Cinio199 Opublikowano 7 Lutego 2014 Opublikowano 7 Lutego 2014 Witam czy podczas wymiany uszczelniacza na wałku rozrządu lepiej stosować jakieś masy uszczelniające zakładając uszczelkę ? niedługo biorę się za wymianę i zastanawiam się czy dodatkowo uszczelnić uszczelkę jakąś plasteliną silnik 90 1z
karolas123321 Opublikowano 7 Lutego 2014 Opublikowano 7 Lutego 2014 W 1z do wymiany uszczelniacza dekla nie trzeba sciagac, odkrecasz kołko rozrzadu, zmieniasz uszczelniacz i składASZ spowrotem.
Cinio199 Opublikowano 7 Lutego 2014 Autor Opublikowano 7 Lutego 2014 co masz na myśli pisząc że dekla nie trzeba ściągać ? uszczelniacz jest pod obudową rozrządu
karolas123321 Opublikowano 7 Lutego 2014 Opublikowano 7 Lutego 2014 Stary, dostep do uszczelniacza wałka rozrzadu jest od strony koła pasowego. Nie zmieniasz zadnej uszczelki, tylko uszczelniacz.
Cinio199 Opublikowano 8 Lutego 2014 Autor Opublikowano 8 Lutego 2014 chodzi mi o ten uszczelniacz wałka rozrządu
karolas123321 Opublikowano 8 Lutego 2014 Opublikowano 8 Lutego 2014 No tak. Tłumaczę Ci, odkrecasz koło wałka rozrzadu, wydłubujesz stary uszczelniacz, wbijasz nowy, zakrecasz koło i jezdzisz.
Cinio199 Opublikowano 8 Lutego 2014 Autor Opublikowano 8 Lutego 2014 między kołem zębatym a głowicą silnika jest metalowa osłona da się ją na tyle odchylić żeby wcisnąć uszczelniacz ?
karolas123321 Opublikowano 9 Lutego 2014 Opublikowano 9 Lutego 2014 No nie masz innego wyjscia, uszczelniacza nie da sie inaczej zmienic.
Cinio199 Opublikowano 9 Lutego 2014 Autor Opublikowano 9 Lutego 2014 No nie masz innego wyjscia, uszczelniacza nie da sie inaczej zmienic. Wymieniałeś kiedyś taki uszczelniacz ? bo mam wrażenie że nie. Między głowicą silnika a kołem zębatym jest metalowa osłona która chroni żeby olej w razie ewentualnego wycieku nie poszedł na pasek rozrządu i inne koła i paski bo koło zębate wałka rozbryzgałoby moment olej, ta właśnie osłona blokuje wyjęcie uszczelniacza wałka rozrządu, wydaje mi się że bez rozbierania przodu samochodu i wykręcania wszystkiego tak jak do wymiany paska rozrządu nie da rady silnik 1z
karolas123321 Opublikowano 9 Lutego 2014 Opublikowano 9 Lutego 2014 Stary, skoro wiesz to po co pytasz, Jak Ci mowie, ze robi sie to bez otwierania pokrywy rozdzadu to tak sie robi. Jak być zamiast czytać internet poszedł i sprawdził jak wyglada ta osłona, to byś wiedział, ze dziura jest na tyle duża, zeby wimiana uszczeniacza była możliwa. . Ale jak chcesz to sciagaj pokrywe rozrzadu, rozkrecaj podpory wałka rozrzadu, i wyciagaj wałek zeby tylko zmienić uszczelniacz. Jak byś poszedł i odkrecił te koło to byś to zmienił w 15 min a nie tłukł bezsensowne posty. I nie, ta osłona nie jest do tego zeby chronić przed rozbryzganiem oleju.
Cinio199 Opublikowano 9 Lutego 2014 Autor Opublikowano 9 Lutego 2014 Omg nie mogłeś na początku powiedzieć że przez dziurę w obudowie wyjmuje się się uszczelniacz ?
karolas123321 Opublikowano 9 Lutego 2014 Opublikowano 9 Lutego 2014 Trzeba być mega pracowitym, zeby wogole wobrazić sobie zmianę uszczelniacza przez wyciagniecie wałka rozrzadu.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się