piotrekkkkk 0 Opublikowano 18 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2014 Hej, pozwoliłem sobie założyć nowy temat, bo ciężko mi znaleźć odpowiedź na mój problem. 1.6 ADP + LPG sekwencja. Auto na zimnym dusi się, gaśnie, na ciepłym OK. Wymienione: pompa paliwa, filtr paliwa, świece, czujnik halla, palec, kopułka i chyba 5 czujników temp (w tym oryginalny Boshowski). Ogólnie to ciekawy jest fakt, że po odpięciu czujnika temperatury wszystko jest oka. Ale wkładałem tam różne (nawet oryginał jak wyżej), lecz bez efektu. Co robię źle? Gdzie tkwi problem? VAG nic nie pokazuje ciekawego... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
artas154 0 Opublikowano 18 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2014 a przepływomierz jak tam w dobrym stanie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrekkkkk 0 Opublikowano 19 Lutego 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2014 Nie wiem, jak go sprawdzic? Tylko pytanie, dlaczego wtedy by działał po odpięciu czujnika temp? ;> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacek70 102 Opublikowano 19 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2014 A spalanie masz ok. czy duże. Może to wina sondy? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrekkkkk 0 Opublikowano 19 Lutego 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2014 Spalanie ciężko ocenić, bo ciężko się tak jeździ, ale raczej w normie. Jak sprawdzić sondę lub/i przepływkę? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
artas154 0 Opublikowano 19 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2014 Sondę powinien pokazać Vag zobacz na Vagu wartości sondy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrekkkkk 0 Opublikowano 24 Lutego 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2014 Ok, zatem: przepływka - 3,7 mg/s na zimnym do 2,9 mg/s na cieplym silniku; napiecie lambda - 0,670, a przy dodaniu gazu na chwilę skacze np. na 0,170. Dobrze? Czy za dużo/mało? ---------- Post dopisany 24-02-2014 at 18:01 ---------- Poprzedni post napisany 23-02-2014 at 18:27 ---------- Hej, mała aktualizacja. Nie ma to żadnego związku z czujnikiem temp, nawet na wypiętym się to dzieje. Teraz ciekawostka: jak go odpalę i momentalnie dam gaz to wkręca się idealnie, jak poczekam 1s i dam gaz to już się dusi. Ogólnie to jak polowi się go wkręca na obroty to jest oka, ale jak nagle dostanie gazu to dusi się, strzela w dolot nieprzepalonym paliwem. Na postoju jest to średnio widoczne, dużo gorzej jest pod obciążeniem. Vag nie pokazuje żadnych błędów. Teraz mam dwa typy: przepustnica, albo przepływomierz. Co myślicie? ;> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nyper 1 Opublikowano 25 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2014 Na gazie się to dzieje czy na benzynie również, robiłeś adaptacje przepustnicy? link do adapatacji Strona firmy ADAKO - oprogramowanie diagnostyczne VCDS? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrekkkkk 0 Opublikowano 25 Lutego 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2014 Tylko na benzynie. Robiłem adaptację VAGiem - bez skutków. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Minczek 0 Opublikowano 25 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2014 Witam , mialem podobny problem odlacz przeplywomierz i sprawdz jak chodzi na odpietej czy dalej sie dusi jak masz kogos w okolicy z taka przeplywka to podmien ale na 90 procent to jest to u mnie dzialo sie tak ze szarpal gasl dusil sie nawet podczas jazdy na benz i na gazie a wymienialem wszystko kopulke palec swiece przewody cewke i inne Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
darko 4 Opublikowano 25 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2014 czy po nocnym postoju są problemy z odpaleniem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrekkkkk 0 Opublikowano 25 Lutego 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2014 Pali zawsze, nawet po postoju. Wymieniłem dzisiaj przepływkę w ciemno, zaadaptowałem przepustnicę - nadal to samo. Na gazie nie ma tego problemu (gaz mi się przełącza przy 35 stopniach - wtedy już silnik jest na tyle ciepły, że na pb też jest OK). Mało tego, sprawdziliśmy rozrząd i wygląda dobrze. Zostaje mi zatem wymienić przepustnicę? Ciekawi mnie fakt, że jak powoli dodaje mu się obrotów to da się go wkręcić na wyższe, natomiast przy szybkim naciśnięciu gazu dusi się i strzela - co jeszcze może być nie tak? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nyper 1 Opublikowano 26 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2014 Wyjmij filtr powietrza, zobacz jak bez niego, sprawdź przewody WN czy nie iskrzą, trudno powiedzieć, czemu tak się dzieje, trzeba troche zgadywać, ale jest cos z mieszanką paliwowo-powietrzną. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Minczek 0 Opublikowano 26 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2014 witam ponownie sprawdz jeszce czy gdzis nie dostaje lewego powietrza miedzy przeplywka a przepustnica albo czy kolektor ssacy nie jest pekniety Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Damian80 0 Opublikowano 26 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2014 piotrekkkkk ja w swojej 1.6adp mam to samo kaplet czasci wymienionych swiece palce itd to samo szarpie na zimnym gorący jest w miare ok tylko obroty skaczą ale nie przerywa, też wszystko sprawdzane juz brak pomysłu co z tym robic i objawy są identyczne lpg i Benzynie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nyper 1 Opublikowano 26 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2014 z jednej strony wskazuje na czujnik temp (jak zimny to gorzej faluje i nie wkręca się), ale mówicie ze wymieniacie czujniki i tak samo jest, przepustnica jest zawodna to wiem z autopsji przerobiłem już czyszczenie adaptację, i rozbieranie przepustnicy i czyszczenie potencjometru, najlepiej to podmienić na na chwilę na inną sprawną Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
madzia86w 0 Opublikowano 1 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2014 U mnie jak odpalałam auto,to na zimnym silniku szarpało i przez chwilę słychać było strzelanie, po chwili objawy zanikały. po długich poszukiwaniach okazało się niestety, że zawory były nieszczelne. Jak tylko silnik się rozgrzał, metal w zaworach rozszerzał się i objawy ustępowały. Efekt - wymiana zaworów i szlif głowicy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
neoxpl 2 Opublikowano 2 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2014 Kolego zrob tak odlacz akumulator na 5minut i odlacz sade lambda, podlacz akumulator przekrec zaplon poczekaj na adaptacje i odpalaj i jedz :-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baraka 4 Opublikowano 2 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2014 Test spręzania bym zrobił,to by wykluczyło wine zaworow Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slalech 0 Opublikowano 6 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2014 Witam! Koledzy, mam ogromny problem... Audi a4 b5, 1.6 bez gazu, na zimnym chodzi jak rakieta, a gry tylko sie troche zagrzeje, zaczyna sie dusic i strzelac w tlumik... co moze byc przyczyna? wymienilem siwiece, przewody, kopulke, czujnik polozenia walu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się