Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Jak prawidłowo ustawić instalacje.


Pan-Paluch

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich:hi:zwracam się z prośbą o pomoc w ustawieniu mojej instalacji:decayed: Auto kupiłem już z LPG, ostatnio podłączyłem się do sterownika i mapy gazu trochę się rozjeżdżają. Auto to B6 z silnikiem BFB jak w opisie a graty jakie mam założone to:

Reduktor KME Silver - nie wiem tylko jak sprawdzić do ilu koni :kwasny:

Wtryski VALTEK czerwone

Sterownik STAG 4+

gaz1.jpg

gaz2.jpg

gaz4.jpg

gaz5.jpg

gaz6.jpg

Czy ta instalacja w ogóle nadaje się do takiego auta?:naughty:

Z góry dzięki za informacje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wtryski nie dają rady..........., za mała dysza albo nisko skalibrowana listwa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To co proponujesz? Jestem w stanie coś zrobić sam? Na listwie jest napisana średnica 4mm. To jest średnica wtrysku?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli chcesz wogóle próbować wystroic to na tej listwie to wykręcić jedną dysze i zobacz jaka jest średnica. Ja bym zaczął od 3 mm przy tej mocy, wtedy będzie można zjechać z ciśnieniem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawne valteki nie są złe ale zaraz tu zaczną krzyczeć, że masz wymienić na hany....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No dobra postaram się jutro sprawdzić średnice i wtedy będę męczył dalej:wink: Dzięki za informacje. Jak coś inne opinie też mile widziane:wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Silver powinien dawac rade z cisnieniem, zobacz jak butla zamontowana tzn. od której strony jest wielozawór od zderzaka czy z drugiej strony, ile przejechane na tej instalacji?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na instalacji zrobione 50tyś. zawór od strony kabiny skierowany w stronę bagażnika. A to ma jakieś znaczenie?:kox: Jeśli chodzi o dyszę to chodzi o to co zaznaczyłem na zdjęciu?

zdjcie0002c.jpg

Zdjąć wąż i zmierzyć średnice zewnętrzną?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zdjąć wąż i zmierzyć średnice zewnętrzną?

Wykręcić dyszę i zmierzyć wew. (klucz 13)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na instalacji zrobione 50tyś. zawór od strony kabiny skierowany w stronę bagażnika. A to ma jakieś znaczenie?:kox: Jeśli chodzi o dyszę to chodzi o to co zaznaczyłem na zdjęciu?

http://s30.postimg.org/kn1e23en1/zdjcie0002c.jpg

Zdjąć wąż i zmierzyć średnice zewnętrzną?

Czyli bład typowy bład montażowy przy małej ilości gazu w butli ciekły gaz przelewa się na druga strone butli przy ostrym przyspieszaniu i pada cisnienie na reduktorze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

waldemary out i co najmniej reg fasty na warsztat, jaki to dokładnie KME silver ? RED ?

btw. masz 150 KM pod maską czy 190 ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam 163KM, a reduktor jak mogę sprawdzić dokładnie? W papierach mam tylko Silver, będzie gdzieś opisany na obudowie? Średnic dzisiaj nie zdążyłem zmierzyć postaram się jutro:kwasny:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na budowie jest opisany KME RED CLASS1, dochodzi do niego rurka 6 mm więc nie wiem czy to nie będzie ten: SILVER FZ 6 :kwasny: ale pewności nie mam, na pewno nie GOLD:wink: Co do dyszy to ma średnice 2,5mm +- 0,1 mm

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wtryski do zmiany i od tego zacznijmy :) jeszcze jakby to były waldki z bfc, to jeszcze, ale najzwyklejsze i najtańsze czerwone, to nie nadają się do niczego (no chyba, że ma się niskie wymagania, a auto ma tylko "jakoś jeździć" na gazie)

reduktor styka (sam mam), zapodaj sobie listwę od AC albo reg fasty (sam mam) i zaczynasz zabawę...czyli autokalibracja, regulacja na trasie i patrzysz co i jak, potem ewentualnie zmieniasz średnicę dysz lub regulujesz ciśnienie na reduktorze, wszytko zależy od tego jak będzie to wyglądało po regulacji...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

PitekA4

Ja mam takie same valteki i słowa złego nie moge powiedzieć,wydoliły ponad 200km więc co ich czepiasz? Wg Ciebie autokalibracja zastąpi porządne strojenie na AFR-ce?:grin::facepalm: To że ty masz tam jakieś reg chwasty to od razu są one najlepsze i lepszych już nie ma.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ciekawe co im pomoże strojenie na afr jak się rozkalibrują po kilku tysiącach, regi tez szału nie robią.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Łukasz13 AFR zapięty cały czas i jakoś ciągle bez zmian,miałem AC i poszły do kosza po miesiącu więc valteki dla dużo lepsze jak dla mnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...