Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Audi A3 8P 2,0 TFSI Quattro DSG 360km 470Nm


Jarol

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć wszystkim

Od 2 tygodni jestem szczęśliwym posiadaczem Audi A3 8P.

Auto to wersja 3D z silnikiem 2,0TFSI 200km. Jest to silnik o oznaczeniu CCZA czyli już ten na łańcuchu.

Dodatkowo auto ma skrzynie DSG audi nazywa ją Stronic oraz napęd na 4 koła Quattro.

Wersja wyposażenia to Ambition dodatkowo jest doposażona w fotele z Alcantary.

Przeprowadzone modyfikacje:

- Nowa turbosprężarka K04 APR

- Nowy program dla silnika na 360km i 470nm

- Nowy program w skrzyni DSG

- Wydech 3" na dwóch tłumikach przelotowych

- Duży wydajny FMIC + orurowanie 2,5"

- Hamulce przód 345x30mm

- Sprężyny zawieszenia -30mm Eibach

- Felgi 18" z Audi A6

- Zderzak przedni S-line

- Bixenon z LED + spryskiwacze

- Dolot z filtrem R32

- Akumulator przełożony do bagażnika

Dalsze plany modyfikacji:

- Większa turbosprężarka i korekta softu na 420-440km i 550Nm

- Zderzaki tył S-line

- hamulce tył 310x22mm

Poniżej kilka fotek auta:

eaec87637495c002med.jpg 0b706cf32c24670amed.jpg

150ab4ea83249eb2med.jpg

Edytowane przez Jarol
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Już teraz pewnie nieźle lata a co będzie jak dojdzie do tych 360PS:decayed:

Jechać to jakoś jedzie ale szału nie ma. Przyspiesza w okolicach 7s do 100km/h.

Jak przesiadam się z A4 którą jeszcze mam to różnicy za bardzo nie czuje.

Przy 360km auto powinno wykręcić okolice 4,2-4,3s do 100km/h.

Dużo w przyspieszniu pomaga skrzynia DSG która jest bardzo szybka.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu dzisiejszym udało mi się w zamontować reflektory BiXenonowe z LED.

Do tego został założony nowy zderzak S-line z czarnym grillem pod spryskiwacze i PDC.

Zamontowałem i uruchomiłem również spryskiwacze reflektorów.

Za niedługo zamontuję również samo poziomowanie.

W aucie dodatkową wymieniłem sprężyny na eibach -30mm oraz zapodałem z przeodu hamulce 345x30mm.

Zrobiłem również wydech 3" w firmie MGmotorsport oraz duży FMIC w firmie CTR.

Reflektory na aucie spryskiwacze w trakcie montażu:

94e525f3fb6d.jpg

---------- Post dopisany at 23:37 ---------- Poprzedni post napisany at 23:33 ----------

Kilka dodatkowych zdjęć z montażu intercoolera i orurowania:

b21f584bbe4820d2med.jpg

Porównanie seryjnego intercoolera i orurowania:

d09ea2e99d584b9emed.jpg

fd6e28cc0e0ea41emed.jpg

42e2021ad0c9ae3amed.jpg

Edytowane przez Jarol
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tu jeszcze fotka auta po założeniu sprężyn Eibach -30mm i felg 18" od Czakiego z którymi miałem trochę problemów ;)

Zdjęcie auta na nowym zawieszeniu:

f3c37d6072bb5c43med.jpg

Zdjęcia wydechu 3" na dwóch tłumikach przelotowych i ze sportowym katem:

08e95580e3e67579med.jpg

33bfbac1d3e6e67amed.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam kolegę;-)

Napisz że nie 360 konia tylko celuje w 400+:-)

Czekam za końcem projektu pod maską jednocześnie zastanawia mnie dlaczego oscylujesz na krawędzi max mocy na serii mechaniki wewnątrz motoru? Hmmm.Może lepiej zakuć go i mieć spokój psychiczny i jeszcze zapas na przyszłość;-)?

Ja osobiście miałabym stresik że podczas pałowania coś bokiem wyjdzie:-(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Korby w tym motorze wytrzymują bardzo dużo. Na zagranicznych forach widziałem projekty na 480km i 600nm na seryjnym silniku.

U nas jeździ kilka aut z mocą około 440km i 550NM na seryjnym silniku i też mają się bardzo dobrze.

Jeszcze w żadnym korba bokiem nie wyszła.

Nowe TSi są dużo mocniejsze od starszych TFSI i maja też większy potencjał.

400km i 450-480nm w co celuje to naprawdę jeszcze nie jest jeszcze jakoś bardzo dużo dla tego motoru.

---------- Post dopisany at 00:15 ---------- Poprzedni post napisany at 00:03 ----------

Tu macie porównanie korbowodów.

po lewej 2,0TFSI AXX, BWA

w środku CDL, CCZA itp.

po prawej kute korby

8d9867180b0d.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W silnikach AXX i BWA czyli na tych najsłabszych korbach robią spokojnie 320-330km i 420-450Nm.
Różnica po za korbami jest jeszcze w tłokach. AXX i BWA mają stopień sprężania 10,5:1 a CCZA 9,6:1 co też bardzo korzystnie wpływa na robienie większej mocy.

Cześć rzeczy robię samodzielnie a pozostałe w firmie CTR w Zabrzu wydech jedynie był robiony w MG.

---------- Post dopisany at 18:19 ---------- Poprzedni post napisany at 17:00 ----------

Nowe zdjęcia w pierwszym poście

---------- Post dopisany 23-07-2014 at 13:19 ---------- Poprzedni post napisany 24-05-2014 at 18:19 ----------

Na razie będzie turbo K04. udało mi się kupić w bardzo dobrej cenie prawie nowa taka turbosprężarkę.
Do tego zakupiłem zawór DV z S3, nowe cewki BERU.
We wrześniu montaż tej turbosprężarki oraz strojenie.

Poniżej zdjęcie turbosprężarki którą kupiłem:

478304529ac8.jpg

Edytowane przez Jarol
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wszystko bardzo fajnie się prezentuje,szkoda ze nie ma takiego fachowca blisko siebie;) Daj znać jak ruszysz z przeróbkami jakie są efekty,tak z ciekawości będę monitorował temat.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W aucie wymieniłem turbo na K04 APR dokładnie coś takiego:
http://www.goapr.com/products/turbo_trans_20_tsi_k04.html
Została zrobiona też małą korektę softu.
Obecnie doładowanie jest ustawione na 1,1 bara z dołu i 0,9 bara do końca obrotów.
Nie było hamowane ale powinno mieć teraz około 300km i 400Nm.

Przed finalnym strojeniem muszę zrobić też soft do skrzyni DSG bo przy większym doładowaniu jest minimalny uślizg sprzęgła po zmianie biegu.
Widać to na filmiku przy zmianie z 2 na 3 bieg.
Nagrałem filmik 0-200km/h na autostradzie w DE ;)



Edytowane przez Jarol
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oooo, następny wilk w owczej skórze :evil: .

Setup podobny do siemianowego GTI. U niego modyfikowali jeszcze sprężyny zaworowe. Tez to zmieniałeś?

Tez bym przygarną taka turbawke... :slina:, tylko do wzdłużnych jest pono trochę inna.

I

Edytowane przez griga-st
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moje auto jest troszkę starsze i ma jeszcze te lepsze sprężynki zaworów wydechowych więc prawdopodobnie nie będę musiał ich zmieniać.

W aucie zamontowałem wydajniejszy dolot z dużym filtrem powietrza z silnika R32. Wymagało to przeniesienia akumulatora do bagażnika .

54b9a290e6b0.jpg

Auto wystrojone, wynik końcowy to 360km i 470m:

2614a9d65e24.jpg

Edytowane przez Jarol
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bogato! :kox:

Wybierasz się w tym roku na SCP? Jak coś to daj znać bo ogarniam to tak jak i to było w tamtym roku. :wink4: Pozdro!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...