Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Wymiana Pompowtrysków AJM 115KM na pompowtryski z silnika 130KM Proszę o pomoc :((


piness

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Postawiłem do warsztatu Audi A4 1.9 TDi 85kW silnik AJM przebieg 350tys. Problem jest z tym, że auto szarpało non stop i oczywiście wyświetlał się błąd ABS i ESP. Wymieniłem 3 rzekomo dobre kupione ze szrotu pompowtryski i to samo. Mechanik stwierdził, że z pośród 7 pompek nie nadaje się żadna. Proponuje mi zakup używanych ale ponoć w super tanie pompek od audi 130Km (twierdzi, że są mniej awaryjne niż od 115). Czy moje auto po wymianie na te pompki 130Km będzie sprawne czy tylko wydam ponad tysiaka na wymianę plus gumki i robociznę??

Proszę o pilną pomoc muszę się jak najszybciej zdecydować:/ nie stac mnie na taką wymianę ale jak to pomoże wezmę nawet kredyt:/ Autem jeżdżę od 4 lat od roku mam szarpania:/ VCDS oczywiście informuje o 2 wadliwych pompkach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

AJM na pompkach z AWX/AVF-a będzie śmigał, nawet koni mu przybędzie :decayed:

Zrób logi, albo chociaż podaj dokładne błędy na starych i tych wymienionych pompkach, odnoszę wrażenie że Twój mech ma mizerne pojęcie o temacie :whistling:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tomek_vcds.jpg

Tak to wyglądało jeszcze na starych pompkach. Auto odbieram w sobotę. Ponoć jeździ i wszystko jest ok. Podpowie ktoś jak to sprawdzić VCDSem i tu wrzucić żebyście się wypowiedzieli na ten temat?

---------- Post dopisany 11-02-2014 at 10:21 ---------- Poprzedni post napisany 06-02-2014 at 13:24 ----------

Auto na pompkach ze 130KM bez problemu śmiga. Ale jak to przeanalizować dokładnie niestety nie potrafię.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rzeczywiście rewelacji nie robią, u mnie przy niższych wartościach już były problemy,

---------- Post dopisany at 21:04 ---------- Poprzedni post napisany at 21:03 ----------

A i jeśli zmienisz na wtryski od czegoś mocniejszego to mocy Ci przybędzie, ale spalanie też u mnie mocno poszło do góry, podobno potrzebna po tym jest korekta softu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W Polsce są warsztaty ze stanowiskiem badawczym BOSCH specjalnie do PD - chcesz oddaj te swoje 7 szt. na przebadanie i regenerację (dół ok 380 zł + uszczelki 40-50 zł) - to cena za jedna sztukę + badanie i ustawienie. Oczywiście naprawa możliwa tylko jeśli część elektryczna jest OK.

Spr. u siebie wiązkę?

Po za tym nie wierz mechanikowi na słowo ... niech pokazuje zrzuty z diagnostyki - wartości z PD i kody błędów, gadać to se może...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...