Jarol Opublikowano 17 Lutego 2014 Opublikowano 17 Lutego 2014 (edytowane) Cześć wszystkim Od 2 tygodni jestem szczęśliwym posiadaczem Audi A3 8P. Auto to wersja 3D z silnikiem 2,0TFSI 200km. Jest to silnik o oznaczeniu CCZA czyli już ten na łańcuchu. Dodatkowo auto ma skrzynie DSG audi nazywa ją Stronic oraz napęd na 4 koła Quattro. Wersja wyposażenia to Ambition dodatkowo jest doposażona w fotele z Alcantary. Przeprowadzone modyfikacje: - Nowa turbosprężarka K04 APR - Nowy program dla silnika na 360km i 470nm - Nowy program w skrzyni DSG - Wydech 3" na dwóch tłumikach przelotowych - Duży wydajny FMIC + orurowanie 2,5" - Hamulce przód 345x30mm - Sprężyny zawieszenia -30mm Eibach - Felgi 18" z Audi A6 - Zderzak przedni S-line - Bixenon z LED + spryskiwacze - Dolot z filtrem R32 - Akumulator przełożony do bagażnika Dalsze plany modyfikacji: - Większa turbosprężarka i korekta softu na 420-440km i 550Nm - Zderzaki tył S-line - hamulce tył 310x22mm Poniżej kilka fotek auta: Edytowane 23 Czerwca 2015 przez Jarol
skovroon Opublikowano 17 Lutego 2014 Opublikowano 17 Lutego 2014 Już teraz pewnie nieźle lata a co będzie jak dojdzie do tych 360PS:decayed:
Jarol Opublikowano 17 Lutego 2014 Autor Opublikowano 17 Lutego 2014 Już teraz pewnie nieźle lata a co będzie jak dojdzie do tych 360PS:decayed: Jechać to jakoś jedzie ale szału nie ma. Przyspiesza w okolicach 7s do 100km/h. Jak przesiadam się z A4 którą jeszcze mam to różnicy za bardzo nie czuje. Przy 360km auto powinno wykręcić okolice 4,2-4,3s do 100km/h. Dużo w przyspieszniu pomaga skrzynia DSG która jest bardzo szybka.
wrclaguna Opublikowano 17 Lutego 2014 Opublikowano 17 Lutego 2014 MODY w dobrym kierunku bedzie grubo Do modyfikacji dopisałbym tez kiere MF
akjam Opublikowano 25 Lutego 2014 Opublikowano 25 Lutego 2014 No kiera MuFu by się zdała! Ogólnie fajna sztuka i plany na moc konkretne! Q!
Jarol Opublikowano 22 Maja 2014 Autor Opublikowano 22 Maja 2014 (edytowane) W dniu dzisiejszym udało mi się w zamontować reflektory BiXenonowe z LED. Do tego został założony nowy zderzak S-line z czarnym grillem pod spryskiwacze i PDC. Zamontowałem i uruchomiłem również spryskiwacze reflektorów. Za niedługo zamontuję również samo poziomowanie. W aucie dodatkową wymieniłem sprężyny na eibach -30mm oraz zapodałem z przeodu hamulce 345x30mm. Zrobiłem również wydech 3" w firmie MGmotorsport oraz duży FMIC w firmie CTR. Reflektory na aucie spryskiwacze w trakcie montażu: ---------- Post dopisany at 23:37 ---------- Poprzedni post napisany at 23:33 ---------- Kilka dodatkowych zdjęć z montażu intercoolera i orurowania: Porównanie seryjnego intercoolera i orurowania: Edytowane 28 Maja 2015 przez Jarol
letallec Opublikowano 22 Maja 2014 Opublikowano 22 Maja 2014 Bedzie szybkie Zapodaje do subskrybowanych watkow:hi:
Hvbert Opublikowano 22 Maja 2014 Opublikowano 22 Maja 2014 Ładna sztuka się szykuje i widać, że nie siedzisz z założonymi rękami. Nic tylko obserwować jak budujesz swojego bolida Auto rewelacja
Jarol Opublikowano 22 Maja 2014 Autor Opublikowano 22 Maja 2014 Tu jeszcze fotka auta po założeniu sprężyn Eibach -30mm i felg 18" od Czakiego z którymi miałem trochę problemów Zdjęcie auta na nowym zawieszeniu: Zdjęcia wydechu 3" na dwóch tłumikach przelotowych i ze sportowym katem:
Hebe Opublikowano 23 Maja 2014 Opublikowano 23 Maja 2014 Witam kolegę;-) Napisz że nie 360 konia tylko celuje w 400+:-) Czekam za końcem projektu pod maską jednocześnie zastanawia mnie dlaczego oscylujesz na krawędzi max mocy na serii mechaniki wewnątrz motoru? Hmmm.Może lepiej zakuć go i mieć spokój psychiczny i jeszcze zapas na przyszłość;-)? Ja osobiście miałabym stresik że podczas pałowania coś bokiem wyjdzie:-(
Hvbert Opublikowano 23 Maja 2014 Opublikowano 23 Maja 2014 400KM + to chyba nie na seryjnej korbie bez jaj W każdym razie 400KM w tej A3 to będzie ala R8 V8
Jarol Opublikowano 23 Maja 2014 Autor Opublikowano 23 Maja 2014 Korby w tym motorze wytrzymują bardzo dużo. Na zagranicznych forach widziałem projekty na 480km i 600nm na seryjnym silniku. U nas jeździ kilka aut z mocą około 440km i 550NM na seryjnym silniku i też mają się bardzo dobrze. Jeszcze w żadnym korba bokiem nie wyszła. Nowe TSi są dużo mocniejsze od starszych TFSI i maja też większy potencjał. 400km i 450-480nm w co celuje to naprawdę jeszcze nie jest jeszcze jakoś bardzo dużo dla tego motoru. ---------- Post dopisany at 00:15 ---------- Poprzedni post napisany at 00:03 ---------- Tu macie porównanie korbowodów. po lewej 2,0TFSI AXX, BWA w środku CDL, CCZA itp. po prawej kute korby
Hvbert Opublikowano 24 Maja 2014 Opublikowano 24 Maja 2014 No widzę faktycznie sporą różnicę w korbie. Skoro to się trzyma przy 400KM to za***iście Wszystko montujesz sam z kumplem np. Czy w ręce mechanika oddajesz robotę?
Jarol Opublikowano 23 Lipca 2014 Autor Opublikowano 23 Lipca 2014 (edytowane) W silnikach AXX i BWA czyli na tych najsłabszych korbach robią spokojnie 320-330km i 420-450Nm.Różnica po za korbami jest jeszcze w tłokach. AXX i BWA mają stopień sprężania 10,5:1 a CCZA 9,6:1 co też bardzo korzystnie wpływa na robienie większej mocy.Cześć rzeczy robię samodzielnie a pozostałe w firmie CTR w Zabrzu wydech jedynie był robiony w MG.---------- Post dopisany at 18:19 ---------- Poprzedni post napisany at 17:00 ----------Nowe zdjęcia w pierwszym poście---------- Post dopisany 23-07-2014 at 13:19 ---------- Poprzedni post napisany 24-05-2014 at 18:19 ----------Na razie będzie turbo K04. udało mi się kupić w bardzo dobrej cenie prawie nowa taka turbosprężarkę.Do tego zakupiłem zawór DV z S3, nowe cewki BERU.We wrześniu montaż tej turbosprężarki oraz strojenie.Poniżej zdjęcie turbosprężarki którą kupiłem: Edytowane 14 Września 2014 przez Jarol
Petrostar_pl Opublikowano 9 Października 2014 Opublikowano 9 Października 2014 Wszystko bardzo fajnie się prezentuje,szkoda ze nie ma takiego fachowca blisko siebie;) Daj znać jak ruszysz z przeróbkami jakie są efekty,tak z ciekawości będę monitorował temat.
Jarol Opublikowano 14 Listopada 2014 Autor Opublikowano 14 Listopada 2014 (edytowane) W aucie wymieniłem turbo na K04 APR dokładnie coś takiego:http://www.goapr.com/products/turbo_trans_20_tsi_k04.htmlZostała zrobiona też małą korektę softu.Obecnie doładowanie jest ustawione na 1,1 bara z dołu i 0,9 bara do końca obrotów.Nie było hamowane ale powinno mieć teraz około 300km i 400Nm.Przed finalnym strojeniem muszę zrobić też soft do skrzyni DSG bo przy większym doładowaniu jest minimalny uślizg sprzęgła po zmianie biegu.Widać to na filmiku przy zmianie z 2 na 3 bieg.Nagrałem filmik 0-200km/h na autostradzie w DE Edytowane 14 Listopada 2014 przez Jarol
griga-st Opublikowano 15 Listopada 2014 Opublikowano 15 Listopada 2014 (edytowane) Oooo, następny wilk w owczej skórze . Setup podobny do siemianowego GTI. U niego modyfikowali jeszcze sprężyny zaworowe. Tez to zmieniałeś? Tez bym przygarną taka turbawke... , tylko do wzdłużnych jest pono trochę inna. I Edytowane 17 Listopada 2014 przez griga-st
Jarol Opublikowano 23 Czerwca 2015 Autor Opublikowano 23 Czerwca 2015 (edytowane) Moje auto jest troszkę starsze i ma jeszcze te lepsze sprężynki zaworów wydechowych więc prawdopodobnie nie będę musiał ich zmieniać. W aucie zamontowałem wydajniejszy dolot z dużym filtrem powietrza z silnika R32. Wymagało to przeniesienia akumulatora do bagażnika . Auto wystrojone, wynik końcowy to 360km i 470m: Edytowane 23 Czerwca 2015 przez Jarol
akjam Opublikowano 5 Lipca 2015 Opublikowano 5 Lipca 2015 Bogato! Wybierasz się w tym roku na SCP? Jak coś to daj znać bo ogarniam to tak jak i to było w tamtym roku. Pozdro!
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się