blad. przyczyn moze byc sporo
henias1987 Opublikowano 17 Sierpnia 2008 Opublikowano 17 Sierpnia 2008 lepiej nie jezdzij za duzo, napraw czym predzej ;]
lukaszr Opublikowano 17 Sierpnia 2008 Opublikowano 17 Sierpnia 2008 Jesteś z Warszawy więc zapraszamy na spota. Tam na pewno znajdzie się ktoś, kto pomoże Tobie w tej sprawie - podłączy VAGa i zobaczy co się dzieje. Warto podjechać, bo można się wiele dowiedzieć.
Musashi Opublikowano 17 Sierpnia 2008 Opublikowano 17 Sierpnia 2008 Jesteś z Warszawy więc zapraszamy na spota. Tam na pewno znajdzie się ktoś, kto pomoże Tobie w tej sprawie - podłączy VAGa i zobaczy co się dzieje. Warto podjechać, bo można się wiele dowiedzieć. widze"ktos" sie juz zadeklarowal
lukaszr Opublikowano 17 Sierpnia 2008 Opublikowano 17 Sierpnia 2008 widze "ktos" sie juz zadeklarowal :cool1 Nikt się nie deklarował Oczywiście wszystko zależy czy podjedzie tylko raz żeby mu pomóc i nie pojawi się ani razu. Takich ludzi też jest sporo dlatego niektórzy ograniczyli swoją pomoc.
elmek Opublikowano 2 Września 2008 Autor Opublikowano 2 Września 2008 Z tym jezdzeniem za duzo to za pozno bo na wakacjach nim bylem. W jedna strone o dziwo bylo w miare ok (tylko 1 raz sie to stalo), spowrotem juz gorzej (4 razy). Teraz jak sie swieci i nie gasnie kontrolka silnika to juz wole nie jezdzic. Nie wiem czy sie cos nie stalo Niby prosilem ASO zeby mi to zrobili przed tym jak wyjezdzalem przy okazji normalnego serwisu, ale ponoc sprawdzili i wyszedl czujnik cisnienia paliwa ktory musieli zamowic. Jesteś z Warszawy więc zapraszamy na spota. Tam na pewno znajdzie się ktoś, kto pomoże Tobie w tej sprawie - podłączy VAGa i zobaczy co się dzieje. Warto podjechać, bo można się wiele dowiedzieć. Na spocie to swoja droga mialem byc, a poniewaz w tym tygodniu mam troche czasu to postaram sie pojawic. Moze przy okazji ktos zerknie i zweryfikuje ten moj serwis. :>[br]Dopisany: 17 Sierpień 2008, 23:52_________________________________________________Coby bylo dla pokoleń... Przyczyna usterki okazal sie zasyfiony filtr paliwa (nie wymieniony na czas przy przegladzie przez poprzedniego wlasciciela) co spowodowalo usterke czujnika cisnienia paliwa. Po wymianie jednego i drugiego, wszystko chodzi jak w zegarku
Rekomendowane odpowiedzi