Lukasz1221 Opublikowano 3 Lutego 2014 Opublikowano 3 Lutego 2014 Witam, Mam do Was takie pytanie - denerwuje mnie w moim A4 to, że po pociągnięciu "do siebie" pokrętła od świateł od razu zapalają się zarówno przeciwmgielne z tylu, jak i halogeny z przodu. Czy jest możliwość zmiany pokrętła na takie, aby po pociągnięciu do siebie tak delikatnie świeciły tylko halogeny z przodu, a dopiero po pociągnięciu mocniej, jakby na drugim "trybie" włączenie dopiero halogenów przód + tył przeciwmgielne?
Fido Opublikowano 3 Lutego 2014 Opublikowano 3 Lutego 2014 Za mocno ciągniesz. Pierwsza pozycja do siebie to przeciwmgielne przód. Druga włącza tył. Chyba że masz włącznik popsuty i nie czuć pierwszej zapadki.
Lukasz1221 Opublikowano 4 Lutego 2014 Autor Opublikowano 4 Lutego 2014 W autach, które miałem do tej pory tak właśnie działał włącznik, jednak ten niestety tak nie działa. Próbowałem i lekko - niestety nie pomaga, jedynie przeskakuje i jeden ząbek i mam oba światła.
Fido Opublikowano 4 Lutego 2014 Opublikowano 4 Lutego 2014 Może ktoś przy tym grzebał,założył inny włącznik. Wymontuj go i spisz numery. Popatrz czy przy kablach nic nie modzone.
Lukasz1221 Opublikowano 4 Lutego 2014 Autor Opublikowano 4 Lutego 2014 Dzisiaj patrzyłem na zdjęcia tych przełączników i widzę, że różnią się od mojego. Przycisk jest w 100 % ok. Po lewej stronie w tych, co oglądałem, są 2 obrazki ("logo" świateł przeciwmgielnych tylnych i halogenów przód), natomiast u mnie jest tylko jedno - czy zatem jest możliwość, aby kupić inny przełącznik, tak jak normalnie jest, żeby działały na raz przednie, a na dwa przednie i tylne. Czy taki zabieg jest Plug&Play?
Fido Opublikowano 4 Lutego 2014 Opublikowano 4 Lutego 2014 Sprawdź numer. Chłopaki mają ELSE to co powiedzą czy to ori czy nie.
Lukasz1221 Opublikowano 4 Lutego 2014 Autor Opublikowano 4 Lutego 2014 Ok, w piątek się za to biorę, to od razu sprawdzę nr
Talib13 Opublikowano 4 Lutego 2014 Opublikowano 4 Lutego 2014 Masz na bank założony inny włącznik od czegoś co miało tylko przeciwmgłowe z tyłu przypatrz się czy masz kształt taki sam, ewentualnie pierścień został z tego a zmienione jest tylko pokrętło tu masz numery ori przełączników w b6 http://a4-klub.pl/uklad-elektryczny-16/all-b6-b7-modul-centralnej-elektryki-wlacznik-swiatel-czujnik-swiatla-clh-138327/ porównaj swój ewentualnie poszukaj ori i problem z głowy chyba, ze Ci to nie przeszkadza
Kazik123 Opublikowano 4 Lutego 2014 Opublikowano 4 Lutego 2014 albo wstaw z nowego VW polo ładnie wygląda z chromem i tańszy od ori A4 włącznik wymień bo w ten sposób zwara się robi miałem tak w byłej A6
Lukasz1221 Opublikowano 4 Lutego 2014 Autor Opublikowano 4 Lutego 2014 W tym problem, że mi to właśnie przeszkadza, bo wiele razy chciałem włączyć tylko przednie halogeny, a jednak nie moglem, bo tylne również się zapaliło... ---------- Post dopisany at 21:28 ---------- Poprzedni post napisany at 21:23 ---------- I mam jeszcze jedno pytanie - czy dałoby radę zamontować jeszcze przełączanik z funkcją "auto"? Chciałbym pod to "auto" podpiąć świecenie tylko i wyłącznie świateł przednich, jako świateł do jazdy dziennej (takie coś widziałem już u kogoś w innym aucie).
Talib13 Opublikowano 4 Lutego 2014 Opublikowano 4 Lutego 2014 gdzieś było na forum opisane co i jak z tym auto i światłami do jazdy dziennej trzeba poszukać, że "auto" samo bez czujników nie będzie działać do tego jeszcze pewnie moduł MCE musi to ogarniać
Lukasz1221 Opublikowano 5 Lutego 2014 Autor Opublikowano 5 Lutego 2014 Nie znam się na elektryce aż tyle, żeby tak daleko się zagłębiać Wkurza mnie jedynie tylko to, że nie mogę wlączyć halogenów z przodu, dlatego wymiana pokrętła na taki z dwoma stopniami włączania jak najbardziej wchodzi w grę. W piątek spiszę numery i napiszę tutaj.
Talib13 Opublikowano 5 Lutego 2014 Opublikowano 5 Lutego 2014 Wyjęcie pokrętła to 2 min i masz numery, tylko nic Ci nie dadzą te numery bo będziemy wiedzieć od czego masz założony włącznik ( pewnie polo albo golf) a trzeba znać ori numer aby wiedzieć jaki włącznik szukać inaczej jaki siedział tam przed tym Twoim. Najlepiej abyś w miarę możliwości podjechał do serwisu i tam sprawdzą po nr VIN tylko pytanie czy Ci go podadzą do wiadomości lub druga możliwość podasz komuś na forum VIN i Ci sprawdzi. Chyba, że włącznik ori tylko skopany, ale skoro mówisz, że masz po lewej tylko jedną ikonkę przeciwmgłowego to coś nie tak ( pasuje na włącznik nie ori) Ewentualnie podpinamy VAG i sprawdzamy numery MCE wówczas wiemy mniej więcej z czym mamy do czynienia i jaki włącznik może pasować numery sprawdzisz w temacie, który podałem wyżej myślę, że da się to ogarnąć i nowy włącznik może być już w piątek w domu:decayed: Albo, czytając teraz tamten temat, możesz kupić ori włącznik z jakim chcesz numerem i bawić się w kabelki wszystko jest tam opisane dla pocieszenia skoro masz nie ori to pewnie masz standardową wersję czyli brak Auto na włączniku więc pasować będzie 8E0 941 531 – włącznik LOW ewentualnie tu jak masz moduł MCE w wersji LOW to po drobnych przeróbkach 8E0 941 531 A - włącznik HIGH
Kazik123 Opublikowano 5 Lutego 2014 Opublikowano 5 Lutego 2014 włącznik z AUTO raczej sobie daruj jeśli nie masz zamiaru bawić się z czujnikami i MCE jeśli już myślisz to możesz dołożyć włącznik DRL i zamontować moduł do dziennych i świeca one 30% na h7 sporo osób tak ma na forum, w dziale zrób to sam jest wątek kolegi ucho77 z montażu modułu jak i włącznika drl
Lukasz1221 Opublikowano 6 Lutego 2014 Autor Opublikowano 6 Lutego 2014 Jutro rano się tym zajmę ; Ale ten przełącznik 8E0 941 531 bez problemu by wystarczył, tylko kwestia taka, czy w kablach nie jest coś pokopane, ewentualnie może w mojej wersji nie było halogenów z przodu? Auto kiedyś miało dzwona z przodu, więc wiem, że zderzak był zmieniany, a więc być może stara oryginalnie miał tylko światła przeciwmgłowe tylne ---------- Post dopisany at 17:42 ---------- Poprzedni post napisany at 17:37 ---------- Jeszcze jedno pytanie - czy świeci Wam w B6 po włączeniu halogenów kontrolka na liczniku? Bo ja nie mam zarówno od przednich, jak i od tylnych ---------- Post dopisany at 17:45 ---------- Poprzedni post napisany at 17:42 ---------- Aaaa i jeszcze jedno - z tego co wiem, to pasuje również przełącznik z Golfa IV i Polo, czy to prawda? Jeśli tak, to jakie są ich numery, aby pasowały?
GreGoriO Opublikowano 6 Lutego 2014 Opublikowano 6 Lutego 2014 Żeby się bawić w zmianę włącznika najpierw mUSISZ wiedzieć jaki masz moduł MCE. Dopiero wtedy będziesz mógł kupić nowy. Co do kontrolki... Tak świecą tylko na włączniku. Na zegarach masz tylko pozycyjne i drogowe
Lukasz1221 Opublikowano 6 Lutego 2014 Autor Opublikowano 6 Lutego 2014 Hmm no dobra, ale skoro halogeny z przodu są, to przełącznik powinien pasować ---------- Post dopisany at 19:01 ---------- Poprzedni post napisany at 18:59 ---------- Ewentualnie jak bez kompa sprawdzić MCE? Mam kabel, ale widocznie zły, bo czyta jedynie kwestie ABS i nic więcej.
Talib13 Opublikowano 6 Lutego 2014 Opublikowano 6 Lutego 2014 Hmm no dobra, ale skoro halogeny z przodu są, to przełącznik powinien pasować---------- Post dopisany at 19:01 ---------- Poprzedni post napisany at 18:59 ---------- Ewentualnie jak bez kompa sprawdzić MCE? Mam kabel, ale widocznie zły, bo czyta jedynie kwestie ABS i nic więcej. No, ale nie wiesz dalej jaki miałeś ori więc nie wiadomo co szukać i jaki będzie pasował jeśli zwykły ten z końcówką 531 to teoretycznie powinien pasować z golfa albo polo, co do kwestii halogenów to nie wydaje mi się aby w b6 nie było ich z przodu to raczej standard, kontrolki nie ma na liczniku są tylko na pokrętle, co do kwestii sprawdzenia MCE to nie przeczytałeś temtu, który Ci podesłałem tam jest wszystko opisane musisz policzyć piny w kostce
GreGoriO Opublikowano 6 Lutego 2014 Opublikowano 6 Lutego 2014 Odkręć półkę/osłonę nad nogami/pod kierownicą, wsadź głowę z latarką. Zobaczysz czarną kwadratową puszkę z 3 wtyczkami.... Numer jest nad kodem kreskowym.
Lukasz1221 Opublikowano 7 Lutego 2014 Autor Opublikowano 7 Lutego 2014 Sprawdzone Numery pokrętła to: BK7 1C0 941 531 Natomiast MCE: 8E0 907 279 E Kable idące do przełącznika są jak nowe, na ich końcu jest również oryginalna etykieta z datą produkcji auta, no chyba że ktoś samą wtyczke wymienił. Co w takiej sytuacji polecacie?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się