Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Ciezko pali i trzesie na zimnym silniku


dragon53

Rekomendowane odpowiedzi

to buczy z filtra powietrza czy słyszysz buczenie z innego miejsca? A sprawdzałeś poduszki - są ok?

---------- Post dopisany at 22:24 ---------- Poprzedni post napisany at 22:21 ----------

u mnie teraz mocno dolega do błotnika....chodzi aby nie było szczeliny na tym łączeniu - u mnie była.... owa guma nie dolegała - było widać po rancie - blasze iż tylko miejscami była czysta tam gdzie się stykało reszta była zakurzona...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

: turzol: najlepiej sprawdzisz przez odkręcenie górnej części filtra + wyjmij filtr wew. wtedy będziesz miał swobodny dostęp do tego wlotu i sprawdź nawet palcami czy przylega uszczelka czy nie... tylko nie dokręcaj filtra od błotnika...

---------- Post dopisany at 22:28 ---------- Poprzedni post napisany at 22:26 ----------

: adi55: buczenie z filtra może być to co ja mam - kwestia sprawdzenia.

Dzwięk metaliczny - dochodzi z komory silnika czy z innej części auta - jak dajesz gaz może wydech gdzieś stuka - a jeśli z silnika to sprawdź jak wygląda u Ciebie pod pokrywą - może szklanki lub popychacze...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

walek byl wymieniany i popychacze a reszta jest oki,jutro zobcze ten obudowa ale z tego co pamietma to ta obudowa mi tak sie rusza ja kja trzyamam a ona powinna szytwno sie trszymac czy jakies luzy ma miec?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

u mnie też się nie ruszała - ktoś ją wcześniej najwidoczniej poluzował włożył filtr i przykręcił ale nie zwrócił uwagi czy jest dobrze zamontowany...

najlepiej zrób:

: najlepiej sprawdzisz przez odkręcenie górnej części filtra + wyjmij filtr wew. wtedy będziesz miał swobodny dostęp do tego wlotu i sprawdź nawet palcami czy przylega uszczelka czy nie... tylko nie dokręcaj filtra od błotnika... a i sprawdz czy dwa dolne bolce są w gumach...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to coś dziwne bo u mnie na obudowie filtra nie ma tego drugiego wlotu w błotnik. Auto 2001rok. Nawet w nadkolu nie ma wlotu. Czyżby były dwa rozwiązania konstrukcyjne? :kwasny:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to coś dziwne bo u mnie na obudowie filtra nie ma tego drugiego wlotu w błotnik. Auto 2001rok. Nawet w nadkolu nie ma wlotu. Czyżby były dwa rozwiązania konstrukcyjne? :kwasny:

hmmmm najwidoczniej tak....

czyli rozumiem iż u Ciebie jest tylko jeden wlot do filtra?

Zrób i wstaw fotę......

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jesli klapka sie nie zamyka to nie jest powiedziane ze klapa gaszaca jest zepsuta, moze byc nagar w dolocie który blokuje klape, moze byc nieszczelnosc podcisnienia lub poprostu uwalony zawór podcisnienia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tą obudową to dziwne. Kolega przyjechał do mnie Passatem z 2001r (AWX) i ma wlot od strony prawej błotnika, Ja z resztą też ( A4 rocznik modelowy 2002r) obudowy w ETCE mają te same numery.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może dolot powietrza z błotnika został wprowadzony od jakiegoś numeru nadwozia. Powiedzmy od 2002 roku. Czy ktoś z 2001 roku ma dolot z błotnika??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...