jacek00 Opublikowano 31 Stycznia 2014 Opublikowano 31 Stycznia 2014 Witam, mam mały dylemat czy podejdzie zawiesznie gwint przód tył z B6 Q kombi do B5 Q sedan ? Planuję obniżyć troszkę auto ponieważ zakładam felgi 18, mam zawieszenie Ambition więc w serii troszkę niżej ale chciałbym zejść jeszcze 2-3 cm. Czy opłaca się pakować springi obniżające czy odrazu kit, bądź gwint ? Pozdrawiam
jacek00 Opublikowano 4 Lutego 2014 Autor Opublikowano 4 Lutego 2014 A co polecacie na początek, felga 18 wyląduje na 100% więc nie chce żeby to wszytko wyglądało jak koza Gwint czy springi -40 mm i czy do springów trzeba zakładać utwardzane amorki, czy na serii polata jeszcze (mam jakieś czerwone amorki)
j4s2c2vr Opublikowano 5 Lutego 2014 Opublikowano 5 Lutego 2014 sprawdz na wlepie jaki masz zawias... cos czuję, że możesz mieć 1bv... jeśli tak, to spoko możesz na nim latać... u mnie przy 18" nie było wielkiej kozy... musiałem zmienić, bo miałem sprężyny połamane z tyłu i wylał jeden amorek... teraz mam gwinta od listopada jakoś i już wahacze zaczynają się sypać :/
Kowi87 Opublikowano 5 Lutego 2014 Opublikowano 5 Lutego 2014 na -30 była szpara na 2,5palca, troche koza z tyłu jeszcze gorzej:whistling:
Marc!n Opublikowano 5 Lutego 2014 Opublikowano 5 Lutego 2014 szpara to mowisz o tej na zderzaku? Mi też jakoś ona pierwsza wpadła w oko A co do zawiasu to poluj na używany gwint, ewentualnie jakieś sprężyny niższe od tych co masz, o ile amorki jeszcze dobre. Nowych zarówno sprężyn jak i gwintu raczej bym nie brał.
Kowi87 Opublikowano 5 Lutego 2014 Opublikowano 5 Lutego 2014 heheh po zimie takie ekscesy:decayed: ale to 2lata temu
jacek00 Opublikowano 7 Lutego 2014 Autor Opublikowano 7 Lutego 2014 Sprawdziłem na wlepie, mam zawias 1BV, a sprawność amorków to przód 70% tył 60%. Już z moich poszukiwań mogę stwierdzić, że ciężko znaleźć używane springi do Q i jeszcze najlepiej żeby były H&R. Jeszcze sprawa amortyzatorów, jeśli założę niższe springi to amorek nadmiernie się będzie zużywał przez to, że nie będzie pracował w całym zakresie?
pioteros Opublikowano 7 Lutego 2014 Opublikowano 7 Lutego 2014 jesli zalozysz jakies HRy albo Eibachy pro kit -30 to na amorach nie zrobi to roznicy wzgledem 1BV ktore jest fabrycznie -20mm smialo mozesz zakladac jesli amory masz ok ---------- Post dopisany at 10:59 ---------- Poprzedni post napisany at 10:59 ---------- tylko szukaj takich do silnika 4 cylindrowego nie od V6
jacek00 Opublikowano 7 Lutego 2014 Autor Opublikowano 7 Lutego 2014 Jeszcze mam jedno pytanie, może trochę głupie ale nie mam pewności co do tego, jeśli mam 1BV i -20 mm w serii to jeśli dam springi -30 mm to usiądzie o 30 w dół czy 50 ?
pioteros Opublikowano 7 Lutego 2014 Opublikowano 7 Lutego 2014 30, chyba nie dodajesz jednych sprezyn do drugich tylko zamieniasz
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się