arek1994ew 0 Opublikowano 8 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2014 Witam serdecznie, mam pytanie dotyczące zawieszenia w mojej B5, gdyż miesiąc czasu wstecz ładnie wpadłem w konkretną dziurę od razu wiedziałem, że na pewno będzie coś do wymiany. Lecz przed konkretną diagnozą pojechałem na stację diagnostyczną. Diagnosta wjechał na tzw. trzepaki i po paru minutach daje mi znać, że czuje jakiś luz w lewym kole ale nie może wyczuć gdzie nie myśląc długo pojechałem na następną stację z ciekawością z czym następny diagnosta mnie zaskoczy. Następnie jestem u kolejnego diagnosty słysząc od niego, że czuje jakiś luz lecz nie może też wykryć i mówiąc do mnie: ,, nie martwić się jeździć dalej'' gdybając mówi, że najprawdopodobniej końcówki drążka. Ewidentnie stuki słychać na drodze gdzie jest kostka brukowa. Końcówki drążka kierowniczego wymienione, zbieżność ustawiona a stuki jakie były takie są. Gość przy ustawieniu zbieżności posprawdzał mi raz jeszcze tylko każdą gumę breszką twierdząc, że wszystko jest sztywne. Wspomniał, że być może jest uszkodzony amortyzator. Może ktoś z was ma jakiś pomysł co zrobić dalej z tym problemem ? Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jurek 30 0 Opublikowano 9 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2014 Albo maglownica ,ale podejrzewam górne wahacze .. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grucha1 1 Opublikowano 9 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2014 chyba amorek. byłes na sprawdzeniu amorków? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lolek 4 Opublikowano 9 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2014 mam ten sam problem, od kilku dni zaczęło mi coś stukać z prawej strony i to konkretnie jakby ktoś młotem w nadkole naparzał. Wiec wczoraj podjechałem na stacje kontroli pojazdów, nie powiedziałem gościowi że coś stuka tylko że mam wyjazd w długą trasę i chcę wiedzieć czy mogę bezpiecznie jechać. Diagnosta sprawdza, szarpie breszką, na trzepakach itp. Po czym mówi, że amorki w b.dobrej kondycji, zawieszenie też, niewielki luz na swożniu wahacza dolnego tylnego z lewej strony i niewielki luz na koncówce drążka prawa strona. Powiedział, że spokojnie mogę jeździć że póki co nie ma potrzeby wymieniać. No to ja do niego żeby wsiadł do auta i kawałek się ze mną przejechał, po wyjechaniu z hali stuk za stukiem, gościu czerwony nic nie mówi. To ja do niego i co teraz? na to on że muszę podjechać do mechanika i żeby on to zdiagnozował. To ja się pytam za co oni biorą kasę skoro coś jest nie tak a on że wszystko w porządku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arek1994ew 0 Opublikowano 10 Lutego 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2014 Albo maglownica ,ale podejrzewam górne wahacze .. Byłem jeszcze na jednej stacji diagnostycznej i tak samo wahacze, końcówki drążka wszystko ok a stuki dalej są niby zawieszenie bez żadnego luzu. ---------- Post dopisany at 15:27 ---------- Poprzedni post napisany at 15:23 ---------- chyba amorek. byłes na sprawdzeniu amorków? Też bym obstawiał na lewy uszkodzony amortyzator, lecz oczywiście na stacji również mówią, że jest ok ale wydaje mi się, że jednak jest on uszkodzony poprzez tą nieszczęsną dziurę... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Banan 106 Opublikowano 10 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2014 A diagności podnosili przód troszkę podnośnikiem żeby odciążyć wahacze i wyłapać luzy? Inaczej ciężko stwierdzić który. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacek70 102 Opublikowano 10 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2014 Raczej któryś z wahaczy , to one lecą zazwyczaj lecz wyłapać który to czasami duży kłopot. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jurek 30 0 Opublikowano 10 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2014 Najlepiej jak sam podniesiesz tą stronę co są stuki i sprawdzisz sam ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arek1994ew 0 Opublikowano 10 Lutego 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2014 A diagności podnosili przód troszkę podnośnikiem żeby odciążyć wahacze i wyłapać luzy? Inaczej ciężko stwierdzić który. Żaden z tych diagnostów nie poczynił takich kroków jak napisałeś. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jurek 30 0 Opublikowano 10 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2014 Diagności nadają się do brania pieniędzy a nie sprawdzenia porządnie auta .. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arek1994ew 0 Opublikowano 10 Lutego 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2014 Dodam, że dziś zauważyłem ten odgłos przy ruszaniu i szybszym puszczeniu sprzęgła... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jurek 30 0 Opublikowano 10 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2014 Jak złapiesz za górny wahacz i mocno nim poruszasz to sam wyłapiesz luz w nim ... ---------- Post dopisany at 18:46 ---------- Poprzedni post napisany at 18:45 ---------- A może przegub ci szwankuje ????? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arek1994ew 0 Opublikowano 10 Lutego 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2014 Diagności nadają się do brania pieniędzy a nie sprawdzenia porządnie auta .. Z tym się z Tobą zgadzam w 100% Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jurek 30 0 Opublikowano 10 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2014 Najlepiej samemu się pobawić i sprawdzić bo tak tylko kasa na marne a inni pełne kieszenie .... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arek1994ew 0 Opublikowano 10 Lutego 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2014 Jak złapiesz za górny wahacz i mocno nim poruszasz to sam wyłapiesz luz w nim ...---------- Post dopisany at 18:46 ---------- Poprzedni post napisany at 18:45 ---------- A może przegub ci szwankuje ????? Teraz tak spróbować nie zaszkodzi lecz gość który ustawiał mi zbieżność kół sprawdzał breszką wahacz po wahaczu i stwierdził, że żadnego luzu nie ma ale tak jak mówisz sprawdzić samemu nie zaszkodzi. Jeśli chodzi o przegub mój mechanik dokładnie miesiąc temu wymieniał mi tarcze i klocki w mojej B5 i zwrócił mi uwagę, że przegub z prawej strony a dokładnie mówiąc spadła opaska z przegubu sądzę, że to raczej nie to gdyż nawet ewidentnie stuki są z lewej strony samochodu. ---------- Post dopisany at 18:58 ---------- Poprzedni post napisany at 18:56 ---------- Sorrki spadła opaska z osłony przegubu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się