piotrsob1 Opublikowano 2 Marca 2014 Opublikowano 2 Marca 2014 W multi to prędzej skrzynię przekręcisz niż silnik:decayed: Poza tym w ośce nie jesteś w stanie wkorzystać pełnej mocy na niskich biegach ze względu na brak trakcji przy mocach 170+ A tak z ciekawości jak wyglądał ten program przy skrzyni multi ?
griga-st Opublikowano 2 Marca 2014 Opublikowano 2 Marca 2014 Auto jechało dużo lepiej od dołu, v-max nie uległo praktycznie zmianie(ok.220). W multi to prędzej skrzynię przekręcisz niż silnik Sprzęgło pada szybciej w manualu.
piotrsob1 Opublikowano 2 Marca 2014 Opublikowano 2 Marca 2014 Na wysokich biegach i owszem, sprzęgło nie wyrabia, ale mi silnik stanął dęba na dwójce , kiedy z pod czterech kółek fruwał śnieg razem z kotyrami ( bo go było niedużo ) A tak apropos, to kompetny dwuas ze sprzęgłem rdzewieje w garażu od 2009 roku, kupiłem go jak się sprzęgło zaczęło ślizgać poraz pierwszy. Jako że niby było do wymiany, to go nie żałowałem i o dziwo po średnim przypaleniu przestało się ślizgać I od tego czasu średnio co pół roku robie przypalanie, jak tylko występuję objaw uślizgu sprzęgła i śmiga do dzisiaj
griga-st Opublikowano 2 Marca 2014 Opublikowano 2 Marca 2014 Ok. ja z wariowania wyrosłem jakiś czas temu. Oprócz względnie szybkiego przemieszczania się po autostradach, auta maja ze mną jak w raju:zero upalania i duuużo świeżego oleju:decayed:
piotrsob1 Opublikowano 2 Marca 2014 Opublikowano 2 Marca 2014 :decayed:Może i ja kiedyś wyrosnę , a moje BPW mimo tego i tak chodzi jak szwajcarski zegareczek Cyżby 2,0 TFSI piły olej w takim samym tempie jak 2,0 TSI ?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się