dragon53 0 Opublikowano 11 Października 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Października 2013 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turzol 28 Opublikowano 11 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2013 http://s16.postimg.org/tl5i7tqsx/3620025843_1.jpg Ta guma ma być naciągnięta na ten kołnierz jak na foto? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dragon53 0 Opublikowano 11 Października 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Października 2013 to buczy z filtra powietrza czy słyszysz buczenie z innego miejsca? A sprawdzałeś poduszki - są ok? ---------- Post dopisany at 22:24 ---------- Poprzedni post napisany at 22:21 ---------- u mnie teraz mocno dolega do błotnika....chodzi aby nie było szczeliny na tym łączeniu - u mnie była.... owa guma nie dolegała - było widać po rancie - blasze iż tylko miejscami była czysta tam gdzie się stykało reszta była zakurzona... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adi55 0 Opublikowano 11 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2013 ja kjade autem to slysze buczenie w filtrze powietrza przy dodawaniu gazu + dzwiek metaliczny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dragon53 0 Opublikowano 11 Października 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Października 2013 : turzol: najlepiej sprawdzisz przez odkręcenie górnej części filtra + wyjmij filtr wew. wtedy będziesz miał swobodny dostęp do tego wlotu i sprawdź nawet palcami czy przylega uszczelka czy nie... tylko nie dokręcaj filtra od błotnika... ---------- Post dopisany at 22:28 ---------- Poprzedni post napisany at 22:26 ---------- : adi55: buczenie z filtra może być to co ja mam - kwestia sprawdzenia. Dzwięk metaliczny - dochodzi z komory silnika czy z innej części auta - jak dajesz gaz może wydech gdzieś stuka - a jeśli z silnika to sprawdź jak wygląda u Ciebie pod pokrywą - może szklanki lub popychacze... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adi55 0 Opublikowano 11 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2013 walek byl wymieniany i popychacze a reszta jest oki,jutro zobcze ten obudowa ale z tego co pamietma to ta obudowa mi tak sie rusza ja kja trzyamam a ona powinna szytwno sie trszymac czy jakies luzy ma miec? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dragon53 0 Opublikowano 11 Października 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Października 2013 u mnie też się nie ruszała - ktoś ją wcześniej najwidoczniej poluzował włożył filtr i przykręcił ale nie zwrócił uwagi czy jest dobrze zamontowany... najlepiej zrób: : najlepiej sprawdzisz przez odkręcenie górnej części filtra + wyjmij filtr wew. wtedy będziesz miał swobodny dostęp do tego wlotu i sprawdź nawet palcami czy przylega uszczelka czy nie... tylko nie dokręcaj filtra od błotnika... a i sprawdz czy dwa dolne bolce są w gumach... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kshyhu87 2 Opublikowano 11 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2013 Ja jutro lecę popoludniu do garażu zbadać sytuację Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maestro_86 2 Opublikowano 12 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2013 No to coś dziwne bo u mnie na obudowie filtra nie ma tego drugiego wlotu w błotnik. Auto 2001rok. Nawet w nadkolu nie ma wlotu. Czyżby były dwa rozwiązania konstrukcyjne? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dragon53 0 Opublikowano 12 Października 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Października 2013 No to coś dziwne bo u mnie na obudowie filtra nie ma tego drugiego wlotu w błotnik. Auto 2001rok. Nawet w nadkolu nie ma wlotu. Czyżby były dwa rozwiązania konstrukcyjne? hmmmm najwidoczniej tak.... czyli rozumiem iż u Ciebie jest tylko jeden wlot do filtra? Zrób i wstaw fotę...... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adi55 0 Opublikowano 12 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2013 dzis bylem zobaczyc u mnie i tez niema drugiego dolotu powietrza:kwasny: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukaszooo 20 Opublikowano 12 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2013 jesli klapka sie nie zamyka to nie jest powiedziane ze klapa gaszaca jest zepsuta, moze byc nagar w dolocie który blokuje klape, moze byc nieszczelnosc podcisnienia lub poprostu uwalony zawór podcisnienia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dragon53 0 Opublikowano 12 Października 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Października 2013 dzis bylem zobaczyc u mnie i tez niema drugiego dolotu powietrza:kwasny: Oooo czyli wygląda iż mamy kilka rozwiązań.... hmmm. Czyli u was z filtra dolot jest jeden tak? Gdzie on idzie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maestro_86 2 Opublikowano 13 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2013 jeden. Ten od góry, co łapie powietrze tunelem z grila. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dragon53 0 Opublikowano 13 Października 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Października 2013 hmmm no to faktycznie mamy inne rozwiązanie.... PS. Odkręcałeś puchę??? może drugie wyjście wychodzi u Was nie na błotnik tylko gdzieś indziej...? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Biszczan 3 Opublikowano 13 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2013 Z tą obudową to dziwne. Kolega przyjechał do mnie Passatem z 2001r (AWX) i ma wlot od strony prawej błotnika, Ja z resztą też ( A4 rocznik modelowy 2002r) obudowy w ETCE mają te same numery. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elmer80 8 Opublikowano 13 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2013 U mnie w AVF 2003 też jest dodatkowy wlot. Może to coś związane z rynkiem sprzedaży? PL DE Skandynawia ? wysłane z Commodore 64 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Biszczan 3 Opublikowano 13 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2013 W pewnym stopniu na pewno tak, oto przykład ( U mnie tego sita nie ma): Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elmer80 8 Opublikowano 13 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2013 U mnie też nie ma sita. A co to jest rura grzejna 23? Słabo widać ale chyba 23. To nie wejście odmy??? wysłane z Commodore 64 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maestro_86 2 Opublikowano 14 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2013 Może dolot powietrza z błotnika został wprowadzony od jakiegoś numeru nadwozia. Powiedzmy od 2002 roku. Czy ktoś z 2001 roku ma dolot z błotnika?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się