Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B7 BKN] Spadek mocy podczas przyspieszania, mrugająca spiralna kontrolka


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Mam nastepujacy problem.

Podczas przyspieszania (powyzej 100kmh) zapala mi sie ta spirala od świecy żarowej bodajze i zaczyna mrugac. Efektem jest to, ze nie moge jechac wiecej niz 100km/h i generalnie nie ma mocy, nie moge przyspieszac. Po zatrzymaniu sie, wylaczeniu i wlaczeniu silnika, przechodzi. Kontrolka gasnie i jest ok.

Wczoraj na dodatek, po kolejnym razie jak mi sie to stalo (w sumie 7 moze) zaświecila mi sie pomaranczowa kontrolka silnika. Ta juz nie gasnie po restarcie. :confused4:

Czy wie ktos co to moze byc? Serwis wspominal cos o czujniku paliwa.

Opublikowano

silnik wchodzi tryb awaryjny - notlauf, podlaczenie VAG-a wskaze na blad. przyczyn moze byc sporo

Opublikowano

lepiej nie jezdzij za duzo, napraw czym predzej ;]

Opublikowano

Jesteś z Warszawy więc zapraszamy na spota.

Tam na pewno znajdzie się ktoś, kto pomoże Tobie w tej sprawie - podłączy VAGa i zobaczy co się dzieje.

Warto podjechać, bo można się wiele dowiedzieć.

Opublikowano

Jesteś z Warszawy więc zapraszamy na spota.

Tam na pewno znajdzie się ktoś, kto pomoże Tobie w tej sprawie - podłączy VAGa i zobaczy co się dzieje.

Warto podjechać, bo można się wiele dowiedzieć.

widze"ktos" sie juz zadeklarowal :cool1:

Opublikowano

widze "ktos" sie juz zadeklarowal :cool1

Nikt się nie deklarował :wink4:

Oczywiście wszystko zależy czy podjedzie tylko raz żeby mu pomóc i nie pojawi się ani razu.

Takich ludzi też jest sporo dlatego niektórzy ograniczyli swoją pomoc.

Opublikowano

Z tym jezdzeniem za duzo to za pozno bo na wakacjach nim bylem. W jedna strone o dziwo bylo w miare ok (tylko 1 raz sie to stalo), spowrotem juz gorzej (4 razy). Teraz jak sie swieci i nie gasnie kontrolka silnika to juz wole nie jezdzic. Nie wiem czy sie cos nie stalo :wallbash:

Niby prosilem ASO zeby mi to zrobili przed tym jak wyjezdzalem przy okazji normalnego serwisu, ale ponoc sprawdzili i wyszedl czujnik cisnienia paliwa ktory musieli zamowic.

Jesteś z Warszawy więc zapraszamy na spota.

Tam na pewno znajdzie się ktoś, kto pomoże Tobie w tej sprawie - podłączy VAGa i zobaczy co się dzieje.

Warto podjechać, bo można się wiele dowiedzieć.

Na spocie to swoja droga mialem byc, a poniewaz w tym tygodniu mam troche czasu to postaram sie pojawic. Moze przy okazji ktos zerknie i zweryfikuje ten moj serwis. :>[br]Dopisany: 17 Sierpień 2008, 23:52_________________________________________________Coby bylo dla pokoleń...

Przyczyna usterki okazal sie zasyfiony filtr paliwa (nie wymieniony na czas przy przegladzie przez poprzedniego wlasciciela) co spowodowalo usterke czujnika cisnienia paliwa. Po wymianie jednego i drugiego, wszystko chodzi jak w zegarku :)

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...