?aniek Opublikowano 11 Lutego 2014 Opublikowano 11 Lutego 2014 Mam pytanie, skakały mi obroty na zimnym silniku, mechanik zdiagnozował ze jest zepsuty sterownik przepustnicy kolektora(gruszka czy jakos tak), najgorsze że nigdzie tego nie ma w hurtowniach, ja jestem poza domem i nawet nie wiem jak to wygląda:P moze znazazł bym to na necie:) ma moze ktos link albo fotke?
benyA4 Opublikowano 11 Lutego 2014 Opublikowano 11 Lutego 2014 przepustnica steruje komputer silnika. Jesli mechanik wspominal o gruszce to pewnie myslal o kierownicy powietrza, ktora nie ma wplywu na falowanie obrotow. http://a4-klub.pl/2-0-219/kierownica-powiietrza-312659/ ---------- Post dopisany at 18:24 ---------- Poprzedni post napisany at 18:18 ---------- =sprawdz komputerem czy nie masz zadnych bledow =sprawdz czy uklad dolotowy i odma sa szczelne =wyczysc przepustnice i zrob jej adaptacje =sprawdz tez jakie wartosci pokazauja czuniki temperatury zamontowane w silniku ( moze ktorys oszukuje przez co dawka paliwa i powietrza na ssaniu jest nieprawidlowa)
misha1982 Opublikowano 17 Lutego 2014 Opublikowano 17 Lutego 2014 Tak jak pisał Beny to nie ma wpływu na falowanie obrotów. Podepnij się pod komputer i odczytaj błędy jak są.
hary2 Opublikowano 17 Lutego 2014 Opublikowano 17 Lutego 2014 Najpierw zmień mechanika. A potem zrób to co pisze benyA4
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się