prezesik18 Opublikowano 1 Lutego 2014 Opublikowano 1 Lutego 2014 Witam, problem tyczy Passata B5 1.9 TDI AFN. Widzę że płyn ciurkiem ucieka z maglownicy i po ok 5minutach jazdy pompa się odzywa i zanika wspomaganie. Problem polega na tym że autem muszę pojechać na warsztat ok 60km, a zatrzymywać co chwilę na dolewki płynu nie wchodzi w grę. Czy wchodzi w opcję pojechanie do tego warsztatu bez płynu w układzie? Nie wysra się pompa?
Grabek94 Opublikowano 1 Lutego 2014 Opublikowano 1 Lutego 2014 Ojciec Octavia 1.9TDI AGR jechał całe miasto (jakieś 10-15km) bez płynu i nic się nie stało. Różnica jest taka, że u niego pompa była cicho, nie odzywała się wtedy wcale. Także nie wiem.
prezesik18 Opublikowano 1 Lutego 2014 Autor Opublikowano 1 Lutego 2014 W pasku już po 2km płynu brakuje i bardzo słychać pompę Mam 3 litry płynu na drogę i będę jechał ostrożnie.
Grabek94 Opublikowano 1 Lutego 2014 Opublikowano 1 Lutego 2014 Może wystarczy, generalnie płyn ucieka przy skręcaniu czy już tak wywalone, że przy jeździe na wprost też?
prezesik18 Opublikowano 1 Lutego 2014 Autor Opublikowano 1 Lutego 2014 Ciężko czy nie i tak muszę do Koszalina przyjechać. Tym razem więcej roboty niż przy poprzedniej wymianie. Czytałem trochę na necie i nie powinno pompie nic groźnego się stać, najwyżej wymienię na inną. Ile dałeś za maglownicę do swojej A4?
Grabek94 Opublikowano 1 Lutego 2014 Opublikowano 1 Lutego 2014 Ja dałem tanio, 450 z pompą i wysyłką.
prezesik18 Opublikowano 1 Lutego 2014 Autor Opublikowano 1 Lutego 2014 no to lajtowo, ja prawdopodobnie oddaję do regeneracji(550zł), chyba że z a6 przypasujemy
Grabek94 Opublikowano 1 Lutego 2014 Opublikowano 1 Lutego 2014 Nie regeneruj, każdy odradza. Lepiej kupić używke. Z a6 nie wiem, czy podejdzie. Budyniowa maglownica przynajmniej do mnie nie podchodziła.
prezesik18 Opublikowano 1 Lutego 2014 Autor Opublikowano 1 Lutego 2014 No właśnie miała być budyniowa, także wiem już że nie przypasuje bo w zasadzie maglownica w pasku jest taka sama jak u nas w A4.
rafal9119 Opublikowano 1 Lutego 2014 Opublikowano 1 Lutego 2014 jak bedziesz jechal bez plynu to padnie ci pompa i to na 100%
Dev Opublikowano 1 Lutego 2014 Opublikowano 1 Lutego 2014 dokładnie, szkoda pompy zdejmij pasek z niej i jedz
prezesik18 Opublikowano 1 Lutego 2014 Autor Opublikowano 1 Lutego 2014 nie zdejmę bo na tym pasku leci jeszcze alternator i chyba pompa wody.
A-rek Opublikowano 2 Lutego 2014 Opublikowano 2 Lutego 2014 Nie regeneruj, każdy odradza. Lepiej kupić używke. co za głupoty.... a skąd wiesz w jakim stanie jest używka i ile km na niej zrobisz?
rafal9119 Opublikowano 2 Lutego 2014 Opublikowano 2 Lutego 2014 jak uzywke jeszcze by kupil za 100zł to poł biedy a przewaznie chca 300-400zł za uzywana to juz lepiej regenerowac
damian81Z Opublikowano 2 Lutego 2014 Opublikowano 2 Lutego 2014 Nie regeneruj, każdy odradza. Lepiej kupić używke. co za głupoty.... a skąd wiesz w jakim stanie jest używka i ile km na niej zrobisz? bez płynu jak już wyje to na 99,999% zatrzesz pompe a uzywka to loteria po regeneracji masz wieksza pewnosc ze bedzie dobrze
prezesik18 Opublikowano 2 Lutego 2014 Autor Opublikowano 2 Lutego 2014 Nie mam wyjścia, muszę 60km przejechać. Będę robił przerwy i dolewki co jakiś czas. Co do regeneracji, koszt 550zł, jest też opcja kupna maglownicy z paska b5 fl za 400zł. Sam już nie wiem.
damian81Z Opublikowano 2 Lutego 2014 Opublikowano 2 Lutego 2014 550zl z gwarancja ,400 bez gwarancji? a po pół roku może być 400+550,a nie musi moze posłuzyc dluzej niz po regeneracji ale niema takiego mądrego co to przewidzi decyzja nalezy do ciebie
prezesik18 Opublikowano 2 Lutego 2014 Autor Opublikowano 2 Lutego 2014 Spróbuję tą co siedzi w aucie oddać do regeneracji, jeżeli się nie nada to kupuję używkę.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się