rtsmistrzpolski Opublikowano 6 Lutego 2014 Opublikowano 6 Lutego 2014 Witam Mam dziwny problem, muszę dobrze celować z prędkością aby wrzucić bieg, tzn. że chcę wrzucić jedynkę i zależy jak stanie się jak tam wszystko w środku chyba się ułoży to wchodzi gładko a innym razem z takim jakby z boku coś dźwignię blokowało, nie idzie po linii prostej i wchodzi w końcu ( nie trzeba dużo siły ale jest to drażniące). Dwójka wchodzi ok ale nie przy schodzeniu biegami w dół, tzn. raz jest ok a drugi raz taki sam opór i lekka blokada, dźwignia też jakby nie szła po linii prostej. Zauważam że zależy jaka prędkość, są prędkości gdzie idzie wrzucić jedynkę lub też dwójkę lecz u mnie jak wejdzie jedynka z oporem to raczej była odpowiednia okazja aby weszła dwójka gładko i na odwrót, czasem uda się dobrać prędkość i wchodzi jedno i drugie dobrze. Ostatnio objaw ustąpił na jeden dzień. Wyjeżdżałem z myjni, zakręciły się koła, zapaliła kontrolka poślizgu i eureka, oba biegi bez znaczenia jaka prędkość dla jedynki czy dwójki wchodziły gładko, dziś nów powrót i kombinacje czy wejdzie, czy zwolnić bardziej i jedynka. Czasem dojeżdżasz, redukujesz z 3 na 2 bo nie ma potrzeby na 1 ale ja niestety muszę wymuszać całkowity stop bo częściej 1 wchodzi na stopie gładko jak redukcja z 2 na 1. Podkreślę iż jest zima i koła często się ślizgają lecz zawsze problem występował, tak więc mankament z wyjazdem z myjni to raczej dziwny przypadek albo nie wiem.
lukas309 Opublikowano 6 Lutego 2014 Opublikowano 6 Lutego 2014 mam to samo poprostu nie przejmuj sie i jezdzij )))) w poniedzialek wymieniam sprzeglo z dwumasem + wysprzeglik oraz łożysko oporowe i wtedy zobacze co sie bedzie dzialo bo moze byc wina tego jak bedzie sie zachowywac po wymianie wszystko dam znac , no chyba ze robiles juz kompletne sprzeglo to przyczyny trzeba szukac gdzie indziej p.s. takimi pierdołami ja przynajmniej sobie głowy nie zawracam w B6 bylo to samo i jedzilem 3 lata wiec sie przyzwyczaiłem )))))
rtsmistrzpolski Opublikowano 6 Lutego 2014 Autor Opublikowano 6 Lutego 2014 Dziękuje za info, kupiłem z przebiegiem 72tyś więc obstawiam że nie było nic robione, w książce nic nie widziałem tak wiec nic nie było ruszane. Daj mi znać jak po wymianie i jakie koszta, i gdzie robiłeś czy w autoryzowanym punkcie.
Świetlikx Opublikowano 10 Lutego 2014 Opublikowano 10 Lutego 2014 Na forum kiedyś kolega napisał, że zmiana oleju w skrzyni pomogła ale nie była to jakaś diametralna różnica. Może warto mimo to od tego zacząć?
lukas309 Opublikowano 11 Lutego 2014 Opublikowano 11 Lutego 2014 Przy zleceniu wymiany dwumasa zapytalem o wymiane oleju w skrzyni mechanik pow ze sie tego nie podejmie bo nie wezmie na siebie odpowiedzialnosc za ten zabieg ---------- Post dopisany 11-02-2014 at 14:03 ---------- Poprzedni post napisany 10-02-2014 at 16:06 ---------- Dziękuje za info, kupiłem z przebiegiem 72tyś więc obstawiam że nie było nic robione, w książce nic nie widziałem tak wiec nic nie było ruszane. Daj mi znać jak po wymianie i jakie koszta, i gdzie robiłeś czy w autoryzowanym punkcie. znaczna poprawa w pracy skrzyni, aby wbic jedynke nie trzeba wychamowywac do konca, koszty czesci (dwumas + kompletne sprzeglo + wysprzęglik + łożysko oporowe wszystko SACHS) 2700 zl. z robocizna 3300 zł. sprzęgło pracuje jak w nowym aucie )))))) mistrzostwo
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się