ArTh00r Opublikowano 14 Lutego 2014 Opublikowano 14 Lutego 2014 Witam serdecznie! Szukam opinii na temat tego silnika. Czy 120 koni jakoś daje radę ruszać z miejsca? Czy coś można zrobić z tym silnikiem tzn. "chip" ? Ogólnie chciałbym kupić A4 B8 i rozglądam się za wersją 143 lub 177, lecz jest w dobrym stanie 120 konna i nie wiem co mam zrobić...
proximpuh Opublikowano 14 Lutego 2014 Opublikowano 14 Lutego 2014 Zmienisz turbinę od CAHA, wtedy program i będzie 200
lukas309 Opublikowano 15 Lutego 2014 Opublikowano 15 Lutego 2014 A czy CAGA i CAHA maja te same turbo czy w razie dzwigania mocy do 170 KM tez bedzie potrzebna zmiana turbo ?????
proximpuh Opublikowano 15 Lutego 2014 Opublikowano 15 Lutego 2014 A czy CAGA i CAHA maja te same turbo czy w razie dzwigania mocy do 170 KM tez bedzie potrzebna zmiana turbo ????? Inne są turbiny w tych silnikach
piotrpan Opublikowano 10 Marca 2014 Opublikowano 10 Marca 2014 CAGC /120 KM/ i CAGA /143 KM/ mają tę samą turbinę. Właśnie jestem po chipie, sam program bez żadnych przeróbek
Danio34 Opublikowano 28 Września 2014 Opublikowano 28 Września 2014 Witam.mam pytanie co bym musial zrobic zeby podniesc 2.0 tdi cr 143 konie na wiecej i jaki koszt tego jest.
wrclaguna Opublikowano 28 Września 2014 Opublikowano 28 Września 2014 Witam.mam pytanie co bym musial zrobic zeby podniesc 2.0 tdi cr 143 konie na wiecej i jaki koszt tego jest. Przeczytaj wczesniejsze posty
ziomek1988 Opublikowano 28 Września 2014 Opublikowano 28 Września 2014 (edytowane) Albo sam program - ok 170KM i 400NM - koszt 1100zł w górę Program + turbo CAHA - ok 200KM i 420NM - koszt 1100zł + turbo od 900zł w górę Edytowane 28 Września 2014 przez ziomek1988
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się