grzesiek89 0 Opublikowano 28 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2014 witam na poczatkiu zaznacze ze na benzynie wszystko jest ok. Problem jest taki: auto po przelaczeniu na gaz i w momencie jak daje mu w pedal robi strasznego "kangura" lub poprostu spadaja obroty i gasnie nawet jak daje gaz. Na biegu jalowym podczas postaju rowniez strasznie pierdzi i czuc w powietrzu smrod gazu ( tak jakby sie nie spalal). Pomozecie?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
walekpiter 0 Opublikowano 28 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2014 Sprawdz wszystkie cybanty, przewody. Jeżeli jest ok to znaczy ze wtryski sie przywieszaja Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bawół1 1 Opublikowano 29 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2014 W duży mróz potrafi puścić szczelność węży , szczególnie jeśli są stare lub nie dedykowane do lpg . Ciśnienie musi padać zapewne. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacek70 102 Opublikowano 29 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2014 Może mapy gazu rozkalibrowane? Albo leją wtryski. Wskazana wizyta u gazownika. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cinshot 0 Opublikowano 31 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2014 grzesiek89 rozwiązałeś sprawę? bo sam borykam się z identycznym problemem. Auto przez ostatnie dwa dni było u "gaziarza" lecz miał tylko możliwość sprawdzenia auta jak jest już rozgrzane i wtedy żadnych nieprawidłowości nie widać, a na ten moment nie jestem w stanie odstawić auta na kilka dni by miał możliwość sprawdzenia go po zimnej długiej nocy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzesiek89 0 Opublikowano 6 Lutego 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2014 dawno tu nie zagladalem, sorki problem rozwiazany wymienilem termostat ale moim zdaniem niekoniecznie bo problem po tym nie zniknął ( naszczescie niski koszt), ta czesc wyniemial mi mechanik ( nie gazownik) Potem pojechalem do gazownika i zawyrokowal ze trzeba wymienic czujnik cisnienia gazu. Stary czujnik ps-ctt3 wymienilem na ps-ctt5. ( ps- ctt3 i ps-ctt4 juz nie produkuja). Koszt czujnika 165 zl , 7 zl wtyczka ktora trzeba polutowac z kablami i 20 zl kurier . dodam jeszcze ze wczesniej wymienilem reduktor na silver bo w starym mialem za niskie cisnienie gazu. Po wymianie czujnika cisnienia gazu auto plynnie przelacza sie na gaz, ladnie sie zbiera, nie gasnie przy na malych obrotach z czym wczesniej mialem problem, nie smierdzi gazem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się