heever Opublikowano 3 Lutego 2014 Opublikowano 3 Lutego 2014 Panowie chcę przerzucić do swojego 1.8 quattro adr v6 z passata 4motion silnik wraz ze skrzynią wałem i dyfrem. Mam na oku dawce z passata. Pytanie czy nie powinno być większych problemów z tego względu że to passat? Bodajże są to te same podzespoły i mocowanie to prawda orientuje się ktoś?
MATIUS Opublikowano 3 Lutego 2014 Opublikowano 3 Lutego 2014 robisz przekładkę z 4 cylinrowca na vke więc jeśli masz sanki z passata i wszystko inne powinno passować vka ma inny pas przedni kolego to napewno oraz chłodnica
heever Opublikowano 3 Lutego 2014 Autor Opublikowano 3 Lutego 2014 Wiem o tym mam sanki chłodnice osprzęt kompa wiązke wydech itp. Sam silnik przypuszczam, że nie bedzie problemu tylko napęd? 4motnio chyba jest to ten sam układ napędu co quattro..
MATIUS Opublikowano 3 Lutego 2014 Opublikowano 3 Lutego 2014 jest to to samo tylko przekładaj ze skrzynia z passata i dyfrem zwrotnice też są inne w v większe łożyska, do tego wachacze pasek po którymś roki bodajże 2000 ma inne wymiary swoarznia dolnego itp i Pas przedni musisz mieć od v z a4
wojtek20DW Opublikowano 4 Lutego 2014 Opublikowano 4 Lutego 2014 jak kupisz komplet to nie będzie problemu silnik, skrzynia, sanki pod silnik półosie, zwrotnice, wiązkę elektryczna, sterownik silnika, chłodnicę wody, przewody klimy(do końca nie wiem trzeba sprawdzić), przewód od pompy wspomagania do maglownicy będzie ok:D
heever Opublikowano 6 Lutego 2014 Autor Opublikowano 6 Lutego 2014 Ok rozumiem dzięki chłopaki trochę więcej tego niż liczyłem. Mam nadzieję, że moc, kultura pracy i dźwięk v6 zrekompensuje ilość włożonej pracy @wojtek20DW: nie wiem czy dobrze zrozumiałem, przewód wspomagania i sama magłownica powinna pasować moja tak ?
MATIUS Opublikowano 7 Lutego 2014 Opublikowano 7 Lutego 2014 daj znać co z tego wyszło bo mam chrapkę na taki manewr tylko ze moje audi to fwd.... więc się zastanawiam bo bebechy można w dobrych kosztach kupić panowie skrzynia biegów z adr podejdzie do 2.8? plus dwumasa i sprzęgło z adra? wraz ze skrzynią ?? bo mam stan igłę w razie przekładki
heever Opublikowano 8 Lutego 2014 Autor Opublikowano 8 Lutego 2014 Jasne podzielę się jak tylko uda się to wszystko zrobić. A co do skrzyni to obawiam się, że może nie pasować, w przeciwnym wypadku sam zająłbym się tylko swapem silnika..
MATIUS Opublikowano 8 Lutego 2014 Opublikowano 8 Lutego 2014 skrzynia będzie pasować tylko musisz swoje sprzęgło przełożyć z dwumasą itp itd gdziueś na forum ktoś robił już taki myk
wojtek20DW Opublikowano 9 Lutego 2014 Opublikowano 9 Lutego 2014 oczywiście maglownica zostaje przewód "ten gruby " z oczkiem od pompy wspomagania do maglownicy musi byc od v6 ---------- Post dopisany at 10:16 ---------- Poprzedni post napisany at 10:13 ---------- co do skrzyni to sama w sobie po zmianie łapy będzie pasowała tylko przełożenia już nie
heever Opublikowano 15 Lutego 2014 Autor Opublikowano 15 Lutego 2014 Taki myk panowie mówicie.. w takim wypadku mogę zabrać sam silnik póki co bez napędów więc spróbuję, zobaczymy co z tego będzie ---------- Post dopisany 14-02-2014 at 03:37 ---------- Poprzedni post napisany 09-02-2014 at 18:37 ---------- a co z immo koledzy? nie mam nigdzie pinu do immo dawca z 2000r mój z 1999 ---------- Post dopisany 15-02-2014 at 16:23 ---------- Poprzedni post napisany 14-02-2014 at 03:37 ---------- jeszcze jedno szybkie pytanie orientuje się ktoś, czy po zmianie sanek na te z Vki stabilizator też muszę zmienić? a co za tym idzie czy dolne wahacze są inne..?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się