Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Problem z kierunkowskazami


rafles

Rekomendowane odpowiedzi

Witam serdecznie.

Mam dość nietypowy problem z kierunkowskazami. Objawy są takie że po włączeniu kierunkowskazu w lewo czy w prawo słychać tylko raz cyknięcie w przerywaczu i echo, światła kierunkowskazów w tym czasie ani nie mrugną. Czasami się zdarza, że mrugną ale to tak na 1/10 sekundy. Wymieniałem przerywacz na inny, a także sprawdzałem swój w innym autku i okazuje się dobry także wina to przerywacza nie jest (ani cewki w przerywaczu). Wymieniałem również manetkę kierunkowskazów, dalej to samo. Jedyny objaw jaki zauważę, że jak odepnę zasilanie akumulatora i po chwili po załączeniu raz zaświeci a potem znowu to samo. Wcześniej miałem taki objaw, że kierunkowskazy się zawieszały (lampki cały czas świeciły zamiast mrugać). Problem występuje tylko i wyłącznie z kierunkowskazami. Awaryjne działają bez zarzutu.

Czy miał ktoś może podobny problem? Czy jest po drodze jeszcze jakiś układ elekryczny może?

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A diagnostyka komputerowa VAG, VCDS?

Pokazuje jakieś błędy?

Przeważnie korozja styków na module.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Vag nic nie pokazuje żadnych błędów... testy alarmu, awaryjnych, symulacji zderzenia itp przechodzą pomyślnie. Przeczyściłem i sprawdziłem miernikiem styki od przerywacza, manetki (była cała rozbierana styki czyszczone i smarowane), przerywacza jednego jak i drugiego, od bezpieczników również. Takie dziwne spostrzeżenie, jak załączam od razu to nie chce wogóle migać, jak odczekam jakiś czas to 2-3 razy mignie i znowu nie działa (tak jakby jakiś układ się przegrzewał i musiał "ochłonąć"...). Czy po drodze nie ma jeszcze jakiegoś przekaźnika czy cuś?

PS. A taka ciekawostka.... bo już 3-ci raz ładuję w tym tygodniu akumulator lecz, teraz nie mogę go w żaden sposób naładować, pokazuje zwarcie (wybija na prostowniku manualnym starym jak i cyfrowym) :shock3:

Możliwe że to od tego? zobaczymy... jutro zakupię nowy aku. bo ten już chyba na wykończeniu...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdź wyłącznik awaryjnych i przekaźnik w nim. Możliwe że tam się coś podziało.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Właśnie miałem pytać gdzie wymieniałeś ten przerywacz bo w tym roczniku powinieneś mieć go we włączniku awaryjnych. Zmienia się cały wyłącznik

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...