Skocz do zawartości

hary2

Pasjonat
  • Postów

    51
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O hary2

Osiągnięcia hary2

0

Reputacja

  1. Mowa o przewodzie pomiędzy stacyjką a rozrusznikiem, nie mam pojęcia o jakim automacie ty piszesz
  2. Punkt łączący jest w komorze silnika przy ścianie grodziowej praktycznie na środku
  3. Wymieniłem na NGK, przed wymianą drganie silnika co jakiś czas po wymianie silnik stoi stabilnie bez względu na to ile chodzi ba biegu jałowym dynamika też wydaje się lepsza.
  4. hary2

    Nagar w FSI

    Nie kolego nic nie czyściłem siadam i jadę, to jest moje odczucie ale wolałbym raz w roku przy piwku wyczyścić nagar niż cały czas dolewać olej (dobrze ze jest sensor który da znać, że oliwa potrzebna)
  5. Też kiedyś kombinowałem w ten sposób i cały czas błędy, kupiłem używane i jak ręką odjął już rok spokój.
  6. Ja teraz wymieniłem właśnie takie świece i powiem że nie spodziewałem się aż takiej różnicy, warto było wydać te pieniądze.
  7. hary2

    Nagar w FSI

    Kolego mam ten silnik i mogę powiedzieć że przesadziłeś z wypowiedzią. Jeden z drugim coś chlapnie i się zaczyna historia.
  8. Nie powinien, chyba że rozłupie sprężarkę lub coś przetrze.
  9. Kolega pyta o b7, a tam chyba trzeba wyjąć lampy jak b6 (cztery śruby 5 min roboty)
  10. To że płyty mają być zakryte to prawda i się z tym zgadzam, ale nieprawdą jest że akumulator przez to że jest bezobsługowy to siada po dwóch latach.
  11. Tyle lat się z tym męczysz ? nieźle, bardzo podobny dźwięk kiedyś słyszałem gdy rozrząd był za mocno naciągnięty, jęczały łożyska na rolkach. Ale to było w jakimś aucie na stałym napinaczu.
  12. Daruj sobie podróbki, zobacz podobny temat. http://a4-klub.pl/uklad-elektryczny-16/wariuje-xsenon-pomocy;-318001/
  13. Sprężarka nie włączy się przy braku lub małej ilości czynnika, hałasować może łożysko sprzęgła klimy
×
×
  • Dodaj nową pozycję...