Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Ciezko pali i trzesie na zimnym silniku


dragon53

Rekomendowane odpowiedzi

o dzieki za rade nie zwracałem na to uwagi do tej pory jutro rano jak postoi przez cała noc na zewnątrz i dam znac jak pali

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hahahahaha dlatego ja sie juz zawiodlem na pseudomechanikach i robie sb wszystko sam i bdb na tym wychodze :D:D

Nie każdy ma warunki i czas żeby robić poważniejsze naprawy w samochodzie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hej ostatnio po mrożonych nocach przy odpaleniu auta ( odpala normalnie) przez jakieś 2-3 sekundy telepie lekko silnikiem jakby nie palił na wszystkie gary. Dodam ze silnik jak jest tylko ciepły nie ma takiego problemu a nawet na zimnym odpaleniu jestdjuz ok, dzieje sie tak tylko podczas pierwszego odpaleniu. Czy to normalne zachowanie diesla w zimie czy tez należy coś posprawdzac?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hej ostatnio po mrożonych nocach przy odpaleniu auta ( odpala normalnie) przez jakieś 2-3 sekundy telepie lekko silnikiem jakby nie palił na wszystkie gary. Dodam ze silnik jak jest tylko ciepły nie ma takiego problemu a nawet na zimnym odpaleniu jestdjuz ok, dzieje sie tak tylko podczas pierwszego odpaleniu. Czy to normalne zachowanie diesla w zimie czy tez należy coś posprawdzac?

Wystarczy poczytać. Wszystko na forum jest przewalkowane dziesiątki razy... świece, zasilanie świec, uszczelnienia PD, czujnik T, pompa tandemowa

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zrobiłem jak radził kolega nie odpalałem po zgasnieciu kontrolki od swiec zarowych tylko czekałem az "cyknie" przekaźnik i pali lepiej

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Aż sprawdzę.

Tyle że temperatura skoczyła do góry.:kwasny:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kontrolka od świec w b6 ECU gasi w/g zapisanego schematu w odniesieniu do temperatury silnika i otoczenia. Świece przestają grzać w zależności od temperatury nawet po dwóch minutach. Co nie zmienia faktu że zdrowy PD powinien odpalić po zgaszeniu diody.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam Panów :hi:

posiadam audi a4 b6 19tdi , 131 koni i mam problem od niecałego miesiąca , jakie są objawy to :

po całonocnym postoju , odpalam pojazd wszystko ok i jadę , po rozgrzaniu temperatury silnika zaczynają być objawy otóż takie ,

w trakcie jazdy na pierwszym i drugim biegu jest wszystko ok , a na 3 ,4 i 5 biegu jak dodaję gaz to telepie mi samochodem , a jak zdejmę nogę z gazu to ustaje , jedynie telepie mi na gazie a to jest strasznie wkurzające , mam wrażenie że to wina dwumasa chociaż sprzęgło pięknie chodzi , nie szarpie ani nic , dodam że mam przejechane 282tyś.km , co to może być , dziękuję

Witaj , miałem to już jakiś czas u siebie ale tak jeździłem , dodatkowo pojawiły się problemy z porannym odpalaniem delikatne ale zeszłej zimy był cały czas spokój , u mnie problem rozwiązała wymiana zaworka w filtrze paliwa nr oryginału 1J0 127 247 A zamienia się na E ja założyłem zaworek BOSCH za całe 20 zł i przestało przyszarpywać w fazie rozgrzewania i odpał też się poprawił

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jesli masz problemy z odpalaniem tylko przy duzych mrozach, problem tkwi w lekko cofającym sie paliwie. Na pierwszy rzut do wymiany ida uszczelniacze PD jesli dalej jest zle problem lezy w vakum, najlepszy rozwiazaniem jest wsadzenie nowszej pompki z literką Q, takie rzeczy jak swiece i walnięta pompka nie biore pod uwage :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...