michalgp05 Opublikowano 15 Lutego 2014 Opublikowano 15 Lutego 2014 Witam. Proszę o analizę logów, auto kupiłem miesiąc temu. Mianowicie auto po porannym rozruchu ma mało mocy, gaz wciśnięty do polowy a auto powoli przyspiesza po chwili gdy osiągnie delikatnie ponad 2 tys obr/min zaczyna jechać normalnie, dzieje się tak tylko jak auto postoi noc. Turbo chyba przeładowuje i wpada czasami w tryb awaryjny po osiągnięciu gdzieś 3,7 tys obr/min. Dodam ze słychać świst gdy spuści się z gazu, zmiana biegu na wyższy. W dodatku auto pali dużo miasto 10- 12l trasa 7 l przy spokojnej jeździe, przy szybszej 160km- 180km 9l . Moje auto to Audi A4 B6 1.9 TDI AVF napęd Quattro opony 245x45x17 Dynamiczne: Grupy: 000 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 001 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 003 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 004 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 007 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 008 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 010 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 011 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Statyczne: Grupy: 001 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 000 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 018 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 013 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 007 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 004 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 003 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 023 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Basic Setting: Grupy: 003 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 011 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 000 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM
Galetto Opublikowano 15 Lutego 2014 Opublikowano 15 Lutego 2014 Synchronizacja wałka rozrządu do poprawy i sterowanie turbiną do sprawdzenia (pewnie brudne kierownice).
Biszczan Opublikowano 15 Lutego 2014 Opublikowano 15 Lutego 2014 Jak wyżej + sprawdzenie napinacza rozrządu, wymiana termostatu, zalej też jakiś środek do czyszczenia pompowtryskiwaczy do baku. Auto po programie: najlepiej jakbyś wgrał serię i powtórzył logi. Nie wiem czy przy takiej masie pojazdu, oraz szerokich kapciach spalanie nie jest w normie Zacznij od ogarnięcia w/w rzeczy i wtedy będziesz wiedział Sprawdź jakie masz spalanie w grupie 015.
michalgp05 Opublikowano 15 Lutego 2014 Autor Opublikowano 15 Lutego 2014 Jak mam sprawdzić ten napinacz rozrządu na co dokładnie zwrócić uwagę? Da rade samemu wgrać program serię? Dziś postaram się sprawdzić grupę ta 015 i Synchronizacje wałka rozrządu.
Biszczan Opublikowano 15 Lutego 2014 Opublikowano 15 Lutego 2014 Program musisz wgrać u tunera, popytaj tutaj gdzie będziesz mieć najbliżej z Twojej miejscowości: http://a4-klub.pl/turbo-chiptuning-tuning-mechaniczny-15/dobrzy-chiptunerzy-5549/ Co do ustawienia rozrządu to najlepiej jakbyś podjechał do kumatego mechanika, przestawić kąt synchronizacji, oraz wymienić termostat sam dasz radę.
michalgp05 Opublikowano 15 Lutego 2014 Autor Opublikowano 15 Lutego 2014 co z tym rozrządem jest nie tak? na co moze wplywac ten napinacz ---------- Post dopisany at 12:28 ---------- Poprzedni post napisany at 12:10 ---------- przestawiając kąt synchronizacji mam to robić na rozgrzanym silniku??
Biszczan Opublikowano 17 Lutego 2014 Opublikowano 17 Lutego 2014 Kąt synchro tylko na rozgrzanym. Jak ustawisz to zrób nowe logi statyczne: 001, 004, 014, 018, 023, oraz dynamiczny 001, 004. Ustawienie rozrządu ma wpływ m.in. na: pracę silnika, spalanie, dynamikę, odpalanie. Po zmianie kąta porównaj sobie spalanie w grupie 015. Dla przykładu napiszę Ci, że u mnie kąt zmieniał wartości podobnie jak u Ciebie w logu dynamicznym, silnik dziwnie pracował, a spalanie wynosiło 0.8l/h - Po ponownym ustawieniu rozrządu spalanie wynosi 0.4l/h. Silnik pracuje o wiele lepiej, dynamika się poprawiła no i spalanie
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się