Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Ciezko pali i trzesie na zimnym silniku


dragon53

Rekomendowane odpowiedzi

z tego co kojarzę to mi też nie wywalało błędu na Vagu, ale jego pomiary wskazywały że jest zepsuty. a czujnik powinien być 4-pinowy w tego co kojarze. Na vagu nie pokazuje błędu tego czujnika bo czujnik działa tyle, że źle :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wejdź na grupy regionalne i popytaj kogoś, nie wierze, że w Gliwicach niema nikogo z Gliwic z vagiem, sprawdzenie tego czujnika to jest 5min roboty na kompie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to ma być coś takiego (4 piny):

Czujnik temperatury VW Bora Golf IV Audi A4 A6 (3838347334) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje.

ale warto kupić oryginalny w ASO, bo ja zamienników kupowałem dwa i oba były wadliwe

---------- Post dopisany at 12:10 ---------- Poprzedni post napisany at 12:07 ----------

do AWX jest 4-pinowy

---------- Post dopisany at 12:11 ---------- Poprzedni post napisany at 12:10 ----------

dwa piny od g2 i dwa od g62

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak sie szuka w tych grupach regionalnych i gdzie to jest

Wysyłane z mojego GT-I9070 za pomocą Tapatalk 2

---------- Post dopisany at 12:13 ---------- Poprzedni post napisany at 12:11 ----------

I jeszcze powiedz mi trzeba spuszczac plyn zeby go wymienic ??

Wysyłane z mojego GT-I9070 za pomocą Tapatalk 2

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Napisz w wątku spotów śląskich do tomaszstn ;) on ogarnia vag'a i Ci to sprawdzi

:hi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to zależy ja nie spuszczałem płynu, ale trzeba to szybko zrobić, tzn. wyjmujesz stary i wkładasz nowy. Ja robiłem to tak

1. wyciągam zawleczkę (czujnik sam nie wyskoczy bo trzyma go oring)

2. trzymasz w jednej ręce nowy czujnik z założonym na niego oringiem

3. jedną ręką wyjmujesz stary i drugą wkładasz nowy (robisz to szybko aby jak najmniej płynu wyleciało)

4. zakładasz zawleczkę

a co do tego gdzie znajdziesz kogoś z vagiem u siebie to szukasz w odpowiednim dziale tu: Zlociki i Spociki

aha i uzupełnij porządnie profil bo jest to duże ułatwienie przy uzyskaniu odpowiedzi od innych (silnik, rocznik)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mi też przy tych mrozach jakoś słabo pali. Aku mam nowy Varta, ale kręcić trzeba z 5 sek. Rok temu było od strzału.

Mówicie żeby sprawdzić ten czujnik?

Czy VAG-iem 409+KKL sprawdzę?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

bo pewnie nie było innego pod ręką, a w AWX na pewno ma być 4-pinowy i tylko taki, wymień go i napisz jaki uzyskałeś rezultat.

aha podczas wymiany uważaj na oring, żeby gdzieś nie poleciał

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

napewno ma byc cztero pinowy czujnik poniewaz tak jak koledzy wyzej pisali to sa dwa w jednym i bledu moze niewywalac ale bedzie przeklamywal a takze polecam czujnik z aso bo jak pisalem wyzej kilka razy wymienialem poniewaz kupowalem podrube a raz kupilem w aso i chodzi do dzis

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To jest prawda silniki z 2001roku mają jeden wlot powietrza z grilla i to wszystko. Natomiast w nadkolu jest ta rura i jest przykręcona pod błotnikiem ale co z tego jak filtr nie ma drugiej dziury a na karoserii ta dziura jest oryginalnie zaklejona jakimś tworzywem :kox:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Koledzy a wiec tak czujnik kupiony i wymieniony. Rezulat taki ze wydaje mi sie aby lepiej zapalil ale to bylo pierwsze odpalenie po nocy i po wymianie. Po wymianie zapalila mi sie na chwile kontrolka ESP lecz po przejechaniu ok 500m zgasła :) Bede wracac z pracy o 2 w nocy to zobaczymy jak sie bedzie zachowywac. I co Wy na to ??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kontrolka esp mogla sie zaswiecic poniewaz moglo po nocy spasc napiecie akumulatora i komputer podczas odpalenia poodlanczal mniej potrzebne urzadzenia zeby jak najwieksza moc poplynela na rozruch samochodu a po przejechaniu jakiegos odcinka drogi sterownik esp zczytal dane z wszystkich kol i tak jak by sie ponownie zaprogramowal i wszystko dziala jak nalezy. Taka sytuacja ze w zimie po odpaleniu samochodu ( zimnego po nocy ) swieci sie kontrolka esp/asr przewaznie znaczy to ze nasz aku juz ma trroche zaslaba moc i dobrze by bylo go podladowac jesli jest taka mozliwosc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

na bujanie silnikiem po odpaleniu moze miec wplyw uszkodzony czujnik temp opniewaz podaje nieprawidlowa informacje do sterownika silnika i nie pokrywa sie z dwoma innymi ( a wszystkie 3 pomiary maja byc jak najblizsze realnej temp ) a to ze slabo kreci a jest to rownoznaczne z tym ze ciezko pali to moze byc jak najbardziej wina aku poniewaz swiece zarowe potrzeboja duzego pradu do rozrzazenia sie a jesli bedziesz palil samochod po nocy na zimnym to nie sugeroj sie kontorla swiec tylko wylacz radio oraz nadmuch tak zebys mial cisze w samochodzie przekrec kluczyk w pozycji zaplonu i jesli kontrolka swiec zgasnie nie uruchamiaj silnika tylko poczekaj jeszcze kilka sekund az uslyszysz takie pykniecie w okolicach schowka pod kierownica w 1.9 mysle ze mimo duzego mrozu nie bedzie to trwalo dluzej niz 5-10s max 15s i wtedy jesli uslyszysz pykniecie odpalaj samochod bo wtedy masz swiece zagrzane w 100% bo mimo ze kontrolka gasnie to swiece sie nie wylanczaja jeszcze tylko ciagle sie rozgrzewaja a w tym samym momencie ty przekrecales kluczyk i caly prad zostawal przekierowany na rozrusznik i swiece nie byly wystarczajaco rozgrzane i samochod mogl ciezko palic.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...