Emejcz Opublikowano 6 Lutego 2014 Opublikowano 6 Lutego 2014 Witam, jako iż wciąż nie mogę się do końca pogodzić ze sporym spalaniem mego auta (14-15l lpg po mieście przy spokojnej jeździe) to zdecydowałem się zatankować mu do pełna benzyny i przejeździć na niej kilkaset kilometrów w celu sprawdzenia ile jej spali w stosunku do gazu. Tutaj powiem, że miałem mocno okopconą rurę wydechową którą wyczyściłem ile mogłem (chromowana jakaś) obserwując jej dalsze okopcanie. Zauważyłem, że mimo wyczyszczenia i tak rura dalej się okopca, ale nie jest to raczej osad oleju a paliwa - lekki i suchy do starcia palcem, bardziej przypominający proszek. Jeżdżąc na LPG okopcało się wolno, ale na benzynie rura czernieje w mgnieniu oka. Teraz świece, jak jeździłem na LPG to wyglądały tak - bielutkie i suchutkie na górze (Pomijam mokre gwinty, bo to zdaje się leci spod pokrywy zaworów trochę.) Jak odkręciłem je dziś po przejechaniu na benzynie może z 60km to wyglądają tak... Co sprawdzić co może być nie tak? Świece nie wyglądają na jakieś zniszczone... elektrody całe i porcelanka nie jest popękana. Jest trochę żółta jak widać, ale nie wiem co to znaczy. Nie mam pojęcia jaki mają przebieg, ale na ślepo wymieniać ich nie chcę. Na VAGu nie ma błędów. Logi dynamiczne zrobię pewnie w weekend, choć nie wiem jeszcze których bloków trzeba do tego.
Łukasz13 Opublikowano 6 Lutego 2014 Opublikowano 6 Lutego 2014 Bloki 002 007 013 025, swiece nie wygladają źle, może po prostu troche oleju łyka?
Emejcz Opublikowano 6 Lutego 2014 Autor Opublikowano 6 Lutego 2014 Jeszcze nie mogę tego stwierdzić, ale jakby to był olej to chyba na LPG też powinno się syfić?
Łukasz13 Opublikowano 6 Lutego 2014 Opublikowano 6 Lutego 2014 No niby tak, zresztą żeby się świece syfiły musiałby chyba brac sporo oleju, zrób logi może cos tam wyjdzie.
Emejcz Opublikowano 7 Lutego 2014 Autor Opublikowano 7 Lutego 2014 Porobiłem trochę tych logów... chciałem też zrobić dla turba, ale nie wiedziałem który blok i chyba mi się nie udało. Ciężko to zrobić idealnie jak się w mieście mieszka, bo za dużych prędkości to wymaga... Pierwsze pomiary robione na benzynie, drugie na gazie - na gazie tylko dwa razy zdążyłem przed wyładowaniem się lapka VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Czy ktoś jest w stanie na to zerknąć i powiedzieć co i jak? Czy da się po nich też ocenić stan lambdy, przepływki czy może wtrysków?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się