Gtman32 Opublikowano 6 Lutego 2014 Opublikowano 6 Lutego 2014 witam mam felgi w b6 avant 225/35/r19 tomason tn6 8.5 et40 i buja wręcz rzuca w koleinach na drodze i można zapomnieć o wyprzedzaniu bo to trzeba walczyć z kierownicą i to jest wyskok z koleiny a nie gładkie wyjechanie. czy to zniknie jeśli wsadzę 235/35?? tym bardziej ze wcześniej jak kupiłem te kola były na nich opony 215/35 nic się nie działo jeździło się elegancko ale niszczyło się felgi bo były rozciągnięte opony i nie było wg profilu.
afroo. Opublikowano 6 Lutego 2014 Opublikowano 6 Lutego 2014 Im szersze opony tym bardziej ciągnie w koleinach. Przy 225/235 już jest to dość mocno odczuwalne. Więc albo walka na szerokiej gumie albo naciąg na wąskiej.
Gtman32 Opublikowano 6 Lutego 2014 Autor Opublikowano 6 Lutego 2014 warto by sprawdzic zanim bym chcial zmienic opony. brat lata akurat na zimowych 245/35r18 i jest elegancko ale to w b8 jutro mi powie jakie ma 19 letnie bo tez lata i nic sie nie dzieje. sprawdzil bym od niego ale 1200km nas dzieli i odpada i tak szukam rozwiazania
slo Opublikowano 6 Lutego 2014 Opublikowano 6 Lutego 2014 przecież pisałeś że na 215 jeździło się elegancko, sam sobie odpowiedziałeś na pytanie,, jak 215 było ok, ale niszczyło felgi, a 235 chroniło felgi a latasz w koleinach no to trzeba wybrać albo jedno albo drugie
Gibons Opublikowano 7 Lutego 2014 Opublikowano 7 Lutego 2014 Ja miałem wcześniej 18/225 i miałem to samo zmieniłem na 19/245/40 i nie ma mowy o jakimkolwiek ściąganiu. Według mnie im szersza guma tym lepiej się leci.
Gtman32 Opublikowano 7 Lutego 2014 Autor Opublikowano 7 Lutego 2014 dzieki za info. znajde to przetestuje na poczatek te 235 i zobaczymy.
MAT1000 Opublikowano 7 Lutego 2014 Opublikowano 7 Lutego 2014 Możesz jeszcze do tych kół przed zmianą opon dołożyć dystanse. Ja mam 225 na 18" i w koleinach jedzie normalnie, tylko że u mnie jest 8J z ET35.
Kaju77 Opublikowano 7 Lutego 2014 Opublikowano 7 Lutego 2014 U mnie w B6 było całkiem odwrotnie, na zimowkach 205/50 R16 auto nie mogło wpasować się w koleinę, po zmianie na 225/40 R18 audiczka o wiele przyjemniej się prowadziła, była bardziej stabilna i nie wyrywała przy wyjeżdżający lub wjeżdżaniu w koleinę.
A-rek Opublikowano 7 Lutego 2014 Opublikowano 7 Lutego 2014 Ja miałem wcześniej 18/225 i miałem to samo zmieniłem na 19/245/40 i nie ma mowy o jakimkolwiek ściąganiu. Według mnie im szersza guma tym lepiej się leci. to dlaczego nie założysz 285/30 R19? sam mówisz im szersza guma tym lepiej a druga sprawa, ty masz B8, a kolega B6. myślisz, że to to samo? Możesz jeszcze do tych kół przed zmianą opon dołożyć dystanse a co ma dystans do kolein?
Gibons Opublikowano 7 Lutego 2014 Opublikowano 7 Lutego 2014 Bo nie mam problemu na 245 ? (a mialem na 225) u mnie maks 255 bym wsadził. Nie kazałem mu wsadzić 245 tylko napisałem że według mnie jak wsadzi szerszą gumę problem będzie mniejszy lub zniknie całkowicie jak u mnie.
MAT1000 Opublikowano 7 Lutego 2014 Opublikowano 7 Lutego 2014 Możesz jeszcze do tych kół przed zmianą opon dołożyć dystanse a co ma dystans do kolein? A ma to, że koła są szerzej rozstawione i auto inaczej wpasowuje się w koleiny. Skoro u innych na tej samej szerokości nie prowadza auta, a jedyną różnicą jest ET, to coś w tym jest.
A-rek Opublikowano 8 Lutego 2014 Opublikowano 8 Lutego 2014 Możesz jeszcze do tych kół przed zmianą opon dołożyć dystanse a co ma dystans do kolein? A ma to, że koła są szerzej rozstawione i auto inaczej wpasowuje się w koleiny. Skoro u innych na tej samej szerokości nie prowadza auta, a jedyną różnicą jest ET, to coś w tym jest. koleiny są robione przez tiry, myślisz że jak założysz dystans do osobówki to rozstaw kół będzie taki jak w tirze? nie popadajmy w paranoje....
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się