Skocz do zawartości

cinshot

Pasjonat
  • Postów

    47
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O cinshot

Informacje

  • Imię
    Marcin
  • Miasto
    Błonie / Grodzisk Mazowiecki

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2002
  • Silnik
    2.4 V6
  • Kod silnika
    BDV
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia cinshot

0

Reputacja

  1. Gdy uszkodzony jest czujnik temperatury reduktora to z tego co pamiętam instalacja sygnalizuje to piknięciami. Masz coś takiego? Wtedy rzeczywiście w instalacji jest błąd niestabilnej temp. pracy reduktora(przynajmniej ja tak miałem) U mnie dodatkowo po wymianie czujnika trzeba było przestawić na inny rodzaj czujnika bo pokazywał temp otoczenia o 30stopni niższą przez co również przełączał się dopiero przy ok 80stopni. Ale to dobrze by było posiadać interfejs do LPG albo podjechać do warsztatu.
  2. Powiem Ci "skąd ja to znam :)" . Zrobiłem rozrząd , bach za miecha płyn leci z obudowy termostatu. Rozebrał człowiek całość, wymienił obudowę, miesiąc później uszczelka pod pompą wody. Jak już to człowiek ogarną i wszędzie sucho, to dały o sobie znać uszczelki pod pokrywami. Zrobione, miecha nie pojeżdżone to z jednej gdzieś kapie na kolektor. Zrobił człowiek po raz kolejny uszczelki to bach gdzieś z okolic miski się poci i wszystko w oleju ;/ . Serio takie "never ending story" . Ale to co zrobiłeś to serio kawał dobrej roboty. Dobrze się na to patrzy. .
  3. zapytam z ciekawości ma to jakieś konkretne zastosowanie? domyślam się że oryginalna chłodniczka (ten pręt idący przed chłodnicami) został zastąpiony? przewody zostają oryginalne te od zbiorniczka czy też potrzeba inwencja twórcza? Sam zastanawiałem się by wrzucić w jego miejsce np. chłodniczkę wspomagania z S4 , lecz nie wiem czy będzie to miało większe znaczenie poza większą ilości płynu w układzie.
  4. Szkoda. Natomiast dobrze że u Ciebie puściło. Sam się trochę z tym zmagam. Tylko że u mnie prowadnice z gumkami wymienione, nowy płyn hamulcowy zalany, odpowietrzone. A dalej coś tam potrafi sobie "poskrzypieć"
  5. Tak przeglądam wcześniejsze Twoje problemy z zaciskami hamulcowymi i udało Ci się ogarnąć "skrzypiący zacisk" 320mm ?
  6. tak, z tego co pamiętam 3.2mm. pasowały idealnie na wszystkie wystające króćce.
  7. Zobacz sobie jeszcze pozostałe plastikowe rurki od odpowietrzania , tak samo z podciśnieniami. (część z nich też jest plastikowa i lubi pękać.) Łatwo to wszystko uszkodzić przy prostych czynnościach przy silniku.
  8. Dev dzięki. Mam jeszcze jedno pytanie. Ravenol MTF-2 75W80 czy Millers Xf Premium MTF 75W90
  9. Dev , możesz podrzucić jaki olej do skrzyni. 5b manual ośka. VIN WAUZZZ8E23A200410
  10. cinshot

    2.4 BDV wibracje

    Mam ten sam objaw na postoju i w tym przedziale obrotów. Sam myślałem że to może być dwumas/sprzęgło bądź przeguby. Ogólnie wszystko co związane z dawkowaniem wykluczyłem bo dzieje się to i na benzynie i gazie. Po korektach/ błędach(których nie ma) / zapłonach , nie widać by było coś nie tak. U mnie jest jeszcze tak, że jak silnik zimny to i wibracje są praktycznie niewyczuwalne, dopiero po nagrzaniu efekt jest bardziej wyczuwalny.(towarzyszy temu jeszcze tak jak by delikatne buczenie/ głośniejsza praca silnika/skrzyni? w tym przedziale obrotów) Kiedyś jak sam szukałem rozwiązania tego problemu natrafiłem na temat skrzyni (dane oznaczenie skrzyni miało właśnie problem z tymi wibracjami - wada fabryczna?.) Ale nie pamiętam czego to się tyczyło (łożysk w środku czy flansz do których przykręcone są półosie).
  11. cinshot

    Jakie świece do LPG 1.8?

    Ogólnie odpuściłbym "świece do gazu" tylko kupił co jest zalecane po vinie do silnika i tyle. Różnicy raczej nie odczujesz. Też nie raz kombinowałem za namową "gazowników" na wynalazki, a i tak na ogół wszystkie te próby kończyły się na świecach dedykowanych(bosch, ngk)
  12. cinshot

    Przewody wn 2.4 v6

    Dokładnie. Cewka ma swoje nr na przedniej części z opisem cylindrów. Ta sama sytuacja jest na górnych pokrywach przy gniazdach świec. Są wytłoczone nr cylindrów.
  13. Ogólnie radziłbym wymienić wszystkie podciśnienia. Kupić nowe wężyki i całościowo to pospinać na nowo. Szkoda wracać do tej samej roboty. Piszę z doświadczenia, bo sam to robiłem z 3 razy. Zwróć również uwagę na nr. 57 z obrazka. Przeczyść dodatkowo przepływkę jak nie masz na podmianę innej. Przepływ w logach przy maks bucie powinien być ok 134 a ty masz 120.
  14. Sprawdź sobie wszystkie nieszczelności. króciec z tyłu bloku. węże od nagrzewnicy które przechodzą przez grodź (przy akumulatorze) , węże od wody pod przepustnicą, chłodniczka oleju. Może tak niefortunnie puszczać płyn że akurat jest to ciężkie do namierzenia. Natomiast z masłem pod korkiem możesz mieć jeszcze tak, że auto nie dogrzewa się do 90'c. To że na liczniku widzisz 90 , to nie znaczy że wszystko jest okej. Może być tak że silnik się nie dogrzewa wtedy kiedy masz uruchomione ogrzewanie, przez co pojawia się maź pod korkiem. Najlepiej byłoby podpiąć vag'a i to sprawdzić. (sam przerabiałem to dwa razy w dwóch różnych samochodach a4 b5 i cordobie.) winny okazał się termostat.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...